
Ауезова Майра Алимхановна
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 10 материал
Еркін сөйлеуге, сыни ойлауға үйрету, шығармашылық пен жұмыстануға ықпал ету.
Сөйлеу мәдениетін меңгерген тұлға ретінде өмір сүру біліктілігін қалыптастыру.
Ана тілінде таза, еркін сөйлеуге төселгендігін таныта білу.
Мәліметтерді ұстану мен рәсімдеу қабілеттерін қалыптастыру.
Ғұмыр бойы өз білімін жетілдіруге деген ұмтылысын қалыптастыру.
Шешімді түзу, танымдық іс-әрекеттің мақсатымен алынған нәтижені салыстыру , өзін-өзі бақылау қабілеттерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Поэманың тақырыбын, негізгі идеясын, мазмұнын біледі, кейіпкерге талдау жасайды, қорытынды шығара алады.
Өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізуге дағдыланып, сындарлы ой айта алады.
Өзін және өзгені бағалайды.
Заман талабына сай өз білімін өмірде қолдана біледі.
Қазақ әдебиеті
Оқушылар жұмысы
9 сынып
Еркін сөйлеуге, сыни ойлауға үйрету, шығармашылық пен жұмыстануға ықпал ету.
Сөйлеу мәдениетін меңгерген тұлға ретінде өмір сүру біліктілігін қалыптастыру.
Ана тілінде таза, еркін сөйлеуге төселгендігін таныта білу.
Мәліметтерді ұстану мен рәсімдеу қабілеттерін қалыптастыру.
Ғұмыр бойы өз білімін жетілдіруге деген ұмтылысын қалыптастыру.
Шешімді түзу, танымдық іс-әрекеттің мақсатымен алынған нәтижені салыстыру , өзін-өзі бақылау қабілеттерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Поэманың тақырыбын, негізгі идеясын, мазмұнын біледі, кейіпкерге талдау жасайды, қорытынды шығара алады.
Өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізуге дағдыланып, сындарлы ой айта алады.
Өзін және өзгені бағалайды.
Заман талабына сай өз білімін өмірде қолдана біледі.
Қазақ әдебиеті
Оқушылар жұмысы
9 сынып
Еркін сөйлеуге, сыни ойлауға үйрету, шығармашылық пен жұмыстануға ықпал ету.
Сөйлеу мәдениетін меңгерген тұлға ретінде өмір сүру біліктілігін қалыптастыру.
Ана тілінде таза, еркін сөйлеуге төселгендігін таныта білу.
Мәліметтерді ұстану мен рәсімдеу қабілеттерін қалыптастыру.
Ғұмыр бойы өз білімін жетілдіруге деген ұмтылысын қалыптастыру.
Шешімді түзу, танымдық іс-әрекеттің мақсатымен алынған нәтижені салыстыру , өзін-өзі бақылау қабілеттерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Поэманың тақырыбын, негізгі идеясын, мазмұнын біледі, кейіпкерге талдау жасайды, қорытынды шығара алады.
Өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізуге дағдыланып, сындарлы ой айта алады.
Өзін және өзгені бағалайды.
Заман талабына сай өз білімін өмірде қолдана біледі.
Қазақ әдебиеті
Оқушылар жұмысы
9 сынып
Басты мақсат мектеп мұғалімдерін интербелсенді оқу / оқытудың негізгі идеялары мен әдіс-тәсілдерімен таныстырып, оларды өз тәжірбиесінде қолдануға шақыру.
Қазақ тілі
Презентация
Барлық сыныптар
Жаңылтпаш - балалардың әріптерді дұрыс айтуына ықпал етіп дұрыс сөйлеуге үйретеді. Бала тілінің тез шығып, қиын әріптерді тез меңгеріп кетуінде жаңылтпаштардың атқаратын рөлі ерекше. Басты міндеті бала тілін жаттықтыру болғандықтан, тілге ауыр оралатын дыбыстардан құралып, көптеген балалрдың тілі келе бермейтін дыбыстарды тез үйреніп алуына көмектеседі.
Қазақ әдебиеті
Мақала
6 сынып
Еркін сөйлеуге, сыни ойлауға үйрету, шығармашылық пен жұмыстануға ықпал ету.Сөйлеу мәдениетін меңгерген тұлға ретінде өмір сүру біліктілігін қалыптастыру.Ана тілінде таза, еркін сөйлеуге төселгендігін таныта білу. Мәліметтерді ұстану мен рәсімдеу қабілеттерін қалыптастыру. Ғұмыр бойы өз білімін жетілдіруге деген ұмтылысын қалыптастыру. Шешімді түзу, танымдық іс-әрекеттің мақсатымен алынған нәтижені салыстыру , өзін-өзі бақылау қабілеттерін қалыптастыру Күтілетін нәтиже: Поэманың тақырыбын, негізгі идеясын, мазмұнын біледі, кейіпкерге талдау жасайды, қорытынды шығара алады. Өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізуге дағдыланып, сындарлы ой айта алады. Өзін және өзгені бағалайды. Заман талабына сай өз білімін өмірде қолдана біледі.
Қазақ әдебиеті
Оқушылар жұмысы
9 сынып
Еркін сөйлеуге, сыни ойлауға үйрету, шығармашылық пен жұмыстануға ықпал ету.Сөйлеу мәдениетін меңгерген тұлға ретінде өмір сүру біліктілігін қалыптастыру.Ана тілінде таза, еркін сөйлеуге төселгендігін таныта білу. Мәліметтерді ұстану мен рәсімдеу қабілеттерін қалыптастыру. Ғұмыр бойы өз білімін жетілдіруге деген ұмтылысын қалыптастыру. Шешімді түзу, танымдық іс-әрекеттің мақсатымен алынған нәтижені салыстыру , өзін-өзі бақылау қабілеттерін қалыптастыру Күтілетін нәтиже: Поэманың тақырыбын, негізгі идеясын, мазмұнын біледі, кейіпкерге талдау жасайды, қорытынды шығара алады. Өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізуге дағдыланып, сындарлы ой айта алады. Өзін және өзгені бағалайды. Заман талабына сай өз білімін өмірде қолдана біледі.
Қазақ әдебиеті
Оқушылар жұмысы
9 сынып
Еркін сөйлеуге, сыни ойлауға үйрету, шығармашылық пен жұмыстануға ықпал ету.
Сөйлеу мәдениетін меңгерген тұлға ретінде өмір сүру біліктілігін қалыптастыру.
Ана тілінде таза, еркін сөйлеуге төселгендігін таныта білу.
Мәліметтерді ұстану мен рәсімдеу қабілеттерін қалыптастыру.
Ғұмыр бойы өз білімін жетілдіруге деген ұмтылысын қалыптастыру.
Шешімді түзу, танымдық іс-әрекеттің мақсатымен алынған нәтижені салыстыру , өзін-өзі бақылау қабілеттерін қалыптастыру
Күтілетін нәтиже:
Поэманың тақырыбын, негізгі идеясын, мазмұнын біледі, кейіпкерге талдау жасайды, қорытынды шығара алады.
Өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізуге дағдыланып, сындарлы ой айта алады.
Өзін және өзгені бағалайды.
Заман талабына сай өз білімін өмірде қолдана біледі.
Қазақ әдебиеті
Оқушылар жұмысы
9 сынып
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Сізге білім алушының қажеттілігі мен мүмкіндігін есепке ала отырып, тапсырмаларға толықтырулар мен өзгерістертер енгізуімізге , бейімдеуіңізге мүмкіндік береді.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
5 сынып
Адамға өмірде ең қымбаты - отбасы. Отбасында сүйіспеншілік, сыйлас-тық, татулық, бауырмалдық болғанда бірлік болады. Бір - бірін аялап, ке-шіре түсіне білгенде отбасы мықты, берік болады. Бүгінгі тәрбие саға-тымыздың тақырыбы « Мықты отбасы - мықты мемлекет » тақырыбы-на арналады. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың « Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім жақындарына, туысқандарына деген сүйіспеншілікпен басталады »,- дегендей мемлекетіміздің іргетасын қалаушы - әр отбасы - жеке мемлекет.
Қазақ тілі
Тәрбие сағаты
9 сынып