103 сабақ.Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

103 сабақ.Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.

Материал туралы қысқаша түсінік
жаксы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Атақты тұлғалар

Педагогтің аты-жөні:

Ильясова Маржанкуль

Күні:

7.02.2025

Сынып:

3 «Ә» Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

103 сабақ.Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады

Құндылықтар

Талап, Ізденімпаз,жасампаз тұлға

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин


Психологиялық ахуал қалыптастыру

Күннен шуақ алайық

Алақанға салайық

Жерден нәр алайық

Алақанға салайық

Алақандағы жылуды

Достарымызға сыйлайық

Оқулықпен жұмыс

Қасым хан - ХҮІ ғасырдағы Қазақ хандығының негізін қалаушылардың бірі. Ол –Жәнібек ханның баласы. Оның арманы қазақ елінің тәуелсіздігі еді және ол арманы орындалды.

Үй тапсырмасын тексеру


Өткен сабақты пысықтау

Математикалық диктант

-22 мен 2-нің көбейтіндісі нешеге тең ?

-66 мен 2-нің бөліндісі қанша болады ?

-25 пен 2-нің көбейтіндісі нешеге тең ?

-12 мен 3-тің көбейтіндісі нешеге тең ?

-96 пен 3-тің бөліндісі қанша болады ?


Өлең жолдарын хормен оқиды









Өткен білімді зерделейді.


Үй тапсырмасын оқиды


Математика лық диктантты орындайды



Жарайсыңдар!

Керемет!








Жақсы!







Тамаша!








оқулық

Сабақтың ортасы

28мин

Жаңа сабақ


1-тапсырма.

Сандардың ондықтарының кему реті бойынша орналастырып, Қасым хан шығарған заңның қалай аталатынын оқы.


264, 119, 95, 48

Қасым ханның қасқа жолы





2- тапсырма. Ө.ж

31 13 21 14 13

ХПрямая соединительная линия 3 Прямая соединительная линия 5 2 х 2 х 4 х 2 х 3

Прямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2 Прямая соединительная линия 4 62 26 84 28 26


3-тапсырма

Амалдардың орындалу тәртібін анықтап, баған түрінде есептеу.

3 1 2

1000 – (425 - 403) х 4 =912


425 22 1000

-Прямая соединительная линия 7 403 х 4 - 88

Прямая соединительная линия 6 022 88 912


2 1 3

520 + 21 х 4 + 136 =740


21 520 604

ХПрямая соединительная линия 10 4 + 84 +136

Прямая соединительная линия 8 Прямая соединительная линия 9 84 604 740


4-тапсырма.

Есепті теңдеудің көмегімен шығару.


Правая фигурная скобка 1

а)Ересектер-325

Балалар-? 900 адам


Шешуі: 325 +х = 900

х= 900 – 325

х=575

325+575=900

900=900


Жауабы: Фильмді 575 бала көрді.


ә) Кітапханада қазақ халқының тарихы туралы 118 кітап бар. Жаңа кітаптар әкелінгеннен кейін 265 кітап болды. Неше жаңа кітап әкелінді?

х- жаңа әкелінген кітаптар саны дейік.

Болды - 118 к

Әкелінді - ? к

Барлығы - 265

Шешуі: 118+х=265

Х=265-118

Прямая соединительная линия 11 Х=147

118+147=265

265=265

Жауабы: 265 жаңа кітап әкелінді,

ЕҚБ. Есепті теңдеудің көмегімен шығару.






Сандардың ондықтарының кему реті бойынша орналастырады, Қасым хан шығарған заңын оқиды




Өрнектерді баған түрінде орындайды










Амалдардың орындалу ретін анықтайды








Есепті теңдеудің көмегімен шығарады








Есепті теңдеудің көмегімен шығарады


Дескриптор:

Сандардың ондықтарының кему реті бойынша орналастырады

-1б






Есептерді баған түрінде орындап ,мәнін табады-1б






Амалдардың орындалу тәртібін анықтап, баған түрінде есептейді.-1б


Қосу және азайтуды орындап, өрнектердің мәнін табады

-1б



Дескриптор:

Теңдеулерді шешеді-1б









Дескриптор:

Теңдеулерді шешеді-1б


Оқулық


жұмыс

дәптер










Жұмыс

дәптер







Оқулық

жұмыс

дәптер


































Оқулық

жұмыс

дәптер

Сергіту сәті

2мин

Сергіту сәті

Ұйымшылдық

пен билейді

Тамаша!

слайд


5Правая фигурная скобка 2 -тапсырма

Жылқы-20-дан 2табан ? ж

Құлын-15-тен 3 табан

1)20*2=40 жылқы

2) 15*3=45 құлын

3) 40+45=85ж

Жауабы:Өрісте барлығы 85 жануар жайылып жүр.

6-тапсырма

Б.-24 тг

С-2 дана

Қ-? тг

Шешуі:Қ=Б*С

24*2=48тг

Жауабы:2дана жұмыртқаға 48тг төледі

Б-33тг

С-3дана

Құны-? Тг

Шешуі: Қ=Б*С

33*3=99 тг

Жауабы: 3 өшіргіш 99тг тұрады.

Б-13тг

С-3 дана

Қ-?тг

Шешуі: Қ=Б*С

Жауабы:3 дәптер 39тг тұрады.


7-тапсырма.

Кесте бойынша өрнек құрастырып оны шығару.

Азайғыш

1000

450

300 х 2

Азайтқыш

400 х 2

32 х 2

24 х 2

Айырманың мәні

200

386

552


1000 – (400 х 2)=200

450- (32 х 2)= 386

300 х 2 – 24 х 2 = 552


8-тапсырма.


41 12 23

ХПрямая соединительная линия 13 Прямая соединительная линия 14 2 х 3 х 3

Прямая соединительная линия 12 82 36 69


22 34 33

ХПрямая соединительная линия 17 4 х 2 х 3

Прямая соединительная линия 15 Прямая соединительная линия 16 88 68 99



ФС. 9-тапсырма

Теңдіктер тура болатындай, барлық сандардың арасына амалдар таңбасын қой. Жақшаларды да қоюға болады.

а) 1 * 2 + 3 =5

ә) ( 1+2):3-4=5





Сызбаны пайдаланады









Кесте бойынша өрнек құрастырады
















Кесте бойынша өрнек құрастырады







Баған түрде жазады






Теңдіктер тура болатындай, барлық сандардың арасына амалдар таңбасын қояды.


Сызбаны пайдаланып, үш амалмен шығарылатын есептер құрастырады.

-1б





Кестедегі сандарды пайдаланып,бір амалмен орындалатын есеп құрастырады

-1б











Кесте бойынша өрнек құрастырады, олардың мәнін табады.





Баған түрде жазып, өрнектің мәнін табады

-1б



Теңдіктер тура болатындай, тиісті амалдардың қасына жақшаны қояды-1б



Оқулық

жұмыс дәптер


























Оқулық

жұмыс

дәптер















Оқулық жұмыс дәптер

Сабақтың соңы

10мин

Өткен сабақты пысықтау.

Үй тапсырмасы:

5-тапсырма

Кері байланыс:













Кері байланыс жасайды











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
102
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі