Мұғалімнің
аты-жөні:
|
|
Пән/Сынып:
|
Математика /
3-сынып
|
Қай аптаның нешінші
сабағы
|
1-
сабақ
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
Жанды табиғат. 1000
көлеміндегі сандар. Қосу және
азайту.
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
1000 көлеміндегі
сандар
|
Оқу
мақсаты:
|
3.1.1.1. 1000 көлеміндегі сандардың
құрылу жолын түсіну; 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері
санау, натурал сандар қатарындағы орнын
анықтау.
3.1.1.2. Үш таңбалы сандарды оқу, жазу
және салыстыру.
3.2.2.1. Қарапайым теңсіздіктердің
шешімдер жиынын табу.
|
Бағалау
критерийі:
|
Білемін «+», білмеймін «-»
белгісін қою.
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы
үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
|
Тақырып, мақсаттармен
таныстыру
|
Не меңгеретінін білу
үшін
|
Презентация №
1, 2 бет
|
Қайталау
|
Математикалық диктант
жазғызу
|
Білімін еске түсіру,
қайталау
|
Презентация
№ 3 бет
|
Жаңа
сабақ
|
Мұғалім балалармен жанды
және жансыз табиғат туралы не білетіндері жөнінде әңгіме
жүргізеді.
|
Жаңа тақырыпты
ашу
|
Презентация
№ 7 бет
|
Есіңде
сақта
Разряд-бұл сандарды оқы. Сандардың
разрядын ата.
Үш таңбалы сандарды салыстыру
ең үлкен разрядтан басталады.
|
Жаңа тақырыпты
меңгерту
|
Презентация
№ 5-9 бет
|
Тәжірибе
|
Видеоға назар
аударыңыздар.
Практикалық
жұмыс
Мұғалім оқулықтағы 4
- тапсырманы орындауды
ұсынады.
Жүздікті де бірліктер мен
ондықтарды санағандай санайды деген шешім
шығады.
Мына сандарды оқы және
геометриялық фигураларды пайдаланып сандардың моделін
құр:
Оқушылар «жүздік» деген
түсінікпен таныс, олар сандарды атайды және жазады. Атаулы
аудандармен жұмыс жасау барысында өлшем бірліктерінің қатынасын
еске түсіреді.
Үш таңбалы сандарды салыстыру
ережесін айт.Екі және үш таңбалы сандарды қалай салыстыруға
болатынын айт.Өздеріңнің мысалыңды
ойластыр.
Практикалық
жұмыс.
742*427 331*312 1000*601
1000*999
504*405 401*410 297*270
650*605
Видеоға назар аударсаңыздар,
алғашқы 4-еуі мысал ретінде қарастырдық, қалғанын өз беттеріңізше
орындап көріңіздер.
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы
меңгеру
|
Презентация №
3бет
Презентация
№ 12 бет
|
Тәжірибе
|
Видеоға назар аударайық,
келесі 6 тапсырма
бойынша
Қарастырайық.
|
Өздігінен қалыптасқанын
бақылау
|
Презентация
№ 13-14 бет
|
Қорытынды
|
Сабағымыздың қорытынды
тапсырмасы:
Төмендегі сандардан үш таңбалы сандар
құрастыр
5
6
7
|
|
|
Бекіту
|
Балалар бағалау критерийлері
бойынша сабақтағы өз үлгерімдерін
бағалайды:
-1000 көлеміндегі сандардың
қалыптасуын түсіндім;
-1000 көлеміндегі сандарды
тура және кері ретпен санай
аламын;
-санның орнын натурал сандар
қатарынан анықтай аламын;
-үш таңбалы сандарды оқып,
жазып және салыстыра аламын;
-қарапайым теңсіздіктердің
көптеген шешімдерін таба
аламын.
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
|
Презентация
№ 17
бет
|