Сабақтың тақырыбы: 100 көлемінде ауызша қосу және азайту | Мұғалімнің аты-жөні:Карабасова СКүні: 10.10.2018ж |
СЫНЫП: 2Д
| Қатысқан оқушылар саны: 26
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натуралсандар қатарындағы орнын анықтау |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды |
Тілдік мақсаттар | екі таңбалы сандарды разрядтарын атау,екі таңбалы санғасипаттап берунегізгі терминдер мен сөз тіркестері:толық ондық,бірлікСабақта диалог/жазу үшін пайдаланылтын тіл:Талқылау үшін сұрақтар: Екі таңбалы сандар неден тұрады? |
Құндылықтар дарыту | . Оқушылар бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу Рухани жаңғыруды дәріптеу Туған жеріне суйіспеншілік ояту ұқыптылыққа,топтық ережені сақтауға тәрбиелеу |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөліну Бірнеше геометриялық фигураларды араластырып оқушыларға таратып беремін.(неше топқа бөлсеңіз сонша геометриялық фигураларды бірнешеуден аласыз) Бірдей фигураларды алған оқушылар топтасады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Күй тартамыз күмбірлі, күмбірлі,Ән айтамыз көңілді, көңілді.Би билейміз ырғақты, ырғақты,Біз бастаймыз сабақты , сабақты.
|
. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Сақина салмақ ойыны»Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді? |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| ҚолдануДәптермен жұмыс.Талдау
| Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті
Жоғары қарап ай көрдімТөменге қарап жер көрдімОңға,солға қарапЕгеменді ел көрдім
| Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Синтез |
Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы
|
Дескриптор | − қосындысы ондық сан болатын жағдайлардағы екі таңбалы сандарды қосады;− ондықтардан екі таңбалы санды азайту амалын орындайды;− қосындысы жүздік болатын жағдайлардағы екі таңбалы сандарды қосады;− жүзден екі таңбалы санды азайтады. |
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Смайликтер арқылыБас бармақ әдісі
Не қиын болды? Не қызық болды? Не маңызды болды? | Кері байланыс кемесі |
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма? Бүгін оқушыларне білді? Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма? Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Мен жоспарымақандай түзетулер енгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |