Материалдар / 1000 көлеміндегі сандар 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1000 көлеміндегі сандар 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1000 көлеміндегі сандар туралы толық ақпарат беру және түсіндіру
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар №1

Пән: Түзету сабағы.

Математика.

Мектеп: №149 жалпы білім беретін мектеп

Күні: 30.01.2023 ж

Арнайы педагогтың аты-жөні: Едіге Н.Ғ.

Сынып: 3-сынып

Оқушының аты-жөні: Қамза Баян

Сабақ тақырыбы

1000 көлеміндегі сандар.

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау


Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

1000

Сабақтың мақсаты. Сен үш таңбалы сандарды оқуды,жазуды,салыстыруды және қарапайым теңсіздікті шешуді үйрету.


Тапсырма №1. Бос орындарға тиісті сандарды жаз.

200=2жүзд 400кг=4ц 100кг=1ц

900=9жүзд 700кг=7ц 1000кг=10ц


Тапсырма №2. Үлгіде көрсетілгендей шығар.


200+100=2жүзд+1жүзд. 400+500=4жүзд+5жүзд

1000-100=10жүзд-1жүзд. 800-200=8жүзд-2жүзд

900-100=9жүзд-1жүзд. 1000-800=10жүзд-8жүзд

900+100=9жүзд+1жүзд. 700-200=7жүзд-2жүзд


Есіңде сақта!

Разряд-бұл сандарды оқы. Сандардың разрядын ата.

Үш таңбалы сандарды салыстыру ең үлкен разрядтан басталады.



Психологиялық ахуал























Сабақтың ортасы



АКТ.бойынша караокемен өлең айту.

Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау арқылы, сабақты бекіту.


Кері байланыс








Оқушы сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы білдіре алады.





























Қысқа мерзімді жоспар №2

Пән: Түзету сабағы.

Математика.

Мектеп: №149 жалпы білім беретін мектеп

Күні:01.02.2023 ж

Арнайы педагогтың аты-жөні: Едіге Н.Ғ.

Сынып: 3-сынып

Оқушының аты-жөні: Қамза Баян

Сабақ тақырыбы

1000 көлеміндегі сандар. (Қайталау сабағы)

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

1000 көлеміндегі сандардың құрылу жолын түсіну; 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтауды үйрету.


Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

1000

Сабақтың мақсаты. Сен үш таңбалы сандарды оқуды,жазуды,салыстыруды және қарапайым теңсіздікті шешуді үйрету.


Тапсырма №1. Бос орындарға тиісті сандарды жаз.

200=2жүзд 400кг=4ц 100кг=1ц

900=9жүзд 700кг=7ц 1000кг=10ц


Тапсырма №2. Үлгіде көрсетілгендей шығар.


200+100=2жүзд+1жүзд. 400+500=4жүзд+5жүзд

1000-100=10жүзд-1жүзд. 800-200=8жүзд-2жүзд

900-100=9жүзд-1жүзд. 1000-800=10жүзд-8жүзд

900+100=9жүзд+1жүзд. 700-200=7жүзд-2жүзд


Есіңде сақта!

Разряд-бұл сандарды оқы. Сандардың разрядын ата.

Үш таңбалы сандарды салыстыру ең үлкен разрядтан басталады.



Психологиялық ахуал























Сабақтың ортасы



АКТ.бойынша караокемен өлең айту.

Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау арқылы, сабақты бекіту.


Кері байланыс








Оқушы сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы білдіре алады.





























Қысқа мерзімді жоспар №3

Пән: Түзету сабағы.

Математика.

Мектеп: №149 жалпы білім беретін мектеп

Күні:03.02.2023

Арнайы педагогтың аты-жөні: Едіге Н.Ғ.

Сынып: 4-сынып

Оқушының аты-жөні: Бердали Иманғали

Сабақ тақырыбы

Көп таңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау.

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

Нөлмен аяқталатын көп таңбалы сандарды бір таңбалы/екі таңбалы/үштаңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

Бірліктер класына қандай сандар кіреді?

Мыңдар класына ше?

Миллиондар класына ше?

Тапсырма №1.

Математикалық диктант.

538 667; 587 483; 974 239; 412 000; 800 701

↓ ↓ ↓ ↓

Бірлік мың онд мың. онд жүзд.мың 5-ді

2есе кеміт 1-ге арттыр 4-ке арт. 3-ке кеміт 5-есе ар

Тапсырма №2.

Есепті шығар.

А) 4 500х4=18000 6 х 18000=108 000

Ә)235 642+(235 642+119 256)+( 235 642+119 256):2)

=767938

Б) 4248-1700=2 548



Психологиялық ахуал























Сабақтың ортасы

Саусақ жаттығулары

« Саусақ шынжыры».

Оң және сол қолдағы басбармақпен баланүйрек саусақтары түйісіп, жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасайды.



Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау арқылы, сабақты бекіту.


Кері байланыс








Материалды жүктеу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!