Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1000 көлеміндегі сандар 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар №1
Пән: Түзету сабағы. Математика. |
Мектеп: №149 жалпы білім беретін мектеп |
||
Күні: 30.01.2023 ж |
Арнайы педагогтың аты-жөні: Едіге Н.Ғ. |
||
Сынып: 3-сынып |
Оқушының аты-жөні: Қамза Баян |
||
Сабақ тақырыбы |
1000 көлеміндегі сандар. |
||
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары |
1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау |
||
Сабақтың барысы |
|||
Сабақтың кезеңдері/ уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй. 1000 Сабақтың мақсаты. Сен үш таңбалы сандарды оқуды,жазуды,салыстыруды және қарапайым теңсіздікті шешуді үйрету. Тапсырма №1. Бос орындарға тиісті сандарды жаз. 200=2жүзд 400кг=4ц 100кг=1ц 900=9жүзд 700кг=7ц 1000кг=10ц
Тапсырма №2. Үлгіде көрсетілгендей шығар. 200+100=2жүзд+1жүзд. 400+500=4жүзд+5жүзд 1000-100=10жүзд-1жүзд. 800-200=8жүзд-2жүзд 900-100=9жүзд-1жүзд. 1000-800=10жүзд-8жүзд 900+100=9жүзд+1жүзд. 700-200=7жүзд-2жүзд Есіңде сақта! Разряд-бұл сандарды оқы. Сандардың разрядын ата. Үш таңбалы сандарды салыстыру ең үлкен разрядтан басталады. |
Психологиялық ахуал
|
|
Сабақтың ортасы |
|
АКТ.бойынша караокемен өлең айту. |
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау арқылы, сабақты бекіту. |
|
|
Кері байланыс
|
Оқушы сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы білдіре алады. |
Қысқа мерзімді жоспар №2
Пән: Түзету сабағы. Математика. |
Мектеп: №149 жалпы білім беретін мектеп |
||
Күні:01.02.2023 ж |
Арнайы педагогтың аты-жөні: Едіге Н.Ғ. |
||
Сынып: 3-сынып |
Оқушының аты-жөні: Қамза Баян |
||
Сабақ тақырыбы |
1000 көлеміндегі сандар. (Қайталау сабағы) |
||
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары |
1000 көлеміндегі сандардың құрылу жолын түсіну; 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтауды үйрету. |
||
Сабақтың барысы |
|||
Сабақтың кезеңдері/ уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй. 1000 Сабақтың мақсаты. Сен үш таңбалы сандарды оқуды,жазуды,салыстыруды және қарапайым теңсіздікті шешуді үйрету. Тапсырма №1. Бос орындарға тиісті сандарды жаз. 200=2жүзд 400кг=4ц 100кг=1ц 900=9жүзд 700кг=7ц 1000кг=10ц
Тапсырма №2. Үлгіде көрсетілгендей шығар. 200+100=2жүзд+1жүзд. 400+500=4жүзд+5жүзд 1000-100=10жүзд-1жүзд. 800-200=8жүзд-2жүзд 900-100=9жүзд-1жүзд. 1000-800=10жүзд-8жүзд 900+100=9жүзд+1жүзд. 700-200=7жүзд-2жүзд Есіңде сақта! Разряд-бұл сандарды оқы. Сандардың разрядын ата. Үш таңбалы сандарды салыстыру ең үлкен разрядтан басталады. |
Психологиялық ахуал
|
|
Сабақтың ортасы |
|
АКТ.бойынша караокемен өлең айту. |
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау арқылы, сабақты бекіту. |
|
|
Кері байланыс
|
Оқушы сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы білдіре алады. |
Қысқа мерзімді жоспар №3
Пән: Түзету сабағы. Математика. |
Мектеп: №149 жалпы білім беретін мектеп |
||
Күні:03.02.2023 |
|||
Сынып: 4-сынып |
Оқушының аты-жөні: Бердали Иманғали |
||
Сабақ тақырыбы |
Көп таңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау. |
||
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары |
Нөлмен аяқталатын көп таңбалы сандарды бір таңбалы/екі таңбалы/үштаңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану |
||
Сабақтың барысы |
|||
Сабақтың кезеңдері/ уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй. Бірліктер класына қандай сандар кіреді? Мыңдар класына ше? Миллиондар класына ше? Тапсырма №1. Математикалық диктант. 538 667; 587 483; 974 239; 412 000; 800 701 ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ Бірлік мың онд мың. онд жүзд.мың 5-ді 2есе кеміт 1-ге арттыр 4-ке арт. 3-ке кеміт 5-есе ар Тапсырма №2. Есепті шығар. А) 4 500х4=18000 6 х 18000=108 000 Ә)235 642+(235 642+119 256)+( 235 642+119 256):2) =767938 Б) 4248-1700=2 548
|
Психологиялық ахуал
|
|
Сабақтың ортасы |
Саусақ жаттығулары « Саусақ шынжыры». Оң және сол қолдағы басбармақпен баланүйрек саусақтары түйісіп, жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасайды.
|
|
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау арқылы, сабақты бекіту. |
|
|
Кері байланыс
|
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |