Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
|
4.1.5.1
аудио-бейнежазба мазмұнына өзіндік баға беру
4.2.4.1
мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және
ондағы негізгі ойды тұжырымдау
4.3.6.1
каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын
жетілдіру
4.4.2.9
етістікті тиісті шақта (өткен шақ, келер шақ, осы шақ)
қолдану
|
Басы
10
мин
|
І.Психологиялық ахуал
орнату.
«Көңіл күйім» жаттығуы орындалады.Оқушылар ақ қағазға
өздерінің көңіл күйлерін суреттеп
салады.
Оқушылардың сабаққа дейінгі
көңіл күйін білу.
ІІ.«Миға шабуыл»әдісі арқылы жұмбақ
шешу
«Еркін
жазу» әдісі. 1 минут ішінде «Менің Отаным қандай?» сұрағына жауап
жазу.
Бүгінгі сабақ тақырыбы
хабарланады.
|
Оқушылар сұраққа
жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды
Оқушылар
сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
«Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
Суреттер
АКТ
Слайд
1
|
Ортасы 25
минут
|
Жаңа
сабақ
«Кім жылдам?»Мақалды
жалғастыр:
Туған жердің күні де ыстық,
.......
Отан-оттан
да.......
Отан үшін отқа
түс-
Отан-отбасынан......
Елім менің жерге
бай.....
1-тапсырма.
22-жаттығу Мәтінмен жұмыс.
Өлеңді мәнерлеп оқу.
-Өлең тақырыбы қалай
аталады?
-Өлең мазмұны қандай,не
туралы?
-Тақырып пен өлең мазмұнының
сәйкестігі қандай?
ЕБҚ
тапсырмасы
Мәтінді көшіріп
жазады.
Қайың тез өседі. Одан алынатын
нәрсенің бәрі де кәдеге асады. Оның бүршіктерінен дәрі-дәрмек
әзірленеді. Бұтақтарынан сыпырғыш жасайды. Қайың ағашынан скипидар
, спирт алады.
2-тапсырма.
23-жаттығу. Берілген сөздермен
сөйлемдер құрастырып жаз.
3-тапсырма.
25-жаттығу Бос төркөздерге
сәйкес келетін етістіктерді тауып
жазу.
Ықтимал жауаптар: Барамын,
көреміз......
Өлеңді көркем жазу талаптарына
сай көшіріп жазу.
№ Тапсырмалары иә
жоқ
1 Заттың қимылын білдіретін
сөздер кім?, не?сұрақтарына жауап
береді.
2 Етістік не істеді?, қайтті
?деген сұрақтарға жауап
береді.
3 Етістік заттың қимылын, іс-
әрекетін білдіреді.
4 Не істейді?сұрағы өткен
шаққа жауап береді.
5 Отырмын,жазып отырмын
етістіктері осы шақ
6 Қайтті?Не істеді?сұрағына
келер шақ етістіктері жауап
береді.
7 Не істеймін? не істейсің?не
істейді?сұрақтарына келер шақ етістіктері жауап
береді
ЕБҚ
тапсырмасы
Мұғалімнің көмегімен
орындайды.
Семантикалық кестені
толтыру
Мысалдар - Осы шақ Келер шақ
Өткен шақ
Ол
жазды
Сіз жазып
отырсыз
Сұрақ қиын
болды
Ол сонда
оқымаған
Қар жауып
тұр
Қыс суық
болды
Ол келе
жатыр
Кітап оқып
отырмын
Тест
.Саралау
|
Мақалдарды
жалғастырады.
Өлеңді
мәнерлеп оқып, сұрақтарға жауап береді.
Берілген сөздермен сөйлемдер
құрастырып жазады.
Жұпта бір
- бірін тексереді. Соңында тақтаға дұрыс нұсқасы ілінеді. Қателері
түзетіледі.
Семантикалық кестені толтырады.
|
Дескриптор:
-Мәтін
шумағын мәнерлеп оқиды-1б
-өлең
мазмұнынан маңызды тұстарын анықтайды-1 б
-сәйкестіктерін анықтап
айтады-1 б
Дескриптор:
-Сөйлемнің қай шаққа сәйкес
келетінін белгілейді-1 б
-қай шақ, қай жақта тұрғанын
айтады-1 б
Дескриптор:
- әріптердің мөлшерін сақтай
отырып, талапқа сай жазады-1
б
- әріптердің байланысын дұрыс
салады-1 б
Дескриптор:
-Мысалдардан осы шақты белгілейді- 1
б
-Келер
шақты белгілейді- 1
-Өткен
шақты белгілейді- 1б
|
Слайд
2
Слайд
3
Слайд
4
Слайд
5
|