Дүниежүзі
тарихы
|
Мерзімі: 10.11.
2017ж
|
Тақырыбы
|
§10. 17-18 ғасырлардағы
Үндістан
|
Мақсаты
|
Ұлы Монғол
мемлекетіне және оның билігіндегі Үндістанның дамуына, ондағы
халықтар мен ұлыстардың әлеуметтік- саяси жағдайына сипаттама беру.
18ғ ортасына қарай Моғол мемлекетінің Үндістандағы билігінің
құлауын ашып көрсету. Үндістандағы еуропалықтардың, әсіресе
ағылшындардың жаппай отарлап алуы және оның зардаптары туралы
түсінік беру
|
Күтілетін
нәтиже
|
Үндістанның ішкі-
сыртқы жағдайымен танысып,.топпен жұмыс жасап
үйренеді.
|
7 модульдің
қолданылуы
|
“Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни
тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және
көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Кім жылдам,Миға шабуыл, Ойлан
тап,
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Тақта, стикерлер дүниежүзі
картасы
|
Сабақ
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сәлемдесу
Оқушыларды
түгендеу
Үй тапсырмасын
сұрау
Мазмұндау
сұрақ-жауап арқылы
Жаңа сабаққа
дайындау
|
Білу
Миға шабуыл «Қайталау–оқу
айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар
беріледі,
|
Сұрақ – жауап оқушылардың
кезекпен жауап беруі
сұралады.
|
Түсіну
Қазақ хандығының
ішкі және сыртқы жағдайы.
» Постермен өткен тақырыпты
қорғау
|
Осы көрстелген жаңа
тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты
ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату
Постер арқылы тақырыптарын
қорғату
Оқушылардың мақсаты
мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін
айту
Постер арқылы бар
білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы
постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады.,
бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты
жинақтайды
|
Қолдану
Жигсо
пайдалану
1 топ Тарих
туралы
|
Оқушылар көлемді
мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен
талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы
топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар
құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап
орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің
бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген
материалдарын тиянақты түрде жеткізіп,
үйрету керек
Оқушылардың мұндағы
мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен
санаса білу
Топпен жұмыс
жасау
|
Талдау
Ойлан тап
|
Әр
топқа тапсырма бойынша тапсырмалар
таратылады
|
Әр топтан оқушы шығып
жаттығулар орындайды
|
Бағалау
Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын
тарату
|
Әр топқа бағалау парақтарын
тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу
керек
|
Әр топ бағалау парақшасын
өздерін бағалайды
|
Рефлексия
|
Екі жұлдыз , бір
тілек
Стикерлерді
толтыру
Оқушылар бүгінгі
сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2
мин)
ББҮ кестесін
толтыру
|
Оқушылар кері байланыс арқылы
өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін
жазады.
|
Үйге
тапсырма
|
§10 17-18ғасырдағы
Үндістан
|
Тірек сызба
орындау
|