| 
 Сабақ:Табиғатты зерттеу әдістері. Бақылау  | 
 Мектеп:№57 И.В.Панфилов атындағы ЖОМ КММ  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Күні:  | 
 Мұғалім: Турдибаева Н.А  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Сынып: 4  | 
 Қатысқан:  | 
 Қатыпағандар:  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар  | 
 Табиғатты зерттеу және бақылау әдістері жайлы мағлұмат беру.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Сабақ мақсаттары  | 
 Барлық оқушылар білуге тиісті: Бақылаудың түрлерін ,тәжірибенің адамның тіршілігі үшін өте құнды екенін түсінеді.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Ой-өрісін, тіл байлығын, сөздік қорын, ойын анық жеткізе біледі.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Кейбір оқушылар білуге тиіс: Теориядан алған білімдерін өмірде қолдана біледі.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Бұрыннан бар білімдері  | 
 Оқушылар әр түрлі мақсатта жазылған әдеби емес мәтіндермен таныс және жаңа сөздерді анықтау үшін көптеген стратегияларды біледі.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Жоспар  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Жоспарланған уақыттар  | 
 Жоспарланған уақыт (жаттығулар)  | 
 Ресурстар  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 0-3 минут 4-6 минут  | 
 Жұмбақтардың жауабын табу арқылы сабақтың тақырыбын табу. 1. Жөңкиді бұлттар дүркіреп, Жауады жаңбыр күркіреп. Аспанның жүзі жарқ етті, Ақ найза жерге сарт етті. (Найзағай) Үй үстінде ұсақ тас. (Жұлдыз)  | 
 Жұмбақтар. Тақырыпқа сай кеспелер.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Қосымша ақпарат  | 
 Табиғат туралы білім арнайы зерттеу әдістерін қолдану арқылы жинақталады. Табиғатты зерттеу әдістерінің ішінен кең тараған үш ғылыми әдісті атап өтуге болады. Олар: бақылау, эксперимент және теориялық зерттеу әдістері. Табиғат құбылыстарының заңдылықтарын ашу үшін ғалымдар логикалық ой қорыту амалдарын рет - ретімен пайдаланады. Әуелі олар бақылау арқылы деректер жинайды. Жаңа деректерді бұрыннан белгілі деректермен салыстырып, олардың арасында себеп - салдарлық байланыстар бар ма? Деген негізгі сұраққа жауап іздейді. Найзағайдың пайда болуы туралы шынайы ғылыми болжамды В. Франклин (1706 - 1790жж) ұсынды. Оның болжамы бойынша найзағай – әр түрлі зарядталған бұлттардың арасындағы немесе бұлт пен Жердің арасындағы аса қуатты электр электр ұшқыны. Ондай ұшқын әр түрлі электрленген (зарядталған) денелердің араларында байқалады. Астрономиялық бақылау үшін де әр түрлі құралдар мен аспаптар қолданылады. Астрономиядағы ең негізгі зерттеу құралы – телескоп. Оның жәрдемімен жақын тұрған аспан денелерінің (Айдың, Күн жүйесіндегі планеталардың және олардың серіктерінің) беткі дедерлерін көруге болады. Телескоптың арқасында көзге көрінбейтін басқа да аспан денелерін бақылап, ғылыми деректер жинақталады.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 7 – 10 минут 10- 20 минут  | 
 Табиғатты оқып үйренудің бірнеше әдістері бар. Таныстырылым тамашалау. 1-топ Оның біріншісі – бақылау. 2-топ Екінші әдісіне тәжірибе (эксперимент) жасау жатады. 3-топ Келесі әдіске – өлшеу жатады. Өлшеу арқылы адамдар көптеген денелердің көлемін, ауданын, арақашықтығын анықтайды.  | 
 Постер қорғау.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 20-35 минут  | 
 ♦ Табиғатты зерттеудің кең
тараған ғылыми әдістері
қандай?  | 
 « Жұмбақ конверттегі сұрақтар» ойыны арқылы білімдерін пысықтау.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Соңы 35-40 минут  | 
 Шахмат атының жүрісімен кестедегі мақалды
дұрыс тауып, физикалық баламасын
түсіндіреді.  | 
 Өз бетімен жазу үлгісі сынып оқушыларының барлығы бірдей көре алатындай болса ғана көрсетіледі.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Үйге тапсырма: Мазмұндау.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз?  | 
 Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз?  | 
 Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?  | 
 Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? 
  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім?  | 
 Топ жұмысын бағалау кестесі 
 
 
  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Қорытынды баға 
 Оқушылар өздерін өздері бағалайды. Сабаққа белсене қатысқан оқушылар бағаланады. Мұғалім кластың сабаққа қатысқанына баға береді.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Табиғатты зерттеу әдістері"
Ашық сабақ "Табиғатты зерттеу әдістері"
| 
 Сабақ:Табиғатты зерттеу әдістері. Бақылау  | 
 Мектеп:№57 И.В.Панфилов атындағы ЖОМ КММ  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Күні:  | 
 Мұғалім: Турдибаева Н.А  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Сынып: 4  | 
 Қатысқан:  | 
 Қатыпағандар:  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар  | 
 Табиғатты зерттеу және бақылау әдістері жайлы мағлұмат беру.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Сабақ мақсаттары  | 
 Барлық оқушылар білуге тиісті: Бақылаудың түрлерін ,тәжірибенің адамның тіршілігі үшін өте құнды екенін түсінеді.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Ой-өрісін, тіл байлығын, сөздік қорын, ойын анық жеткізе біледі.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Кейбір оқушылар білуге тиіс: Теориядан алған білімдерін өмірде қолдана біледі.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Бұрыннан бар білімдері  | 
 Оқушылар әр түрлі мақсатта жазылған әдеби емес мәтіндермен таныс және жаңа сөздерді анықтау үшін көптеген стратегияларды біледі.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Жоспар  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Жоспарланған уақыттар  | 
 Жоспарланған уақыт (жаттығулар)  | 
 Ресурстар  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 0-3 минут 4-6 минут  | 
 Жұмбақтардың жауабын табу арқылы сабақтың тақырыбын табу. 1. Жөңкиді бұлттар дүркіреп, Жауады жаңбыр күркіреп. Аспанның жүзі жарқ етті, Ақ найза жерге сарт етті. (Найзағай) Үй үстінде ұсақ тас. (Жұлдыз)  | 
 Жұмбақтар. Тақырыпқа сай кеспелер.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Қосымша ақпарат  | 
 Табиғат туралы білім арнайы зерттеу әдістерін қолдану арқылы жинақталады. Табиғатты зерттеу әдістерінің ішінен кең тараған үш ғылыми әдісті атап өтуге болады. Олар: бақылау, эксперимент және теориялық зерттеу әдістері. Табиғат құбылыстарының заңдылықтарын ашу үшін ғалымдар логикалық ой қорыту амалдарын рет - ретімен пайдаланады. Әуелі олар бақылау арқылы деректер жинайды. Жаңа деректерді бұрыннан белгілі деректермен салыстырып, олардың арасында себеп - салдарлық байланыстар бар ма? Деген негізгі сұраққа жауап іздейді. Найзағайдың пайда болуы туралы шынайы ғылыми болжамды В. Франклин (1706 - 1790жж) ұсынды. Оның болжамы бойынша найзағай – әр түрлі зарядталған бұлттардың арасындағы немесе бұлт пен Жердің арасындағы аса қуатты электр электр ұшқыны. Ондай ұшқын әр түрлі электрленген (зарядталған) денелердің араларында байқалады. Астрономиялық бақылау үшін де әр түрлі құралдар мен аспаптар қолданылады. Астрономиядағы ең негізгі зерттеу құралы – телескоп. Оның жәрдемімен жақын тұрған аспан денелерінің (Айдың, Күн жүйесіндегі планеталардың және олардың серіктерінің) беткі дедерлерін көруге болады. Телескоптың арқасында көзге көрінбейтін басқа да аспан денелерін бақылап, ғылыми деректер жинақталады.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 7 – 10 минут 10- 20 минут  | 
 Табиғатты оқып үйренудің бірнеше әдістері бар. Таныстырылым тамашалау. 1-топ Оның біріншісі – бақылау. 2-топ Екінші әдісіне тәжірибе (эксперимент) жасау жатады. 3-топ Келесі әдіске – өлшеу жатады. Өлшеу арқылы адамдар көптеген денелердің көлемін, ауданын, арақашықтығын анықтайды.  | 
 Постер қорғау.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 20-35 минут  | 
 ♦ Табиғатты зерттеудің кең
тараған ғылыми әдістері
қандай?  | 
 « Жұмбақ конверттегі сұрақтар» ойыны арқылы білімдерін пысықтау.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Соңы 35-40 минут  | 
 Шахмат атының жүрісімен кестедегі мақалды
дұрыс тауып, физикалық баламасын
түсіндіреді.  | 
 Өз бетімен жазу үлгісі сынып оқушыларының барлығы бірдей көре алатындай болса ғана көрсетіледі.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Үйге тапсырма: Мазмұндау.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз?  | 
 Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз?  | 
 Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?  | 
 Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? 
  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім?  | 
 Топ жұмысын бағалау кестесі 
 
 
  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Қорытынды баға 
 Оқушылар өздерін өздері бағалайды. Сабаққа белсене қатысқан оқушылар бағаланады. Мұғалім кластың сабаққа қатысқанына баға береді.  | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














