М.Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман –эссе.

Тақырып бойынша 16 материал табылды

М.Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман –эссе.

Материал туралы қысқаша түсінік
Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды. Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды және даралайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

2-бөлім: Қазақтың Қанышы

Педагогтің аты-жөні:

А.Диханова

Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

М.Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман –эссе.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау.

Сабақтың мақсаты:

Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды. Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды және даралайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І.Ұйымдастыру кезеңі:


а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу


Мұғалімнің нұсқауы бойынша оқушылар екі топқа бірігеді.


Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Оқулық, Автор шығармалары


Өткен білімді еске түсіру


өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Сұрақтар:

1. Қаламгер қандай туындыларды дүниеге келтірді?

2.Романның түпкі мағынасы қандай?

3.Роман-эссенің тақырыбы неліктен «Қаныш Сәтбаев» деп аталады?

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

.

Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Жаңа білім.

Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауын қадағалайды.

Басты кейіпкер - Қаныш Сәтбаевтың роман-эсседе көрсетілген еңбектерін бірнеше бағытта талдайды. Мәселен: геологиялық, тарихи, мәдени еңбектері тұрғысынан.

Дескриптор:

-Роман-эссені мұқият оқиды.

-Топтық талқылау жасайды.

Жалпы-3 балл

10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

Жеке жұмыс

«Түртіп алу» әдісі.


Роман-эсседен негізгі ұғымдарды табуға нұсқау береді. Дәптерлеріне жаздырады.

Әрқайсысының романнан түйген ойын сұрайды.

«Түртіп алу» әдісі арқылы негізгі ұғымдарды дәптеріне жазып алады.

Дескриптор:

-Роман-эссенің мағынасын талдайды.

Жалпы- 4 балл

10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

Жұптық жұмыс


Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді, қадағалайды, бағыт-бағдар береді.

Уинстон Черчилль Қаныштан:«Қазақтардың бәрі сіздей алып па?» - деп сұраса керек. Сонда Қаныш аға: «О, жоқ, халқым менен де биік!» - деп

жауап берген екен. Ғалым не жайында айтқан? Оқушылар бір-бірімен ойталқы жасайды.

Дескриптор: -Сұрақтың

мағынасын түсінеді.

-Ойталқы жасайды.

-Пікір алмасады.

Жалпы-3 балл

10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

Бекіту

Кері байланыс.




«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2025
150
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі