
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 10 материал
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Дөңгеленіп тұрайық
Керегені құрайық
Уықтар боп иіліп
Шаңыраққа киіліп
Киіз үйді құрайық
Өлеңді айтып киіз үйдің сұлбасын салады.Осы жаттығу арқылы жаңа тақырыпқа көпірше саламын.
Жаңартылған бағдарлама
Сабақ жоспары
1 сынып
Оқушылар сабақ соңында:екі амалдан тұратын жақшасыз өрнектердегі амалдардың қандай ретпен орындалатынын түсініп, меңгереді.
Оқушылардың сабақты меңгеру деңгейін тексеру үшін қалыптастырушы бағалау ретінде берілген сұрақтарды қойыңыз:
— 7 + 4 + 10 мысалын шығару үшін неше амал орындау керек?
— Мысалдағы амалдардың орындалу ретін нөмірле: 7 + 4 + 10.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, біледі және қолданады;
“+”, “–”, “=” таңбасын қолдану;
қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауын өрнектерді оқу мен жазуда қолданады
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Білім теңізіне қайықты жіберіңіз».Тақырыпты жақсы меңгердім деп есептеген оқушылар қайығы н «Білім» теңізіне жібереді ,ал оған сенімсіз оқушылар «Ереже шығанағында қалады.Бұл әдісті алу мақсатым оқушылардың сабақты қаншалықты меңгергендігін анықтау болды
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
- Біртаңбалы сандарды таниды және атайды.
- 7 санының құрамын анықтайды.
- Біртаңбалы сандарды салыстырады
- Сурет бойынша өрнектер құрастырады
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Барлық оқушылар: 10-ға дейін санай алады, салыстыра алады.
Көптеген оқушылар: 10-ға дейінгі тура және кері санай алады және 10 санының құрамын анықтайды
Кейбір оқушылар: 10-ға дейінгі сандарды пайдаланып өрнек құра алады.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Сабақ тақырыбына байланысты оқушылардың қызығушылығын туғызу, сын турғысынан ойлау, топпен озара ынтымақтастықта жумыс жасауға үйрету мақсатында
«Суреттер; Не болды?» әдісін қолдандым
Суретпен жұмыс
1-топ Сурет арқылы табиғи дыбыс көздерін өздері анықтайды
2-топ суреттегі табиғи дыбыс көздерін дыбысын шығарады
3- топ жасанды дыбыс көздерін ажыратады
4- топ жасанды дыбыс көздеріне өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді
Критерий:
- Табиғи дыбыс көздерін таниды және атайды.
- Жасанды дыбыс көздерін таниды және ажыратады
-Жасанды дыбыс көздеріне мысал келтіреді және атайды
Дескриптор:
- табиғи дыбыс көздерін атайды;
- жасанды дыбыс көздерін ажыратады;
- табиғи дыбыс көздеріне өмірден мысал келтіреді;
- жасанды дыбыс көздеріне өмірден мысал келтіреді
Топтар бір- бірін смайликтермен бағалайды
Сергіту сәті.
Сергіту сәтін өткізу арқылы бейне роликтағы дыбыс түрлерін ажырату.
«Дыбыстарға
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
1 сынып
Табиғат туралы білім арнайы зерттеу әдістерін қолдану арқылы жинақталады. Табиғатты зерттеу әдістерінің ішінен кең тараған үш ғылыми әдісті атап өтуге болады. Олар: бақылау, эксперимент және теориялық зерттеу әдістері
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
4 сынып
Жолдарыңа үңіліп,
Екі бақа жүгіріп,
Секіреді, бақ-бақ,
Ағаштарды аттап.
Олар ерте тұрады,
Беті-қолын жуады.
Оңға-солға шайқалып,
Бақылдайды ән салып.
Судан шіркей табады,
Өсіп үлкен болады.
Бақ-бақ, нақ-нақ,
Біздер айттық тақпақ
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
4 сынып