Материалдар / 05,05,25 тәрбие 9 мамыр ға арналған

05,05,25 тәрбие 9 мамыр ға арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбие сағаты
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітілді ___________


Күні

05.05.25 жыл

Сынып жетекші:

Смаилова Л.Т.

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)

Ұранды елдің ұрпағы қайсар, 9 мамыр – «Ұлы Жеңіс» күні

  • «Отан үшін отқа түс күймейсің

  • «Ел қорғау – ердің ісі.»

  • «Отан – бәрінен қымбат.»

  • «Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас.»

  • Еліңді сүй, халқыңды қастерле.”


Сабақтың мақсаты:

  • Оқушыларды Ұлы Отан соғысының тарихи маңызымен таныстыру.

  • Соғыс ардагерлерінің ерлігін дәріптеу, оларға деген құрмет сезімін ояту.

  • Отансүйгіштікке, елжандылыққа тәрбиелеу.

  • Бейбітшіліктің қадірін түсіндіру.

  • Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, тіл байлығын арттыру.


Қауіпсіздік мақсаты

«ЦИФРЛЫҚ ДИЕТА» ЧЕЛЛЕНДЖІ: ГАДЖЕТТЕРДЕН

ҚЫСҚА УАҚЫТҚА БАС

ТАРТУ СІЗГЕ ҚАЛАЙ ӘСЕР

ЕТЕДІ?»

  1. Оқушылардың гаджеттерге тәуелділігі туралы хабардарлығын арттыру: Олардың күнделікті өміріндегі гаджеттердің рөлін талдауға көмектесу, пайдасы мен зиянын ажыратуға үйрету.


Құндылықтарды дарыту

Ұлы Жеңістің маңызын ашу:

  • «Жеңіс күні – мәңгілік даңқ күні.»

  • «Жеңіс туы – ерліктің белгісі.»

  • «Ұлы Жеңіс – ұрпақтарға өнеге.»

  • Жеңіс! Қаншама көз жасы төгілді сен үшін?!”

  • 9 мамыр - ерліктің, батырлықтың, қаһармандықтың күні.”

Апта дәйек сөзі

Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)


Сабақтың барысы:

  1. Мұғалімнің сөзі: Армысыздар, құрметті оқушылар мен қонақтар! Бүгін біз баршамыз үшін ерекше күн – 9 мамыр, Ұлы Жеңіс күніне арналған тәрбие сағатын өткізгелі отырмыз. Бұл күн – біздің халқымыздың қаһармандығы мен ерлігінің, өмір мен бейбітшілік үшін күресінің символы. Ұлы Отан соғысы – біздің тарихымыздың ең қайғылы беттерінің бірі. Бұл соғыста миллиондаған адам қаза тапты, қалалар мен ауылдар қирады. Бірақ біздің халқымыз осы ауыр сынақтан өтіп, жеңіске жетті. Біз бұл жеңіс үшін жанын пида еткен батырларымызды ешқашан ұмытпаймыз.


Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша  орындарына отырады.

Сұрақ-жауап:

  • Соғыс неліктен Ұлы Отан соғысы деп аталды?

  • Соғыста қандай ерліктер жасалды?

  • Жеңіс күні біз үшін неліктен маңызды?

  • Соғыс туралы не білесіңдер?


Компьютер













Сабақ басы (13 мин)












  1. Ұлы Отан соғысы туралы баяндама:

    • Соғыстың басталуы.

    • Майдан даласындағы ерліктер.

    • Қазақстандықтардың соғысқа қосқан үлесі. (Бауыржан Момышұлы, Әлия Молдағұлова, Мәншүк Мәметова, Талғат Бигелдинов және т.б.)

    • Жеңістің маңызы.


  1. Оқушылардың өлеңдері: Соғыс туралы, Жеңіс туралы өлеңдер оқылады.

    • Мысалы:

      • Жұбан Молдағалиев – “Мен қазақпын”

      • Мұқағали Мақатаев – “Ей, жауынгер”




Презентация


Ортасы (20 мин)


Ешкім де ұмытылмайды, ештеңе де ұмытылмайды деген ұранды Ұлы Отан соғысына арналған іс-шараларда, тәрбие сағаттарында, еске алу кештерінде және т.б. қолдануға болады. Оның мағынасын тереңірек ашу үшін келесідей әдістерді қолдануға болады:

1. Тарихи контекст:

  • Бұл ұранның тарихына тоқталу керек. Ол алғаш рет 1945 жылы Ольга Берггольцдың Ленинград радиосындағы хабар таратуында айтылған. Ленинград қоршауында қаза тапқандарға арналған ескерткіштің ашылуы кезінде жазылған өлең жолдарынан алынған.

  • Бұл сөздердің Ленинград қоршауы кезіндегі мағынасын түсіндіру керек. Қоршау кезінде қала тұрғындары аштық пен суықтан қырылды, бірақ олар өз ерлігімен және төзімділігімен тарихқа енді.

2. Мағынасын ашу:

  • Ешкім де ұмытылмайды: Бұл сөздер әрбір адамның, тіпті ең қарапайым жауынгердің ерлігі мен құрбандығы ұмытылмайтынын білдіреді. Әрқайсысының өз орны бар, өз тарихы бар.

  • Ештеңе де ұмытылмайды: Бұл сөздер соғыстың азабы, қайғысы, қиындығы ұмытылмайтынын білдіреді. Соғыстың сабақтарын ұмытпау керек, қайғылы оқиғаларды қайталамау үшін.

Мысалдар:

  • Тәрбие сағатында: “Бүгін біз “Ешкім де ұмытылмайды, ештеңе де ұмытылмайды” деген ұранның мағынасын ашамыз. Бұл сөздер біздің жүрегімізде мәңгі сақталады. Біз соғыста қаза тапқан әрбір жауынгерді, қоршауда қайтыс болған әрбір адамды еске аламыз. Біз соғыстың азабын, қайғысын ұмытпаймыз. Осы сабақтарды есте сақтап, бейбітшілік үшін күресеміз.”

  • Ескерткішке гүл қою кезінде: “Осы гүлдерді қою арқылы біз өз құрметімізді білдіреміз. Біз сіздерді ешқашан ұмытпаймыз, қымбатты ардагерлер! Сіздердің ерліктеріңіз біздің жүрегімізде мәңгі сақталады.”


3. Практикалық қолданылуы:

  • Бұл ұранды іс-шараларда қолданғанда, нақты адамдардың тарихына тоқталу керек. Ардагерлердің естеліктері, соғыста қаза тапқандардың хаттары, фотосуреттері – бәрі де бұл ұранның мағынасын тереңдете түседі.

  • Оқушылардың өз отбасыларындағы соғысқа қатысқан ардагерлер туралы зерттеу жұмыстарын жүргізуге ынталандыруға болады.

  • Еске алу шараларында бір минуттық үнсіздік жариялау, гүл шоқтарын қою – бұл ұранды іс жүзінде көрсетудің бір жолы.

4. Моральдық аспектісі:

  • Бұл ұран тек өткенді еске алу ғана емес, сонымен қатар болашаққа деген жауапкершілікті білдіреді. Біздің міндетіміз – бейбітшілікті сақтау, соғысқа жол бермеу.

  • Бұл ұран жастарды отансүйгіштікке, елжандылыққа, тарихты құрметтеуге шақырады.


Презентация









«ЦИФРЛЫҚ ДИЕТА» ЧЕЛЛЕНДЖІ: ГАДЖЕТТЕРДЕН

ҚЫСҚА УАҚЫТҚА БАС

ТАРТУ СІЗГЕ ҚАЛАЙ ӘСЕР

ЕТЕДІ?»


    • Мұғалімнің кіріспе сөзі: Сабақтың тақырыбын жариялау, мақсатын түсіндіру.

    • Оқушылармен талқылау: Күнделікті өмірде гаджеттерді қанша уақыт пайдаланатындары, олардың пайдасы мен зияны туралы ойларын бөлісу.

  • Негізгі бөлім (25-30 минут):

    • Презентация немесе бейнеролик көрсету: Гаджеттерге тәуелділіктің салдары, «цифрлық диетаның» пайдасы туралы ақпарат беру.

    • Топтық жұмыс (талқылау, ми шабуылы):

      • Гаджеттерге тәуелділіктің белгілерін анықтау.

      • «Цифрлық диета» кезінде қандай қиындықтар туындауы мүмкін және оларды қалай жеңуге болады.

      • Гаджеттерді пайдалануды шектеген кезде қандай баламалы әрекеттермен айналысуға болады.

    • Маманның пікірі (мүмкіндігінше): Психологтың немесе дәрігердің гаджеттердің денсаулыққа әсері туралы кеңестері.




Оқушылар гаджеттерге тәуелділіктің қауіптілігін түсінеді, «цифрлық диетаның» пайдасын біледі, өзін-өзі бақылау және уақытты басқару дағдыларын дамытады, салауатты өмір салтын қалыптастыруға ұмтылады, баламалы әрекеттерді табуға үйренеді.

Бұл сабақ оқушылардың гаджеттермен байланысын реттеуге, денсаулығын жақсартуға және өмірін толыққанды етуге көмектеседі.


https://drive.google.com/file/d/1-DK6vY097pSASztikbI4JKDX2cg0CFc/view https://drive.google.com/file/d/1f-XnfFNgrplQsC-G4-xKAt5m89kWbz85/view

Соңы

(5 мин)





Кері байланыс






  • Рефлексия: Оқушыларға сұрақтар қою:

    • Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер?

    • Отбасы тәрбиесінің сіз үшін маңызы қандай?

    • Отбасы мүшелеріне қалай қамқорлық жасай аласыздар?

  • Тілек ағашы:

    • Түрлі-түсті гүлдерге (немесе басқа да символдарға) оқушылар отбасына деген тілектерін жазып, арнайы дайындалған ағашқа іледі.

презентация























ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
смаилова лаура
04 Мамыр 2025
255
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі