0 саны мен цифры

Тақырып бойынша 31 материал табылды

0 саны мен цифры

Материал туралы қысқаша түсінік
- 2.2.1.3 сандық кассадағы 0,1-6 сандары мен 10 санын үлгі бойынша, атауы бойынша іздеп табу; - 2.2.1.3 сандық кассадағы 0,1-6 сандары мен 10 санын үлгі бойынша, атауы бойынша іздеп табу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика пәнінен

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

1-тоқсан

Бөлім:


Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

0 саны мен цифры

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

  • 2.2.1.3 сандық кассадағы 0,1-6 сандары мен 10 санын үлгі бойынша, атауы бойынша іздеп табу;

  • 2.2.1.3 сандық кассадағы 0,1-6 сандары мен 10 санын үлгі бойынша, атауы бойынша іздеп табу;


Сабақтың мақсаты

0 саны мен цифрын оқуды, жазуды және салыстыруды; санды табуды үйренесің;


      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

Ұйымдастыру кезеңі

-Сәлемдесу

-Оқу құралдарын түгендеу

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысамыз!

Оқушылар арнайы педагогпен амандасады.

Оқу құралдарын түгендейді.

Жұмыс ережесімен танысады.

Ауызша мадақтама айту:


Жұмыс дәптері, қалам,

түрлі-түсті қарындаш, оқулықтар.


















Сабақтың ортасы

35мин

Жаңа сабақ тақырыбын таныстыру: «0 саны мен цифры»

Сабақ мақсатын хабарлау:

Оқушылар, бүгінгі сабақта «0 саны мен цифрын» құрамын анықтауды, жазуды үйренетін боласыңдар.

0 цифры қалай жазылатынын анықтап мән беріп қарап шығыңдар. (баспа негіздегі дәптердегі жазу).

Арнайы педагог 0 цифрын тақтада, дәптерге жазып көрсетеді.

Есіңе сақта!

Санның құрамы ретінде сол саннан кіші екі қосылғыш алынады.

0 санын кез келген санға қоссақ, 0 санына қосылған қосылғыш пен қосындының мәні тең болады. Сондықтан 0 саны санның құрамына кірмейді.

Ал енді 0 санының құрамымен танысып, еске сақтап алайық.

Арнайы педагог: ендеше жаңа ақпаратты пайдаланып тапсырмаларды орындап көреміз.

Оқушылар сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады. Жаңа тақырып бойынша, қажетті мәліметтерді естеріңе сақтайды.

Жарайсың!









1-тапсырма. Тапсырманы тәжірибе жүзінде орында.


Арнайы педагог оқушылардың алдына бір ыдысқа ештеңе салмай бос қалдырады, екінші ыдысқа қарындаштар салып қояды.

  • Оқушыларға «Қай ыдыста қарындаш бар» деген сұрақты қояды.

  • Соншама саусақты көрсет.

  • Бос ыдыста қарындаш жоғын байқап, 0 саны мен цифрын тауып, дәптерге жазуды өтінеді.


Оқушылардың қолында бірнеше қарындаштан беріп. арнайы педагог оқушылардан төмендегілерді өтінеді:

  1. Қарындаштарды ыдыстарға бір бірлеп бөліп салып шық

  2. Арнайы педагог бір ыдыстарғы қарындашты алып қояды.

  3. «Қай ыдыста қарышдаш жоқ?»- деп сұрақ қояды


Оқушылар қойылған -қарындаштардың санын айтады. Сәйкес саусақты, санды көрсетеді, жазады.

Қарындаштарды бір-бірлеп қою, бір-бірлеп алып тастау арқылы тапсырманы орындайды.


Тамаша!












2-тапсырма. Суретке назар аудар. 0 санының құрамын айт. Мысалдар құрастыр.


Picture 37



Суреттен не байқадын? (жапырақ)

Бірінші бұтақта неше жапырақ ? (3)

Екінші бұтақта неше жапырақ? (2)

Үшінші бұтақта неше жапырақ? (1)

Нешеу қалды? (0)


Оқушылар сурттер бойынша 0 санының құрамына мән береді.


Оқушылар жапырақтардың санын анықтайды.


Сенің қолыңнан келеді!






Picture 39

3-тапсырма. Сурет бойынша мысалдар құрастыр және жаз.



Суретте неше төртбұрыш бар астына жазып шық. Мұқият бол!



Picture 45


Оқушылар суретте берілген мысалдарды пайдаланып есеп құрастырып жазады.

2+0=

3+0=

5+0=

1+0=

Керемет!


4-тапсырма. Қай аквариумда балық жоқ?, қарындашпен белгіле


Бүгінгі математика сабағында 0 санының құрамын білдіңдер, мысалдарды құрастырып, есептер шығаруды үйрендіңдер.

Оқушылар балық жоқ аквариумды белгілейді

Жарайсың!


Сабақтың соңы

3 мин

- Біз бүгінгі сабақта не білдік?

- Не түсініксіз болды?

-Сабақта не ұнады?


Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.


Үй тапсырмасы

0 санын тауып, бояп шық.


Үй тапсырмасын орындайды.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.03.2025
204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі