Материалдар / 10- сыныпқа қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен КТЖ

10- сыныпқа қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен КТЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Т2 орыс сыныптарына ктп
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қырқүйек 2024
297
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған ұзақ мерзімді жоспар

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні, 9 сынып

Аптасына: 4 сағат, барлығы: 136 сағат

Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, Р.С.Рахметова, А.Қ.Рауандина, Қ.С.Жайлаубаева

Алматы: «Көкжиек-Горизонт» ЖШС, 2019 жыл


Бөлім/ Тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімдер

Ескертпе

І тоқсан 32 сағат


1

1.«Қазақ жазуының даму жолы». «Күлтегін» жыры

Тасқа қашалған жазулар

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

109


2

Тасқа қашалған жазулар

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

1.09


3

Көне түркі жазуын зерттеушілер

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау;

9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

6.09


4

Көне түркі жазуын зерттеушілер

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау;

9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

6.09


5

«Күлтегін» жыры

9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру;

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

1

8.09


6

«Күлтегін» жыры

9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру;

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

1

8.09


7

Қазақ жазба мәдениетінің даму тарихы

9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру;

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау

1

13.09


8


Қазақ жазба мәдениетінің даму тарихы

9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру;

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау

1

13.09


9


Орта ғасыр: түркі тілі- ғылым тілі

9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру;

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау

1

15.09


10

Орта ғасыр: түркі тілі- ғылым тілі

9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру;

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау

1

15.09


11

Әлемдік жазу мәдениетінің реформаторы

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау;

9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

20.09


12

Нәтиже сабақ. Мен не білдім? БЖБ №1


9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу;

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау

1

22.09


13

2.Жолың болсын, жолаушы!

М. Мақатаев «Ертең біз жол жүреміз»

Ауылға автобуспен барамыз

9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;

9.5.1.1 өзгелік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

22.09


14

Ауылға автобуспен барамыз

9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;

9.5.1.1 өзгелік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

22.09


15

Теміржол бекетінде

9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;

9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау

1

27.09


16

Ағам ұшақпен ұшып кетті

9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау;

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау

1

27.09


17

Кемеге отырып көрдің бе?

9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау ;

9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу

1

29.09


18

Кемеге отырып көрдің бе?

9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау;

9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу

1

29.09


19

Әжем тоқымқағар жасады

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.5.1.1 өзгелік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

4.10


20

М.Мақатаев «Ертең біз жол жүреміз»

9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау;

9.5.1.1 өзгелік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

4.10


21

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2


9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, нұсқаулық жазу;

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу

1

6.10


22

3.«Көшпенділер мәдениеті. Қазақтың халық күнтізбесі».

І. Есенберлин «Көшпенділер» (үзінді)

Ұлы даладағы ежелгі мәдениет

9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау;

9.5.1.1 ортақ етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

6.10


23

Ұлы даладағы ежелгі мәдениет

9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау;

9.5.1.1 ортақ етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

11.10


24

Қазақтар – Ұлы дала мұрагері

9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу;

9.2.6.1 кесте мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау

1

11.10


25

Қазақтар – Ұлы дала мұрагері

9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу;

9.2.6.1 кесте мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау

1

13.10


26

Қазақтың халық күнтізбесі

9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау;

9.2.6.1 кесте мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау

1

13.10


27

Қазақтың халық күнтізбесі

9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау;

9.2.6.1 кесте мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау

1

18.10


28

Тоқсандық жиынтық бағалау

Спецификация бойынша

1

18.10


29

І.Есенберлин «Көшпенділер» трилогиясы

9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала, баяндама) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау;

9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау

1

20.10


30

І.Есенберлин «Көшпенділер» трилогиясы

9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала, баяндама) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау;

9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау

1

20.10


31

Мысырды билеген қыпшақтар

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шағын мақала жазу;

9.5.1.1 ортақ етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

27.10


32


Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

9.3.2.1 ғылыми стильде (аннотация, тезис) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау;

9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру

1

27.10


ІІ тоқсан 32 сағат

33

4.Заң – қоғамның тірегі. Айбатыр Сейтақ «Азат елдің ар-намысы – Ата Заң»

Заң – адам құқығы мен бостандығының кепілі

9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру;

9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу

1

8.11


34

Мемлекеттік заң және азамат құқығы

9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу

1

8.11


35

Мемлекеттік заң және азамат құқығы

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

1

10.11


36

Баланың құқығы мен бостандығы мемлекет назарында

9.3.2.1 ғылыми стильде (аннотация, тезис) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау

1

10.11


37

Айбатыр Сейтақ «Азат елдің ар-намысы- Ата заң»

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, аннотация жазу

1

15.11


38

Айбатыр Сейтақ «Азат елдің ар-намысы- Ата заң»

9.3.2.1 ғылыми стильде (аннотация, тезис) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау

1

15.11


39

Адам бостандығы

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, аннотация жазу

1

17.11


40

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №3

9.3.2.1 ғылыми стильде (аннотация, тезис) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау;

9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

1


17.11


41

5.Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті күні – Тәуелсіз Қазақстанның айбынды мейрамы. Маралтай Ыбыраев «Елбасыма»

Тұңғыш Президент

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.5.1.2 мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

22.11


42

Тұңғыш Президент

9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау

1

22.11


43

Елбасы кітапханасы

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау;

1

24.11


44

Елбасы жазған еңбектер

9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, мақала, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау

1

24.11


45

Елбасы жазған еңбектер

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу;

9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру

1

29.11


46

Еңбегі ерен Елбасы.

Елбасыма

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.5.1.2 мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

29.11


47

Еңбегі ерен Елбасы.

Елбасыма

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу;

9.3.5.1қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру

1

1.12


48

Тұңғыш Президент күні


9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу;

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау

1

1.12


49

Тұңғыш Президент күні


9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу;

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау

1

6.12


50

Маралтай Ыбыраев «Елбасыма»

9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру;

9.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

1

6.12


51

Маралтай Ыбыраев «Елбасыма»

9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру;

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу

1

8.12


52

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №4


9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру;

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу

1

8.12


53

6.Жастар және бұқаралық ақпарат құралдары. Қ. Аманжолов «Жас дәурен»

Бұқаралық ақпарат құралдары


9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;

9.5.1.2 мекен үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

13.12


54

Бұқаралық ақпарат құралдары


9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау;

9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу

1

13.12


55

Журналист – асылды іздеуші

9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;

9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу

1

15.12


56

Журналист – асылды іздеуші

9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу

1

15.12


57

Қазақ телевизиясы

9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау

1

20.12


58

Қазақ телевизиясы

9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау

1

20.12


59

Қасым Аманжолов «Жас дәурен»

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу

1

22.12


60

Қасым Аманжолов «Жас дәурен»

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу

1

22.12


61

«J1-JASTAR1» жастар арнасы

9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу

1

27.12


62

Тоқсандық жиынтық бағалау

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу

1

27.12


63

«Жас алаш» жастар газеті

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу

1

29.12


64

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру;

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу

1

29.12


ІІІ тоқсан 40 сағат


65

7.ЭКСПО-2017 – Қазақстан белесі. Н.Ә. Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы»

Жаhандану және «ЭКСПО»

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.5.1.3 ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

10.01


66

Өмір бойы білім алу - бәсекенің талабы

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу;

9.5.1.3 ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1

10.01


67

Қазақстан- президенттік республика

9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу

1

12.01


68

Н.Ә. Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы»

9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру

1

12.01


69

Н.Ә. Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы»

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шағын мақала жазу

1

17.01


70

«Қазақстан -2050» стратегиясы

9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру;

9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу

1

17.01


71

«Қазақстан -2050» стратегиясы

9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру;

9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу

1

19.01


72

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №5

9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу

1

19.01


73

8.Биотехнология жаңалықтары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы»

Биотехнология – болашақтың ғылымы

9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

1

24.01


74

Биотехнология – болашақтың ғылымы

9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау;

9.5.1.2 жазба жұмыстарында (шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

1

24.01


75

Қазақстандағы биотехнология

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу;

1

26.01


76

Қазақстандағы биотехнология

9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;

9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау

1

26.01


77

Тағам биотехнологиясы

9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау;

9.5.1.2 жазба жұмыстарында (шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

1

31.01


78

Отандық медицинадағы биотехнологиялық жаңалықтар туралы білесің бе?

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.5.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі, құрама атауларды дұрыс жазу

1

31.01


79

«Биотехнолог маман» дегеніміз кім?

9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау;

9.4.5.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі, құрама атауларды дұрыс жазу

1

2.02


80

«Биотехнолог маман» дегеніміз кім?

9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау;

9.5.1.2 жазба жұмыстарында (шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

1

2.02


81

Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» романы

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу

1

7.02


82

Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» романы


9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу

1

7.02


83

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №6


9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

1

9.02


84

9.Болашақ энергия көздері. Медеу Сәрсеке «Жетінші толқын»

Жасыл экономика

9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру

1

9.02


85

Жасыл экономика

9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау

1

14.02


86

Болашақ энергиясы

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау;

9.5.1.2 жазба жұмыстарында (қарсылықты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

1

14.02


87

Болашақ энергиясы

9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау

1

16.02


88

Күн энергиясы

9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала, баяндама, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау;

9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу

1

16.02


89

Медеу Сәрсеке «Жетінші толқын»

9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу

1

21.02


90

Медеу Сәрсеке «Жетінші толқын»

9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру;

9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала, баяндама, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау

1

21.02


91

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала, баяндама, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау;

9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу

1

23.02


92

10.Алаш идеясы мен қайраткерлері. Дидахмет Әшімхан «Бес арыс»

«Алаш» ұғымы нені білдіреді?

9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;

9.5.2.1 жазба жұмыстарында (мезгіл бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

1

23.02


93

«Алаш» ұғымы нені білдіреді?

9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру;

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

1

28.02


94

Алаш қозғалысына 100 жыл

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

1

28.02


95

Алаш қозғалысына 100 жыл

9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу

1

1.03


96

Алаш қайраткерлері тіл мәселесі туралы

9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау

1

1.03


97

Алаш қайраткерлері тіл мәселесі туралы

9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру;

9.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

1

6.03


98

Бес арыс

9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру

1

6.03


99

Бес арыс

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шолу жазу

1

8.03


100

Ахмет пен Міржақып

9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру;

9.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

1

8.03


101

Бес арыстың бірі – Мағжан Жұмабаев

9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру

1

13.03


102

Тоқсандық жиынтық бағалау

9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру;

9.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

1

13.03


103

Бес арыстың бірі – Мағжан Жұмабаев

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

1

15.03


104

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

1

15.03


ІV тоқсан 32 сағат


105

11.Жаһандық мәселе: демография. Абай Құнанбайұлы «Адамның кейбір кездері»

Отбасылық құндылықтар

9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

9.5.2.1 жазба жұмыстарында (себеп) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

1

3.04


106

Отбасылық құндылықтар

9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру

1

3.04


107

Отбасы күні

9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу

9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру

1

5.04


108

Отбасы күні

9.2.6.1 кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау

1

5.04


109

Тарихы тамырлас елдер

9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу

1

10..04


110

Тарихы тамырлас елдер

9.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы автордың ойы мен көтерілген мәселені анықтап, оқырманға әсерін бағалау;

9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу

1

10.04


111

Абай Құнанбайұлы «Адамның кейбір кездері»

9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шағын мақала жазу

1

12.04


112

Абай Құнанбайұлы «Адамның кейбір кездері»

9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

9.2.6.1 кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау

1

12.04


113

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №7

9.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру

1

17.04


114

12.Роботтар мен киборгтар әлемі. Айзек Азимов «Мен роботпын» жинағынан үзінді

Роботтехнология қалай пайда болды?

9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;

9.5.2.1 жазба жұмыстарында (қимыл-сын бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

1

17.04


115

Роботтехнология қалай пайда болды?

9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау;

9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау

1

19.04


116

Гуманоид роботтар туралы не білесің?

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау

1

19.04


117

Гуманоид роботтар туралы не білесің?

9.3.1.1 мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау, қорытынды жасау;

9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу

1

24.04


118

«ЭКСПО-2017» көрмесіндегі роботтар

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау

1

24.04


119

Қазақстандық өнертапқыштар

9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;

9.5.2.1 жазба жұмыстарында (қимыл-сын бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

1

26.04


120

Қазақстандық өнертапқыштар

9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу

1

26.04


121

Айзек Азимовтің «Мен роботпын» жинағынан үзінді

9.1.5.1 мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау;

9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау

1

1.05


122

Айзек Азимовтің «Мен роботпын» жинағынан үзінді

9.3.1.1 мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау, қорытынды жасау;

9.4.3.1 жазба жұмыстарында афоризмдерді тиімді қолданып жазу

1

1.05


123

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №8

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу

1

3.05


124

13.Қазақстандағы туризм мен экотуризм. І.Жансүгіров «Жетісу суреттері»

Туризм – мәдениет көрсеткіші

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

1

3.05


125

Туризм – мәдениет көрсеткіші

9.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру;

9.5.2.1 жазба жұмыстарында (мақсат бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

1

8.05


126

Қазақстандағы туризм

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

1

8.05


127

Қазақстандағы туризм

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу

1

10.05


128

Қазақстандағы киелі орындар

9.3.2.1 ғылыми стильде (пікір, аннотация, мақала, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау

1

10.05


129

Қазақстандағы киелі орындар

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу

1

15.05


130

«Туған жер» бағдарламасы

9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, аннотация, нұсқаулық жазу

1

15.05


131

Ілияс Жансүгіров – лирик ақын

9.4.5.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі, құрама атауларды дұрыс жазу; сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

1

17.05


132

Ілияс Жансүгіров – лирик ақын

9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру

1

17.05


133

Жетісу суреттері

9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру

1

22.05


134

Жетісу суреттері

9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру


22.05


135

Тоқсандық жиынтық бағалау

9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру;

9.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, аннотация, нұсқаулық жазу

1

24.05


136

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу

1

24.05


Барлығы 136 сағат









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ