Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар №1

    Пән: Түзету сабағы.

    Математика.

    Мектеп: №149 жалпы білім беретін мектеп

    Күні: 30.01.2023 ж

    Арнайы педагогтың аты-жөні: Едіге Н.Ғ.

    Сынып: 3-сынып

    Оқушының аты-жөні: Қамза Баян

    Сабақ тақырыбы

    1000 көлеміндегі сандар.

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау


    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    1000

    Сабақтың мақсаты. Сен үш таңбалы сандарды оқуды,жазуды,салыстыруды және қарапайым теңсіздікті шешуді үйрету.


    Тапсырма №1. Бос орындарға тиісті сандарды жаз.

    200=2жүзд 400кг=4ц 100кг=1ц

    900=9жүзд 700кг=7ц 1000кг=10ц


    Тапсырма №2. Үлгіде көрсетілгендей шығар.


    200+100=2жүзд+1жүзд. 400+500=4жүзд+5жүзд

    1000-100=10жүзд-1жүзд. 800-200=8жүзд-2жүзд

    900-100=9жүзд-1жүзд. 1000-800=10жүзд-8жүзд

    900+100=9жүзд+1жүзд. 700-200=7жүзд-2жүзд


    Есіңде сақта!

    Разряд-бұл сандарды оқы. Сандардың разрядын ата.

    Үш таңбалы сандарды салыстыру ең үлкен разрядтан басталады.



    Психологиялық ахуал























    Сабақтың ортасы



    АКТ.бойынша караокемен өлең айту.

    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылау арқылы, сабақты бекіту.


    Кері байланыс








    Оқушы сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы білдіре алады.





























    Қысқа мерзімді жоспар №2

    Пән: Түзету сабағы.

    Математика.

    Мектеп: №149 жалпы білім беретін мектеп

    Күні:01.02.2023 ж

    Арнайы педагогтың аты-жөні: Едіге Н.Ғ.

    Сынып: 3-сынып

    Оқушының аты-жөні: Қамза Баян

    Сабақ тақырыбы

    1000 көлеміндегі сандар. (Қайталау сабағы)

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    1000 көлеміндегі сандардың құрылу жолын түсіну; 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтауды үйрету.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    1000

    Сабақтың мақсаты. Сен үш таңбалы сандарды оқуды,жазуды,салыстыруды және қарапайым теңсіздікті шешуді үйрету.


    Тапсырма №1. Бос орындарға тиісті сандарды жаз.

    200=2жүзд 400кг=4ц 100кг=1ц

    900=9жүзд 700кг=7ц 1000кг=10ц


    Тапсырма №2. Үлгіде көрсетілгендей шығар.


    200+100=2жүзд+1жүзд. 400+500=4жүзд+5жүзд

    1000-100=10жүзд-1жүзд. 800-200=8жүзд-2жүзд

    900-100=9жүзд-1жүзд. 1000-800=10жүзд-8жүзд

    900+100=9жүзд+1жүзд. 700-200=7жүзд-2жүзд


    Есіңде сақта!

    Разряд-бұл сандарды оқы. Сандардың разрядын ата.

    Үш таңбалы сандарды салыстыру ең үлкен разрядтан басталады.



    Психологиялық ахуал























    Сабақтың ортасы



    АКТ.бойынша караокемен өлең айту.

    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылау арқылы, сабақты бекіту.


    Кері байланыс








    Оқушы сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы білдіре алады.





























    Қысқа мерзімді жоспар №3

    Пән: Түзету сабағы.

    Математика.

    Мектеп: №149 жалпы білім беретін мектеп

    Күні:03.02.2023

    Арнайы педагогтың аты-жөні: Едіге Н.Ғ.

    Сынып: 4-сынып

    Оқушының аты-жөні: Бердали Иманғали

    Сабақ тақырыбы

    Көп таңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау.

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    Нөлмен аяқталатын көп таңбалы сандарды бір таңбалы/екі таңбалы/үштаңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    Бірліктер класына қандай сандар кіреді?

    Мыңдар класына ше?

    Миллиондар класына ше?

    Тапсырма №1.

    Математикалық диктант.

    538 667; 587 483; 974 239; 412 000; 800 701

    ↓ ↓ ↓ ↓ ↓

    Бірлік мың онд мың. онд жүзд.мың 5-ді

    2есе кеміт 1-ге арттыр 4-ке арт. 3-ке кеміт 5-есе ар

    Тапсырма №2.

    Есепті шығар.

    А) 4 500х4=18000 6 х 18000=108 000

    Ә)235 642+(235 642+119 256)+( 235 642+119 256):2)

    =767938

    Б) 4248-1700=2 548



    Психологиялық ахуал























    Сабақтың ортасы

    Саусақ жаттығулары

    « Саусақ шынжыры».

    Оң және сол қолдағы басбармақпен баланүйрек саусақтары түйісіп, жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасайды.



    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылау арқылы, сабақты бекіту.


    Кері байланыс








    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әбдірахман Аймереке Камаладинқызы
    13 Қырқүйек 2023
    571
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    1000 көлеміндегі сандар 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    1000 көлеміндегі сандар 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1000 көлеміндегі сандар туралы толық ақпарат беру және түсіндіру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар №1

    Пән: Түзету сабағы.

    Математика.

    Мектеп: №149 жалпы білім беретін мектеп

    Күні: 30.01.2023 ж

    Арнайы педагогтың аты-жөні: Едіге Н.Ғ.

    Сынып: 3-сынып

    Оқушының аты-жөні: Қамза Баян

    Сабақ тақырыбы

    1000 көлеміндегі сандар.

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау


    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    1000

    Сабақтың мақсаты. Сен үш таңбалы сандарды оқуды,жазуды,салыстыруды және қарапайым теңсіздікті шешуді үйрету.


    Тапсырма №1. Бос орындарға тиісті сандарды жаз.

    200=2жүзд 400кг=4ц 100кг=1ц

    900=9жүзд 700кг=7ц 1000кг=10ц


    Тапсырма №2. Үлгіде көрсетілгендей шығар.


    200+100=2жүзд+1жүзд. 400+500=4жүзд+5жүзд

    1000-100=10жүзд-1жүзд. 800-200=8жүзд-2жүзд

    900-100=9жүзд-1жүзд. 1000-800=10жүзд-8жүзд

    900+100=9жүзд+1жүзд. 700-200=7жүзд-2жүзд


    Есіңде сақта!

    Разряд-бұл сандарды оқы. Сандардың разрядын ата.

    Үш таңбалы сандарды салыстыру ең үлкен разрядтан басталады.



    Психологиялық ахуал























    Сабақтың ортасы



    АКТ.бойынша караокемен өлең айту.

    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылау арқылы, сабақты бекіту.


    Кері байланыс








    Оқушы сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы білдіре алады.





























    Қысқа мерзімді жоспар №2

    Пән: Түзету сабағы.

    Математика.

    Мектеп: №149 жалпы білім беретін мектеп

    Күні:01.02.2023 ж

    Арнайы педагогтың аты-жөні: Едіге Н.Ғ.

    Сынып: 3-сынып

    Оқушының аты-жөні: Қамза Баян

    Сабақ тақырыбы

    1000 көлеміндегі сандар. (Қайталау сабағы)

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    1000 көлеміндегі сандардың құрылу жолын түсіну; 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтауды үйрету.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    1000

    Сабақтың мақсаты. Сен үш таңбалы сандарды оқуды,жазуды,салыстыруды және қарапайым теңсіздікті шешуді үйрету.


    Тапсырма №1. Бос орындарға тиісті сандарды жаз.

    200=2жүзд 400кг=4ц 100кг=1ц

    900=9жүзд 700кг=7ц 1000кг=10ц


    Тапсырма №2. Үлгіде көрсетілгендей шығар.


    200+100=2жүзд+1жүзд. 400+500=4жүзд+5жүзд

    1000-100=10жүзд-1жүзд. 800-200=8жүзд-2жүзд

    900-100=9жүзд-1жүзд. 1000-800=10жүзд-8жүзд

    900+100=9жүзд+1жүзд. 700-200=7жүзд-2жүзд


    Есіңде сақта!

    Разряд-бұл сандарды оқы. Сандардың разрядын ата.

    Үш таңбалы сандарды салыстыру ең үлкен разрядтан басталады.



    Психологиялық ахуал























    Сабақтың ортасы



    АКТ.бойынша караокемен өлең айту.

    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылау арқылы, сабақты бекіту.


    Кері байланыс








    Оқушы сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы білдіре алады.





























    Қысқа мерзімді жоспар №3

    Пән: Түзету сабағы.

    Математика.

    Мектеп: №149 жалпы білім беретін мектеп

    Күні:03.02.2023

    Арнайы педагогтың аты-жөні: Едіге Н.Ғ.

    Сынып: 4-сынып

    Оқушының аты-жөні: Бердали Иманғали

    Сабақ тақырыбы

    Көп таңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау.

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    Нөлмен аяқталатын көп таңбалы сандарды бір таңбалы/екі таңбалы/үштаңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    Бірліктер класына қандай сандар кіреді?

    Мыңдар класына ше?

    Миллиондар класына ше?

    Тапсырма №1.

    Математикалық диктант.

    538 667; 587 483; 974 239; 412 000; 800 701

    ↓ ↓ ↓ ↓ ↓

    Бірлік мың онд мың. онд жүзд.мың 5-ді

    2есе кеміт 1-ге арттыр 4-ке арт. 3-ке кеміт 5-есе ар

    Тапсырма №2.

    Есепті шығар.

    А) 4 500х4=18000 6 х 18000=108 000

    Ә)235 642+(235 642+119 256)+( 235 642+119 256):2)

    =767938

    Б) 4248-1700=2 548



    Психологиялық ахуал























    Сабақтың ортасы

    Саусақ жаттығулары

    « Саусақ шынжыры».

    Оң және сол қолдағы басбармақпен баланүйрек саусақтары түйісіп, жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасайды.



    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылау арқылы, сабақты бекіту.


    Кері байланыс








    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Логопед, дефектолог Сабақ жоспары 3 сынып
    13.00.2023
    571
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әбдірахман Аймереке Камаладинқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации