Білім беру ұйымының
атауы
|
|
|
Пәні:
|
Әдебиеттік
оқу
|
|
Бөлім:
|
Саяхат
|
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
|
Күні:
|
|
|
Сынып: 2
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
№101-102 сабақ.
Нені үйрендім?
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді,
вербалды емес тілдік құралдарды қолдану
|
|
Сабақтың мақсаты
|
Өткен сабақтардан алған
білімдерін тиянақтау
|
|
Сабақтың барысы
|
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару
Үйге
тапсырма
6-тапсырма
Назардың
жазғанына қарап, алыстағы досыңа хат жолда.
|
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару
Үй
тапсырмасын
Оқиды
|
ҚБ: 1-10
балл
Дескриптор:
Досына хат
жазады-1б
|
|
|
Сабақтың
ортасы
25мин
|
Жаңа
сабақ
Фс
тапсырма
1-тапсырма
Мәтіндегі
оқиғаны қимылмен көрсетіп бере аласың ба?
Ол
үшін:
-
Берілген үзіндіні түсініп оқы.
-
Кейіпкерлердің санын анықта.
-
Әр кейіпкердің іс-әрекетіне сай қимыл-қозғалыс
көрсет.
Кейіпкерлердің іс-әрекетіне пікір білдіріп
көр.
-
Зергер туралы не айтасың?
Зергер
арам пиғылды адам. Өз пайдасын ойлады.
-
Шаруа туралы ше?
Шаруа
қарапайым,аңғал,сенгіш адам.
Зергерге
бұйым апарғанда қажетті іс-әрекеттердің қатарын
толықтыр.
-
Зергерлік бұйымды алдын ала суретке
түсіру.
-
Зергерлік бұйымның көзге көрінбейтін жеріне белгі
қою.
-
Зергерге тексерттуге бергенде зергердің
іс-әрекетіне мұқият қарап отыру.
Халық
шығармаларының түрлерін, басты сипаттарын анықта.
Ертегі,аңыз,жұмбақ,мақал-мәтел,айтыс, шешендік
сөздер.
|
Қимылмен
көрсетеді
|
ҚБ: 1-10
балл
Дескриптор:
Мәтінді
оқиды-1б
іс-қимылмен
көрсетеді-1б
сұраққа жауап
береді-1б
шығармалар-дың түрін
анықтайды-1б
зергер мен шаруаны
сипаттайды-1б
|
|
|
|
2-тапсырма
Сәйкестендір.
|
Сәйкестендіреді
|
ҚБ: 1-10
балл
Дескриптор:
Сәйкестендіреді
-1б
|
|
|
|
3-тапсырма
Сөзжұмбақты шеш.
-
Үлкен-үлкен түйені
Тастапты
атам шөгеріп.
Өркеші
бұлтқа тиеді,
Бауыры
жатыр көгеріп.
-
Өсіп тұрған бұл не?
Жаз болса
жайнап,
Саясында
ән салып,
Құстар
жүрген сайрап. (Ағаш)
-
Сылдыр қағып,
Таудан
құрап,
Жатыр
ағып
Мөлдір
бұлақ.
-
Үлкен балық суда жүзген,
Таба алмас
тұрақ жерден. (кит)
-
Жарқ етсе
Сабау
қамшы,
Нөсерлетіп
Жауар
тамшы (найзағай)
-
Төгіліп жерге ақ моншақ
Ғайыып
болды сол шақта-ақ. (бұршақ)
-
Қанаты бар тышқан,
Жасырынып
күндіз,
Қараңғыда
ұшқан.
(Жарғанат)
Өз ойыңды
білетін тірек сөздерің бойынша жеткізе аласың ба? Тексеріп
көр.
|
Жазбаша
орындайды
|
ҚБ: 1-10
балл
Дескриптор:
Сөзжұмбақты
шешеді-1б
|
Сөзжұм-бақ
|
|
|
Топтық
жұмыс
4-тапсырма
Тірек
сөздерді пайдаланып, сурет бойынша әңгіме
құрастырыңдар.
Тірек
сөздер: тізілген таулар,дариядай аққан су, дәмі тіл үйірген
жемістер, таза бұлақ, жайқалған көк.
|
Әңгіме
құрайды
|
ҚБ: 1-10
балл
Дескриптор:
Сурет пен тірек
сөздерді пайдаланып әңгіме
құрайды-1б
Мағыналық байланысы
болады-1б
|
|
|
|
ЕҚБ
5-тапсырма
Қазыбек
бидің нақыл сөзін толықтырып айт.
Алтын ұяң-
Отан қымбат,
Құт
берекең –атаң қымбат
Аймалайтын
анаң қымбат
Мейірімді
апаң қымбат
Асқар
тауың әкең қымбат
Кіндік
кескен жерің қымбат
Бәрінен де
туып өскен елің қымбат.
|
Жалғасын
табады
|
ҚБ: 1-10
балл
Дескриптор:
|
Оқулық
|
|
|
ЕҚБ
6-тапсырма
Жұптық
жұмыс
4-тапсырмадағы суретті және оған қатысты
сұрақтарды пайдаланып, диалог құрыңдар.
-суретте
нелер бейнеленген?
-суретте
табиғат бейнеленген.
-таудан су
қалай ағады?
- Таудан
су сарқырап ағады.
- оның
етегінде қандай жеміс ағаштары өскен?
-өрік,алма
ағаштары өскен.
- жемістің
дәмі қандай?
-дәмі тіл
үйірілген.
- таудан
аққан бұлақта не кездеседі?
- дариядай
аққан су.
- оның
қимыл-ерекшелігі туралы не айтар едіңдер?
Сарқырап,құлап аққан су.
|
Диалог
құрастырады
|
ҚБ: 1-10
балл
Дескриптор:
Диалог
құрастырады-1б
|
Оқулық
|
|
|
7-тапсырма
Жеке
жұмыс
Осы
бөлімде қайда саяхат жасағаныңды есіңе түсір. Суретке
қарап,тізбектеп айтып шық.
|
Сурет бойынша
әңгімелейді
|
ҚБ: 1-10
балл
Дескриптор:
Сурет бойынша
әңгімелейді-1б
Ойын жүйелі
жеткізеді-1б
|
Сурет
|
|
|
8-тапсырма
Жыл бойы
оқып-білген мақал-мәтелдерді пайдаланып, туған жер туралы
әңгімеле.
Туған
жердей жер болмас, туған елдей ел болмас демекші туған жеріңе
жететін жер жоқ. Туған елге, Туған жерге, Туған тілге деген ыстық
сезімнің үздік үлгісі мен үшін осындай болмақ. Отан туралы ой
толғасаң, жан толғанысын айтып тауыса алмассың, сірә. Туған жеріне
деген шексіз махаббатқа ие жүрегіммен өзімнің сыныптас достарыма
алда тұрған үлкен сын – ҰБТ-дан сүрінбей өтіп, өзі сүйген
мамандықтың иесі болуын тілей отырып, Туған жердің – қазақ елінің
қадірін біле жүрейік дегім келеді.
|
Шығарма
жазады
|
ҚБ: 1-10
балл
Дескриптор:
Туған жері туралы
әңгімелейді-1б
|
Суреттер
|
|
Сабақтың
соңы
10
мин
|
|