Сабақтың
ортасы
35
мин
|
(МК.Ж) 1- есеп «Орындап
көр» әдісі
Кестеден 3 санды таңда. Оларды
фишкалармен жап. Осы сандардың моделін жаса. Досыңнан санды атауын
сұра.
Дескриптор: кестедегі жасырылған сандарды
таба алады.
(МК.Ө) 2-есеп.
Сандардың моделіне қара. Кез келген модельдің
көмегімен екі таңбалы сандарды қосуды және азайтуды көрсет. Қосуды
қалай тексеруге болады? Азайтуды қалай тексеруге
болады?
Дескриптор:
100 санының құрылу жолын ондықтармен жазып
көрсетеді.
(МК.Ө)
-Балалар
дәптерлерімізді ашамыз, бүгінгі күнді
жазамыз.
-оқулықтағы 9 беттегі 3 тапсырмаға назар
аударамыз.
А)Әжем 16 картоп қосылған және
24 ет қосылған бәліш пісірді. Әжем барлығы неше бәліш
пісірді?
-
Есепте не туралы
айтылған?
- Есепте не
белгілі?
- Есепте нені табу
керек?
Шарты:
Картоп-16
Ет-
24
Бәліш
саны- ?
Ш:
16+24=40
Жауабы:
40 бәліш
Ә)Сурет және сызба бойынша есеп құрастырып, оларды
шығар.
-
Есепте не туралы
айтылған?
- Есепте не
белгілі?
- Есепте нені табу
керек?
Шарты:
1-себетте- 18
алма
2-себетте-?, 6-еуі
кем
Ш: 18-6=
12
Жауабы: екінші себетте 12 алма
бар.
Дескриптор: мәтінді есепті
түсініп оқиды;
Есептің шартын
құрады;
Өрнек құрып мәнін
табады.
(МК.Ө) 4-тапсырма.
Есепте
Дескриптор: Бір таңбалы және екі таңбалы
сандарды ондықтан аттап қосады және азайту тәсілін қолданып 100
көлеміндегі сандарды ауызша қосады және азайтуды орындай
алады.
(МК.Ө)
6-тапсырма
Сызықтарға қарындашты
тигізбей, кім кіммен хабарласып жатқанын
анықта.
Десериптор: сызықтарға қарындашты
тигізбей, кім кіммен хабарласып жатқаныны
анықтайды.
|
кестедегі жасырылған сандарды
табады.
Есептеу барысында қосу мен
азайтудың қасиеттерін орынды қолданады.
- Бәліш туралы
айтылған
- 16 картоп және 24 ет
қосылғаны белгілі
- Неше бәліш пісіру
керек.
-себеттегі алма туралы
айтылған.
- 1-себетте 18 алма бар екені
белгілі.
- 2-себеттегі алма санын табу
керек.
Бір таңбалы және екі таңбалы
сандарды ондықтан аттап қосады және азайту тәсілін қолданып 100
көлеміндегі сандарды ауызша қосады және азайтуды
орындайды.
Балалар шапшаң қимылдап
сызықтарға қарындашты тигізбей, кім кіммен хабарласып жатқаныны
анықтайды.
|
ҚБ:
10
балл
|
Оқулық, тақтамен
жұмыс
Оқулық,
Тақтамен
жұмыс
Оқулық, дәптермен
жұмыс
Оқулық, тақтамен және
дәптермен жұмыс
Таратпа
материал
|