Материалдар / §10. 17-18 ғасырлардағы Үндістан

§10. 17-18 ғасырлардағы Үндістан

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлы Монғол мемлекетіне және оның билігіндегі Үндістанның дамуына, ондағы халықтар мен ұлыстардың әлеуметтік- саяси жағдайына сипаттама беру. 18ғ ортасына қарай Моғол мемлекетінің Үндістандағы билігінің құлауын ашып көрсету. Үндістандағы еуропалықтардың, әсіресе ағылшындардың жаппай отарлап алуы және оның зардаптары туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1736
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дүниежүзі тарихы Мерзімі: 10.11. 2017ж

Тақырыбы

§10. 17-18 ғасырлардағы Үндістан
Мақсаты Ұлы Монғол мемлекетіне және оның билігіндегі Үндістанның дамуына, ондағы халықтар мен ұлыстардың әлеуметтік- саяси жағдайына сипаттама беру. 18ғ ортасына қарай Моғол мемлекетінің Үндістандағы билігінің құлауын ашып көрсету. Үндістандағы еуропалықтардың, әсіресе ағылшындардың жаппай отарлап алуы және оның зардаптары туралы түсінік беру

Күтілетін нәтижеҮндістанның ішкі- сыртқы жағдайымен танысып,.топпен жұмыс жасап үйренеді.

7 модульдің қолданылуы“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім жылдам,Миға шабуыл, Ойлан тап,
Қолданылатын ресурстар Тақта, стикерлер дүниежүзі картасы

Сабақ барысыМұғалімнің іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі









Сәлемдесу Оқушыларды түгендеуҮй тапсырмасын сұрауМазмұндау сұрақ-жауап арқылыЖаңа сабаққа дайындау

БілуМиға шабуыл «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, Сұрақ – жауап оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.
ТүсінуҚазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы.» Постермен өткен тақырыпты қорғау

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуПостер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды

ҚолдануЖигсо пайдалану 1 топ Тарих туралыОқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрету керекОқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау
ТалдауОйлан тапӘр топқа тапсырма бойынша тапсырмалар таратыладыӘр топтан оқушы шығып жаттығулар орындайды
БағалауБағалау шкаласы мен бағалау парақтарын таратуӘр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керекӘр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
РефлексияЕкі жұлдыз , бір тілекСтикерлерді толтыруОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыру

Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.
Үйге тапсырма§10 17-18ғасырдағы ҮндістанТірек сызба орындау


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ