Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 5 материал
М.Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман –эссе.
Диханова Акзираш Нагашыбаевна
23 Қаңтар 2025
150
Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды. Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды және даралайды.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
10 сынып
Сауатты жазу, салмақты ой айту- эссе жанрының басты талабы
Диханова Акзираш Нагашыбаевна
23 Қаңтар 2025
104
Эссе туралы түсінік беру. Қазіргі таңда, мектеп бітіруші түлектер де, ұстаздар да эссенің жазылу талаптарын, кезеңдерін, құрылымын білуі тиіс. Эссе жанры қазіргі заманда барлық мамандықтағы адамдар үшін негізгі іскерлік қарым –қатынас жасаудың, табысқа қол жеткізу үшін өз жаңалығын жүзеге асырудың, басқа адамдардың ой-пікіріне көзқарасын білдіру үшін ең негізгі жазу түрі болып қалыптасып отыр. Демек, Эссе дегеніміз – кішкене көлемдегі, бір нәрсенің әсерінен жазылған еркін композициялық, публицистикалық шығарма, ол сол тақырыптағы жеке көзқарасты білдіретін шығарма болып табылады. Ақын, публицист, ғалым, қоғам қайраткері, алаш зиялысы Ахмет Байтұрсынов өзінің атақты "Әдебиет танытқыш" атты зерттеу еңбегінде эссені әдеби жанрдың озық үлгісі ретінде бағалаған
Қазақ әдебиеті
Сыныптан тыс жұмыс
Барлық сыныптар
Ұлы дала ағартушысы –Ыбырай Алтынсарин
Диханова Акзираш Нагашыбаевна
23 Қаңтар 2025
103
Ы.Алтынсариннің ағартушылық жолы туралы мәтін бөліктерін оқып, сыныптастарымен пікір алмасады, талқылайды,өз білімдерін толықтырады.
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
9 сынып
«Ғабит Мүсірепов –көркем сөз зергері» (Жазушы шығармашылығы)
Диханова Акзираш Нагашыбаевна
23 Қаңтар 2025
134
Мен талдауға алынған 9 сыныптың Қазақ әдебиеті пәні бойынша Ғ.Мүсірепов шығармашылығына арналған «Ғабит Мүсірепов –көркем сөз зергері» тақырыбы болды. Сабақтың оқу мақсаты: 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыдан салыстырып, жаңашылдығына баға беру. Сабақ мақсаты: Ғ. Мүсірепов шығармаларына заманауи тұрғыдан салыстырады,жаңашылдығына баға береді . Сабақтың ұйымдастыру кезеңінде оқушылар топқа бөлініп, жағымды ахуал туғызу мақсатында жақсы тілектер айтылды. Әр топқа тапсырма бермес үшін оқушылардың қызығушылықтарын ояту мақсатында М.Шахановтың «Қаламдас досқа» атты өлеңі оқылды. . Осы өлең арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты түсіндіріліп, өткен білімге сұрақ жауап арқылы шолу жасалды. Сұрақ- жауапты оқушылардың ұялы телефонына бағдарлама арқылы енгізу арқылы жауап берушілердің саны мен дұрыс жауабы көрініп отырды. Жаңа сабақ жазушы шығармашылығына арналғандықтан оқушылар топтық жұмыста постер қорғап, салыстыру, талдау, пікірлер ж
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
9 сынып
А.Құнанбайұлы "Масғұт" поэмасы
Диханова Акзираш Нагашыбаевна
15 Қаңтар 2025
152
Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралайды. Шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдайды
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
10 сынып