100-ге дейін санау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

100-ге дейін санау

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сыныпқа математика пәніне арналған сабақ жоспары. Сабақтың тақырыбы: 100-ге дейін санау. Мұғалімдерге арналған 130 бұйрықпен жасалған жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК

«Бекітемін»___________

Колледж әдіскері: Искакова К.А «Келісемін» ___________

Сынып жетекшісі: Толқын Айтқазықызы


Математика пәнінен сабақ жоспары


Shape1



Тақырыбы: «100-ге дейін санау»

Өтетін орыны: «№4 ЖОББМ» КММ

Сынып: 2 «А»

Мерзімі: 28.10.21ж

Тобы: 401

Машықкер: Сырлыбай Аяжан

Баға: «___» ___________________






2021 ж


« Қысқа мерзімді жоспар

     

Бөлім:

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есеп

Машықкердің аты-жөні:

Сырлыбай Аяжан

Күні: 28.10.21ж


Сынып: 2 «а»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

100-ге дейін санау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі- жүздікті құрастыру; 1000-ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: ондықтар мен жүзге дейін санай алады.

Көптеген оқушылар: сандардың моделін жасап, есептерді шығара алады,

Кейбір оқушылар: алдын ала оларды бірдей санау және өлшем бірліктерге өрнектемей, екі таңбалы сандар мен шамаларды салыстырады.


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Оқушылармен амандасу, тақырыпты болжау.







Сабақтың ортасы

35 мин





































(МК.Ж) 1- есеп «Орындап көр» әдісі

Кестеден 3 санды таңда. Оларды фишкалармен жап. Осы сандардың моделін жаса. Досыңнан санды атауын сұра.

Дескриптор: кестедегі жасырылған сандарды таба алады.


(МК.Ө) 2-есеп. Сандардың моделіне қара. Кез келген модельдің көмегімен екі таңбалы сандарды қосуды және азайтуды көрсет. Қосуды қалай тексеруге болады? Азайтуды қалай тексеруге болады?


Дескриптор: 100 санының құрылу жолын ондықтармен жазып көрсетеді.

(МК.Ө)

-Балалар дәптерлерімізді ашамыз, бүгінгі күнді жазамыз.

-оқулықтағы 9 беттегі 3 тапсырмаға назар аударамыз.

А)Әжем 16 картоп қосылған және 24 ет қосылған бәліш пісірді. Әжем барлығы неше бәліш пісірді?

- Есепте не туралы айтылған?

- Есепте не белгілі?

- Есепте нені табу керек?

Шарты:

Картоп-16

Ет- 24

Бәліш саны- ?

Ш: 16+24=40

Жауабы: 40 бәліш
Ә)Сурет және сызба бойынша есеп құрастырып, оларды шығар.

- Есепте не туралы айтылған?

- Есепте не белгілі?

- Есепте нені табу керек?

Шарты:

1-себетте- 18 алма

2-себетте-?, 6-еуі кем

Ш: 18-6= 12

Жауабы: екінші себетте 12 алма бар.

Дескриптор: мәтінді есепті түсініп оқиды;

Есептің шартын құрады;

Өрнек құрып мәнін табады.


(МК.Ө) 4-тапсырма. Есепте



Дескриптор: Бір таңбалы және екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосады және азайту тәсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосады және азайтуды орындай алады.


(МК.Ө) 6-тапсырма

Сызықтарға қарындашты тигізбей, кім кіммен хабарласып жатқанын анықта.




Десериптор: сызықтарға қарындашты тигізбей, кім кіммен хабарласып жатқаныны анықтайды.



кестедегі жасырылған сандарды табады.














Есептеу барысында қосу мен азайтудың қасиеттерін орынды қолданады.










- Бәліш туралы айтылған

- 16 картоп және 24 ет қосылғаны белгілі

- Неше бәліш пісіру керек.








-себеттегі алма туралы айтылған.

- 1-себетте 18 алма бар екені белгілі.

- 2-себеттегі алма санын табу керек.














Бір таңбалы және екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосады және азайту тәсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосады және азайтуды орындайды.



Балалар шапшаң қимылдап сызықтарға қарындашты тигізбей, кім кіммен хабарласып жатқаныны анықтайды.
























ҚБ:

10 балл



































Оқулық, тақтамен жұмыс














Оқулық,

Тақтамен жұмыс
















Оқулық, дәптермен жұмыс















Оқулық, тақтамен және дәптермен жұмыс
































Таратпа материал




Сабақтың соңы

2 мин

Кері байланыс: «Бір сөзбен» әдісі

Оқу тапсырмасы: 5- тапсырма

Кері байланыс жасайды.

ҚБ қойыла-ды.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2021
545
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі