0-дік бақылау
жұмысы
5
сынып
I
нұсқа
1.
Теңдеуді
шеш:
(х -
86) ·
204=7548
2.
Төртбұрыштың ені 3 см,
ұзындығы одан 2 есе ұзын. Ауданы нешеге
тең?
3
Амалдарды
орында:
а)
(85527:17
+ 4899) ·15 ; ә)
28085:137
- 97 ·
2
4.
Қоймадағы
телевизорлар әр қатарына 125 тен 7 қатар етіп қойылды. Олардың
біразын дукендерге алып кеткенде қоймадағы 340 телевизор қалды.
Қанша телевизор дүкендерге әкетілді?
IІ
нұсқа
1.
Теңдеу
шеш:
(4118 –
х):68=56
2.
Төртбұрыштың ұзындығы 5 см,ені
одан 2 см кем. Периметрі неге тең?
3.
Амалдарды
орында:
а)
(5356:52
+ 4822) ·16; ә)
30970:38
– 125·4
4.
Жүрдек
пойыз 2 жұмсақ, 9 купе және 11 плацкарт вагондардардан тұрады.
Жұмсақ вагонда 18 орын, ал плацкартта 54 орын болады. Егер пойызда
барлығы 954 орын болса, бір купе вагонында неше орын
бар?
6 сынып.
0-дік бақылау
жұмысы
І-нұсқа
-
Амалдарды
орында:
-
Өрнектің мәнін тап:
5,26 + а, мұндағы а = 108,074.
3.Үшбұрыштың қабырғалары дм, дм және дм. Периметрін тап:
4.Теңдеуді шешіңдер: 6· (0,4х + 3,2) + 0,7+4 · (0,4х + 1,7)
= 50
ІІ нұсқа
-
Амалдарды
орында:
2.
Өрнектің мәнін тап: 0,74 + а, мұндағы а = 18,063.
2.Үшбұрыштың қабырғалары см, см және см. Периметрін тап:
Теңдеуді
шешіңдер: 4 · (1,3х + 6,1) + 2· (1,4х + 2,1) = 30
7
сынып
0-дік бақылау
жұмысы
І-нұсқа
1.Жақшаны
ашып, өрнекті ықшамдаңдар: (5а+2в)- (3а-в)
2.Теңсіздікті шешіңдер: 4х-5,7<3,9+х
3.y=3x+2
функциясының графигін салыңдар. Графикті пайдаланып: x=1;-2 мәніне
у-тің қандай мәні сәйкес келетінін табыңдар.
.
4.Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешіңдер:
х+3у=7
4x+3y=1
ІІ-нұсқа
1.Жақшаны
ашып, өрнекті ықшамдаңдар: (4m+n)- (3m-n)
2.Теңсіздікті шешіңдер: 3x-6,4<9,2+x
3.y=4x-3
функциясының графигін салыңдар. Графикті пайдаланып, х=1; 3 мәніне
у-тің қандай мәні сәйкес келетінін табыңдар.
4.Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешіңдер:
2х+3у=5
5x+3y=-1
8
сынып
«0»-дік бақылау
жұмысы.
I
нұсқа.
1. Өрнектің мәнін
тап:
а)
ә)
1+3 ,
мұндағы х=3.
2. Өрнектерді
көбейт:
а)
(4 ) ;
ә) .
-
функциясының болғандағы
мәні -ға
тең. а-ның мәнін
тап.
-
4. Бөлшектерді
қысқар
а)
; ә)
.
II
нұсқа.
1. Өрнектің мәнін
тап:
а)
3 ә)
, мұндағы
2. Өрнектерді
көбейт:
а)
( ) ;
ә) .
3. Көпмүшелерді көбейткіштерге
жікте:
a)
; ә)
.
4. Бөлшектерді
қысқарт:
а)
; ә)
.
9
сынып
«0»-дік бақылау
жұмысы.
І
нұсқа.
1. Өрнекті
ықшамда:
а)
ә)
2. Теңдеудің түбірлерін
тап:
3. Егер:
функциясының
графигі Ox
осімен 2 бірлікке оңға жылжуы
арқылы шыққан теңдеудің формуласын жаз.
4. Теңдеуді
шеш:
5. Өрнекті
ықшамда:
.
ІІ
нұсқа.
1. Өрнекті
ықшамда:
а)
ә)
2. Теңдеудің түбірлерін
тап:
3. Егер:
функциясының
графигі Ox
осімен 3 бірлікке солға жылжуы
арқылы шыққан теңдеудің формуласын жаз.
4. Теңдеуді
шеш:
5.Өрнекті
ықшамда:
10 сынып
0 - БАҚЫЛАУ ЖҰМЫСЫ
1-есеп.
Теңдеулер жүйесін шешіңдер :
2-есеп.Тіктөртбұрыштың бір
қабырғасы екінші қабырғасынан 7 см қысқа , ал диагоналы 13 см-ге
тең. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
3-есеп. 42; 34; 26;… тізбегі
берілген . Арифметикалық прогрессияның
S24 табыңдар.
4-есеп. 2х+у-4=0 функциясының
графигін салыңдар, бұрыштық коэффициентін
табыңдар.
5-есеп Арифметикалық прогрессияның
бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 24-ке тең, ал екінші
мүшесі мен үшінші мүшесінің көбейтіндісі 60-қа тең болса, оның
айырмасы мен бірінші мүшесі неге тең
11
сынып
«0»-дік бақылау
жұмысы.
1- нұсқа 2-
нұсқа
1)
функциясына кері функцияны
табыңдар :
2) Өрнекті ықшамда
:
3) Теңдеуді шешіңдер
:
4) Туындыны есептеңдер
:
5)
Абсциссасы нүктесінде функциясының графигіне
жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар