
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 6 материал
Естіген нәрсені ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар: әуелі - көкірегі байлаулы берік болмақ керек; екінші — сол нәрсені естігенде я көргенде ғибрәтлану керек, көңілденіп, тұшынып, ынтамен ұғу керек; үшінші — сол нәрсені ішінен бірнеше уақыт қайтарып ойланып, көңілге бекіту керек; төртінші - ой кеселі нәрселерден қашық болу керек. Егер кез болып қалса, салынбау керек. Ой кеселдері: уайымсыз салғырттық, ойыншы-күлкішілдік, я бір қайғыға салыну, я бір нәрсеге құмарлық пайда болу секілді. Бұл төрт нәрсе - күллі ақыл мен ғылымды тоздыратұғын нәрселер.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
9 сынып
Әдеби шығармадағы психологизмді анықтай алады, автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасай алады.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
9 сынып
Тарихи шындық пен көркемдік шешім. 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
9 сынып
Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау жасай алады. Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата алады.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
9 сынып
9.2.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;
9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;
Сабақтың мақсаты Мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастырады. Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата алады.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
9 сынып
Көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жатқа айтады. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасай алады.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
6 сынып