Зиянды, зиянсыз ойыншықтар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Ойыншықтар арқылы балалар өз сезімін білдіріп,
қоршаған ортаны зерттейді.
Балалар ойыншықтардың қасиетін атай білуге, оларды
ойын барысында дұрыс қолдана білуге үйренеді.
Ойыншықтарға мейіріммен, ұқыпты қарауға
дағдылары қалыптасады.
Ата-аналардың балаларына ойыншық таңдау
құзіреттіліктері артады.
4 слайд
Ойыншықтар арқылы балалар өз сезімін білдіріп, қоршаған ортаны зерттейді. Балалар ойыншықтардың қасиетін атай білуге, оларды ойын барысында дұрыс қолдана білуге үйренеді. Ойыншықтарға мейіріммен, ұқыпты қарауға дағдылары қалыптасады. Ата-аналардың балаларына ойыншық таңдау құзіреттіліктері артады.
5 слайд
Жалпы, ойыншық сөзінің соң ғы қ әрпін алып тастаса – ойын шы болып шыға келеді.
Яғни, бала ойыншықпен ойнамайды, керісінше ойыншық баланы ойна
та ды, баланы
басқарушы-ойыншы, тәрбиешісі деген түсінік тасада қалып келе жатқандай. Сондық
тан
да ойыншық – ойыншы ба
ланың мінез-құлқын, ойлау дең гейін бірден-бір дамытушы
құрал екеніне еш талас жоқ. Алайда, бүгінде ойын баласын ойыншыққа жарытпай
отырғанымыз - ащы да болса шындық. Өйткені, бүгінгі күні еліміздегі сатылымдағы
ойыншықтардың балаларға қауіптілігі жайлы санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау
бөлімі мамандары мен психологтер жарыса айтуда. Әйтсе де, еліміздің базарларындағы
Қытайдың қаптаған қауіпті ойыншықтарына әлі күнге дейін тыйым болмай отыр. Шрэк
пен Спандж Боп сынды ойыншықтар сәбилерд i рухани тұрғыда мүгедек етеді. Сол
Шрек, вампирлер-қанышерлерге қарағанда Алдар көсе сынды сынды кейіпкер
ойыншықтар реті жасалса ңұр үстіне нұр бола еді. Қыдырәлі Болмановтың «бал-бала»
жобасы бойынша жасалған қазақ тілінде әуелетіп ән шырқап, күмбірлете күй шертіп,
қалжыңды майын тамызып айтып, қуаныш сыйлайтын ойыншықтар кішкентай
бүлдіршіндерімізді елін, жерін, ұлттық құндылықтарын, тілін сүйуге тәрбелейтін баға
жетпес туындылар деп айтуға болады.
5 слайд
Жалпы, ойыншық сөзінің соң ғы қ әрпін алып тастаса – ойын шы болып шыға келеді. Яғни, бала ойыншықпен ойнамайды, керісінше ойыншық баланы ойна та ды, баланы басқарушы-ойыншы, тәрбиешісі деген түсінік тасада қалып келе жатқандай. Сондық тан да ойыншық – ойыншы ба ланың мінез-құлқын, ойлау дең гейін бірден-бір дамытушы құрал екеніне еш талас жоқ. Алайда, бүгінде ойын баласын ойыншыққа жарытпай отырғанымыз - ащы да болса шындық. Өйткені, бүгінгі күні еліміздегі сатылымдағы ойыншықтардың балаларға қауіптілігі жайлы санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау бөлімі мамандары мен психологтер жарыса айтуда. Әйтсе де, еліміздің базарларындағы Қытайдың қаптаған қауіпті ойыншықтарына әлі күнге дейін тыйым болмай отыр. Шрэк пен Спандж Боп сынды ойыншықтар сәбилерд i рухани тұрғыда мүгедек етеді. Сол Шрек, вампирлер-қанышерлерге қарағанда Алдар көсе сынды сынды кейіпкер ойыншықтар реті жасалса ңұр үстіне нұр бола еді. Қыдырәлі Болмановтың «бал-бала» жобасы бойынша жасалған қазақ тілінде әуелетіп ән шырқап, күмбірлете күй шертіп, қалжыңды майын тамызып айтып, қуаныш сыйлайтын ойыншықтар кішкентай бүлдіршіндерімізді елін, жерін, ұлттық құндылықтарын, тілін сүйуге тәрбелейтін баға жетпес туындылар деп айтуға болады.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд