Материалдар / 10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
10, 100, 1000; сандарына қалдықпен және қалдықсыз бөлуді білетін болады. Берілген жұмыста әдіс тәсілдер қызықты және қол жетісді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2024
242
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар     

Математика 23-сабақ


Бөлім

Демалыс мәдениеті

Педагогтің аты-жөні

Қали Айда Бейбітқызы

Күні:

02.10.2023

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

10, 100, 1000 сандарына көбейту және бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.2.6 - 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөлу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

10, 100, 1000; сандарына қалдықпен және қалдықсыз бөлуді білетін болады.

Көптеген оқушылар:

10, 100, 1000; сандарына қалдықпен және қалдықсыз бөлуді түсіндіріп бере алатын болады.

Кейбір оқушылар:

Өмірден, көптаңбалы сандарды 10-ға, 100-ге, 1000-ға қалдықпен бөлу ережесін қолданып есептер құрастыра алатын болады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру


8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Көңілді смаликтер» әдісі арқылы жүреді.



Қоңыздарды таңдау арқылы 2-топқа бөлінеді



Өткен тақырыпқа шолу, «Spinner wheel» әдісімен орындалады. Барабанмен жұмыс болады:


«Түрлі түсті шарлар» әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру.

Сабақ мақсаты жария етіледі.

Оқушылар ұарсы беттегі оқушымен көрсетілген смаликтердің іс-әрекетін қайталайды.


Үй тапсырмасын тексертеді.


Тақырыпқа қатысты білетіндерін айтады.

Сұрақтарға жауап береді.





Тапсырма орындаған оқушыны «Google» әдісімен бағалау.






Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.












Жаңа білім

20 мин






































2 мин


Бекіту

10 мин

(Т, Д) «Lays» әдісі

Жеке жұмыс

2 - есеп: Есепте және тексер.

18 * 1 000 =  41 *100 000 = 

48 000 : 1 000 =  8 000 000 : 10 000 = 

700 000 : 10 000 =  9 * 8 000=

3 000 000 : 1 000 000 =  7 * 90 000=

45000 : 50= 45 000 : 500=

32 000 : 400= 32 000 : 4 000=



«Шляпа» әдісі

6-есеп.

Көрсетілген өлшем бірліктерді өрнектейді

120т= кг

32кг 50г= г

10см= мм

610кг= г

8кг= г

12см= мм

9 ғасыр = жыл

12мин 30с = с

9жыл 10 ай = ай



Сергіту сәті. Шыбын ұру әдісі









(Т) №7-есеп. Топтық жұмыс.

«Narakeet»

Есепті шығару.








Бос ұяшықты толықтыр

8 есеп

Баған түрінде есепте.





Миллион кімге бұйырады

Сабақты қортындылау

Чипси бөлшектерін таңдап алып , бөлшектерінде берілген есептерді тақтаға жазып шығарады .










Оқушылар қасындағы жұптарымен бірлесе өлшем бірліктерді өрнектейді.






Ортаға шыққан оқушылар қойылған сұрақтардың жауабын шыбынды ұру арқылы жауап береді.


Берілген мәтін есепті пайдалана шартын , шешуін, жауабын құрастырады





Бағын түрінде берілген есептің бос ұяшықтарын орнын толықтырады.











Топтарға берілген сұрақтарға дұырс жауап береді , сабақты қортындылайды.

Дескриптор:


«Google» әдісімен бағалау.










Дескриптор:

Берілген өлшем бірліктерді дұрыс орындаған жағдайда

«Google әдісі» бағалау парағындағы тапсырма бөлігін бояайды.










Дескриптор:

Берілген мәтін есепті дұрыс орындаған жағдайда

«Google әдісі» бағалау парағындағы тапсырма бөлігін бояайды.


Дескриптор:

Берілген есептің бос ұяшықтың орнын дұрыс орындайды

«Google әдісі» бағалау парағындағы тапсырма бөлігін бояайды.




Оқулық, дәптер







































Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Әуе шары» әдісі арқылы береді.

  • Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.


Оқу тапсырмасы:9-есеп.

Есепте және тексер

Сабақтан үйренгенін айтады.

Тапсырма жазады.

ҚБ балын қояды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!