Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарихи шындық пен көркемдік шешім. 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

2-бөлім: Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Махметова А.С.

Күні:

27.11.2024ж.

Сынып: 9 Б

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны: 3

Пән

Қазақ әдебиеті


Сабақтың тақырыбы:

Махамбет Өтемісұлы «Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

Сабақтың мақсаты

Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут









8 минут















12 минут













Сабақтың ортасы

8 минут

























7 минут


























Сабақтың соңы

5 минут

1.Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуын түгендеу.

Психологиялық ахуал

«Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!»


2.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады


Ойтүрткі

1) «Кім мықты?» ойыны сұрақтарға жауап береді.

1.Махамбет Өтемісұлы туралы не білдіңдер?
2. Махамбеттің қандай шығармаларын білесіңдер?
3. Исатай-Махамбет көтерілісі қай кезде, қай жерде болды?
Маңызы қандай?
4. Ақынның күйлерін атаңдар

1-тапсырма

«ЖИГСО-2» әдісі

«Махамбеттің Баймағанбет сұлтанға айтқаны » өлеңінің мазмұнына талдау жасаңдар. Негізгі ой мен көтерілген мәселені анықтап, үзінділер арқылы мысал келтіріңдер.

І Топ Әдебиетшілер

ІІ Топ Тарихшылар

ІІI Топ Зерттеушілер











2-тапсырма

«Махамбеттің Баймағанбет сұлтанға айтқаны » өлеңін тыңдату



3-тапсырма

Сандар сөйлейді

1803-1824-1828-1829-1931-1834-1836-1838-1846

4-тапсырма (оқулықтан)

Жұптық жұмыс

Жазға бір ай қалғанда,
Аласапыран болғанда,
Бөліне көшкен еліңді
Бөріккен қойдай қылармын.
Жарыла көшкен еліңді,
Жаралы қойдай қылармын.
Мен кеткенмен тек кетпен,
Сізден артық табармын.
Ашуыма көп тисең,
Өзекті жанға бір өлім,
Ордаңды талқан қылып шабармын.
Берілген үзіндіні оқи отырып:
Бөліне көшкен еліңді,
Бөріккен қойдай қылармын,
Жарыла көшкен еліңді,
Жаралы қойдай қылармын, деген сөз қолданыстарына назар аударыңдар. Осы сөз қолданыстарын негізге ала отырып, сол кезеңдегі халық тұрмысы мен жағдайын тарихи тұрғыдан баяндап беріңдер. Түсінгендеріңді көркем әңгімеге айналдырып беріңдер.


Поэзия минуты

Махамбет өлеңдерін жатқа айтады.

Пікірталас

«Махамбет өлеңдерін бүгінгі жастар тыңдай ма?

Қосымша сұрақтар

1.Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні не?

2.Бүгінгі өмірде Махамбеттер бар ма?

«Жұқа, қалың сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтар қою.

Махамбет –өлеңдерінде ел – жұрт басына түскен ауыртпалық.

2. Туған жерді қорғауға, ерлікке шақырған толғаулары.

«Сюжеттік кесте» әдісі

Кім? Нені? Қайда?

Не істеді? Осы сұрақтарға жауап жазу.

Топтар өзара бір-біріне сұрақ қояды.

Сұрақтарға жауап бере отырып, төрт сөзден тұратын сөйлем құрайды

«Мұғалімге хат» жазу


Үйге: 5-тапсырма

Ойтаразы

Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?

Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?


Психологиялық ахуал

«Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!»

Әр оқушыға 10-15 секунд уақыт аралығында ішінде өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа бөлініп, бір-бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына айту керек. Мұғалімнің да бұл іске қатысқаны дұрыс. Тілектерді бір-біріне топ ішінде де айтуға болады.





«ЖИГСО-2» әдісі бойынша

«Махамбеттің Баймағанбет сұлтанға айтқаны » өлеңінің мазмұнына талдау жасайды.



Сандар сөйлейді

1803- Батыс Қазақстан облысының Жәнібек ауданында Бекетай құмында дүниеге келген

1824-1828 жылдары Махамбет Өтемісұлы Орынборда оқып жатқан Жәңгір ханның ұлы Зұлқарнайынның тәрбиешісі ретінде осы аталған қалада өмір сүрді 

1829- Махамбет Ішкі Ордаға Жайықтан жасырын өтті деген айыппен ұсталып, Калмыков бекетіндегі абақтыға 2 жылдай қамалды.

1831 жылы түрмеден қашып шықты, бірақ артынша ақталды.

1834- Исатай батырмен бірігеді. Сол жылы 9 маусымда Жәңгір хан Махамбетті өз жағына тарту мақсатында старшын лауазымын ұсынды

1836-1838 - Махамбет Өтемісұлының өмірі көп жағдайда жылдардағы Бөкей Ордасындағы азаттық қозғалыспен тығыз байланысты.

1846 жылы Қарой деген жерде қайтыс болды.
















Сұрақтарға жауап береді.

«Мұғалімге хат» тақырыбында эссе жазады. Түсінбеген сұрақтарын мұғалімге хат арқылы жолдайды. Бүгінгі сабақ туралы эссе жазады

















«Білім пошта» әдісі.

Рефлексия жасайды. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды.

Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау

Әр тапсырмаға жіті көңіл бөліп орындаған оқушыларды мадақтап, бағалау












Дескритор

Білім алушы

-өлеңнің мазмұнын талдайды,

-көтерілген мәселені анықтайды,

-негізгі ойды анықтады,

-үзінділер арқылы дәлел келтіреді.



















Дескритор

Білім алушы

-өлеңді жатқа айтады,

-сұрақтарға жауап береді,

-өз ойларын жеткізеді.















Дескритор

Білім алушы

-сұрақтарға жауап береді,

-жылдарға байланысты өмір деректерін анықтайды.












Дескритор

Білім алушы

-сұрақтарға жауап береді,

-мұғалімге хат жазады,

-хаттың құрылымын сақтайды.

Бағалау. «Микрофон» әдісі. Мұғалім жеке оқушыларға микрафон ұсыну арқылы топтарды бағалау критерийі арқылы бағалатады және ұсыныстар айтқызады.






Оқулық

9-сынып

«Мектеп» баспасы

2019жыл




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
168
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі