Сабақтың мақсаты
|
Барлық
оқушылар:
10, 100, 1000; сандарына
қалдықпен және қалдықсыз бөлуді білетін болады.
Көптеген
оқушылар:
10, 100, 1000; сандарына
қалдықпен және қалдықсыз бөлуді түсіндіріп бере алатын
болады.
Кейбір
оқушылар:
Өмірден, көптаңбалы сандарды
10-ға, 100-ге, 1000-ға қалдықпен бөлу ережесін қолданып есептер
құрастыра алатын болады.
|
Ұйымдастыру,
өзін –
өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
8
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру «Көңілді смаликтер»
әдісі арқылы
жүреді.
Қоңыздарды таңдау арқылы
2-топқа бөлінеді
Өткен тақырыпқа
шолу, «Spinner wheel» әдісімен орындалады. Барабанмен
жұмыс болады:
«Түрлі түсті шарлар»
әдісі арқылы
жаңа тақырыпты түсіндіру.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
Оқушылар ұарсы беттегі
оқушымен көрсетілген смаликтердің іс-әрекетін
қайталайды.
Үй тапсырмасын тексертеді.
Тақырыпқа қатысты білетіндерін
айтады.
Сұрақтарға жауап береді.
|
Тапсырма орындаған оқушыны
«Google» әдісімен бағалау.
Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
|
|
Жаңа білім
20 мин
2 мин
Бекіту
10
мин
|
(Т, Д)
«Lays»
әдісі
Жеке жұмыс
№2 -
есеп: Есепте және
тексер.
18 * 1
000 = 41 *100 000
=
48 000 :
1 000 = 8 000 000 : 10 000
=
700 000 :
10 000 = 9 * 8 000=
3 000 000
: 1 000 000 = 7 * 90 000=
45000 :
50= 45 000 : 500=
32 000 : 400=
32 000 :
4 000=
«Шляпа»
әдісі
№6-есеп.
Көрсетілген өлшем бірліктерді
өрнектейді
120т= кг
32кг 50г= г
10см= мм
610кг= г
8кг= г
12см= мм
9 ғасыр = жыл
12мин
30с = с
9жыл 10
ай = ай
Сергіту сәті. Шыбын ұру
әдісі
(Т) №7-есеп. Топтық
жұмыс.
«Narakeet»
Есепті
шығару.
Бос ұяшықты толықтыр
№8 есеп
Баған түрінде есепте.
Миллион кімге бұйырады
Сабақты қортындылау
|
Чипси
бөлшектерін таңдап алып , бөлшектерінде берілген есептерді тақтаға
жазып шығарады .
Оқушылар қасындағы жұптарымен
бірлесе өлшем бірліктерді өрнектейді.
Ортаға шыққан оқушылар
қойылған сұрақтардың жауабын шыбынды ұру арқылы жауап
береді.
Берілген мәтін есепті пайдалана шартын , шешуін,
жауабын құрастырады
Бағын түрінде берілген есептің бос ұяшықтарын
орнын толықтырады.
Топтарға берілген сұрақтарға дұырс жауап береді ,
сабақты қортындылайды.
|
Дескриптор:
«Google» әдісімен бағалау.
Дескриптор:
Берілген өлшем бірліктерді дұрыс орындаған
жағдайда
«Google әдісі» бағалау парағындағы тапсырма
бөлігін бояайды.
Дескриптор:
Берілген мәтін есепті дұрыс орындаған
жағдайда
«Google әдісі» бағалау парағындағы тапсырма
бөлігін бояайды.
Дескриптор:
Берілген есептің бос ұяшықтың орнын дұрыс
орындайды
«Google әдісі» бағалау парағындағы тапсырма
бөлігін бояайды.
|
Оқулық, дәптер
|