Презентация "Тәжірбиедегі рефлексия"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“Мұғалім – өзінің білімін
үздіксіз көтеріп отырғанда
ғана мұғалім. Оқуды, ізденуді
тоқтатысымен оның
мұғалімдігі де жойылады”
К.Д.Ушинский
ОҚО Түркістан қаласы
Ж.Еділбаев атындағы
№18 мектеп-гимназиясы
қазақ тілі мен әдебиеті
пән мұғалімі Ауезова М.
Мектеп тәжірибесіне өзгерісті қалай енгізем?
Тәлім алушыға жүйелі
кәсіби қолдау көрсетуді
көздейді.
Тәлім алушы сабағынан
көрініс
Жұмыс жасап жүріп
оқимыз, салыстырамыз .
Тәжірбиедегі рефлексия
Тәлімгерлік
Команда
1 слайд
“Мұғалім – өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім. Оқуды, ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойылады” К.Д.Ушинский ОҚО Түркістан қаласы Ж.Еділбаев атындағы №18 мектеп-гимназиясы қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Ауезова М. Мектеп тәжірибесіне өзгерісті қалай енгізем? Тәлім алушыға жүйелі кәсіби қолдау көрсетуді көздейді. Тәлім алушы сабағынан көрініс Жұмыс жасап жүріп оқимыз, салыстырамыз . Тәжірбиедегі рефлексия Тәлімгерлік Команда
2 слайд
1.Оқыту және оқу
әдістемесіне өзгеріс
енгізудің қажеттігін
негіздеу. Оқытуды
басқару және
көшбасшылық.
10.Оқу үшін
бағалау және
оқуды бағалау
6.Әлеуметтік
өзара іс-қимыл
2.Мектеп пен
сыныптағы
мәдениет.
7.Оқудағы
кедергілер.
Оқушыларды
жас
ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту
мен оқу.
3.Мұғалімнің мінсіз
мұғалім туралы және
оқушылардың жеке
ерекшеліктері туралы
пікірі.
4.Құндылықтар,
көзқарастар,
ықпал ету
тәсілдері.
8.Тәжірбиені
түрлендіру.
Қалай оқу
керектігін
үйрету.
9.Тәжірбиені
түрлендіру. Оқыту
мен оқу да
ақпараттық –
коммуникациялық
технологияны
(АКТ) пайдалану
5.Оқушыларды
ынталандыру.
11.Талантты
және дарынды
балаларды
оқыту.
12.Әңгімелесу
және диалогтық
оқыту.
13.Сын
тұрғысынан
ойлау
Жүргізілген лекциялар мен
тәжірбиелік сабақтар кешені
2 слайд
1.Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттігін негіздеу. Оқытуды басқару және көшбасшылық. 10.Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау 6.Әлеуметтік өзара іс-қимыл 2.Мектеп пен сыныптағы мәдениет. 7.Оқудағы кедергілер. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу. 3.Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы және оқушылардың жеке ерекшеліктері туралы пікірі. 4.Құндылықтар, көзқарастар, ықпал ету тәсілдері. 8.Тәжірбиені түрлендіру. Қалай оқу керектігін үйрету. 9.Тәжірбиені түрлендіру. Оқыту мен оқу да ақпараттық – коммуникациялық технологияны (АКТ) пайдалану 5.Оқушыларды ынталандыру. 11.Талантты және дарынды балаларды оқыту. 12.Әңгімелесу және диалогтық оқыту. 13.Сын тұрғысынан ойлау Жүргізілген лекциялар мен тәжірбиелік сабақтар кешені
3 слайд
Іс-
әрекет
“Біз осы заманғы білім беру жүйесінсіз әрі алысты барлап, кең ауқымды ойлай
білетін осы заманғы мұғалімдерсіз инновациялық экономика құра алмаймыз.”
Н.Ә.Назарбаев
Оқу және ой елегінен өткізу Кәсіби кеңес
Бірлескен жұмыс
Өз идеяларын баяндау
Бірлесіп жоспарлау
Идеялар,жоспарлар
3 слайд
Іс- әрекет “Біз осы заманғы білім беру жүйесінсіз әрі алысты барлап, кең ауқымды ойлай білетін осы заманғы мұғалімдерсіз инновациялық экономика құра алмаймыз.” Н.Ә.Назарбаев Оқу және ой елегінен өткізу Кәсіби кеңес Бірлескен жұмыс Өз идеяларын баяндау Бірлесіп жоспарлау Идеялар,жоспарлар
4 слайд
Жақсы мұғалім деген атқа түрлі әдістерді меңгеріп, соларды оқытуда
қолдана білу арқылы ғана жетуге болады.
А.Байтұрсынұлы
Топқа
бөлу
Постер
дайындау
Сергіту
сәті
Рефлексия
4 слайд
Жақсы мұғалім деген атқа түрлі әдістерді меңгеріп, соларды оқытуда қолдана білу арқылы ғана жетуге болады. А.Байтұрсынұлы Топқа бөлу Постер дайындау Сергіту сәті Рефлексия
5 слайд
Өзгерістердің тиімділігі қалай ?
Кедергілер
Жауапкершіліктің
жетіспеуі
Бағалау кезінде нақты
критерийлер қоя алмау
АКТ-ні тиімді қолдана
алмау, тех. кедергілер
ҰБТ, қима
жұмыстарындағы білім
сапасының төмендігі
Шешу
жолдары
Тапсырмаларды
орындау барысында
дұрыс бағдар беру
Көшбасшы ретінде
пәндік, педагогика-
лық білім көтеруге
жағдай жасау
Қосымша балама
жоспар құру, жүйелі
технология қолдану
Сабақта топтық
жұмысты жандандыру
Жетістіктері
Мұғалім Оқушы
Жаңаша
оқытудың
мүмкіндіктерін
қолдана отырып,
жаңа әдіс-
тәсілдерді
меңгереді
Оқушыларды
топтық, жұптық
жұмыс жасауға
дағдыландыра-
ды
Өзгеріске бет
бұрады
Коучинг пен
тәлімгерлік
үдерісті түсінеді,
қатысады
Желілік
қоғамдастық
құру
Өз идеяларын
ашық жеткізуге,
және
қорғауға,топ
топта белсенді
сыни тұрғыдан
ойлауға үйренді
Бір-бірін
бағалауға
үйренді
Қалай оқу
керектігін үйрену
арқылы өзіндік
ойларын жеткізе
алатын, сыни
пікірлері
дамыған оқушы
қалыптасты
Болашақтағы іс - әрекет
«Оқушы үні»
қалыптасты
Мұғалім
дамушы
шығарма
шыл
тұлға
Мұғалім
үздіксіз
ізденуш
і
Мұғалім
әділ
еңбекқо
р
тәрбиеш
і
Маман-
мұғалім
Мұғалім
өз ісінің
шебері
5 слайд
Өзгерістердің тиімділігі қалай ? Кедергілер Жауапкершіліктің жетіспеуі Бағалау кезінде нақты критерийлер қоя алмау АКТ-ні тиімді қолдана алмау, тех. кедергілер ҰБТ, қима жұмыстарындағы білім сапасының төмендігі Шешу жолдары Тапсырмаларды орындау барысында дұрыс бағдар беру Көшбасшы ретінде пәндік, педагогика- лық білім көтеруге жағдай жасау Қосымша балама жоспар құру, жүйелі технология қолдану Сабақта топтық жұмысты жандандыру Жетістіктері Мұғалім Оқушы Жаңаша оқытудың мүмкіндіктерін қолдана отырып, жаңа әдіс- тәсілдерді меңгереді Оқушыларды топтық, жұптық жұмыс жасауға дағдыландыра- ды Өзгеріске бет бұрады Коучинг пен тәлімгерлік үдерісті түсінеді, қатысады Желілік қоғамдастық құру Өз идеяларын ашық жеткізуге, және қорғауға,топ топта белсенді сыни тұрғыдан ойлауға үйренді Бір-бірін бағалауға үйренді Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзіндік ойларын жеткізе алатын, сыни пікірлері дамыған оқушы қалыптасты Болашақтағы іс - әрекет «Оқушы үні» қалыптасты Мұғалім дамушы шығарма шыл тұлға Мұғалім үздіксіз ізденуш і Мұғалім әділ еңбекқо р тәрбиеш і Маман- мұғалім Мұғалім өз ісінің шебері