Материалдар / 10-ға,100-ге,1000-ға қалдықпен бөлу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10-ға,100-ге,1000-ға қалдықпен бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға,мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2020
720
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:02.10.2020

Сынып:4«Б»

Қатысқандар саны:24

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

10,100,1000 сандарына қалдықпен бөлу.

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

Көптаңбалы санды бір таңбалы санға көбейтіп,бөле алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады.

Көптаңбалы сандарды көбейте отырып,өз ойын дәлелдейді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

10-100 көбейтіндісін ойша қосу арқылы,ауызша есептейді.


Құндылықтарды дарыту:



Оқушыларды ынтымақтастыққа ,жеке,жұптық,топтық жұмыстар арқылы бір-біріне қолдау көрсету.

Пәнаралық байланыс:



Музыка,көркем еңбек, дүниетану,ана тілі

АКТ қолдану дағдылары:



Көрнекіліктер.


Тілдік құзыреттілік:

Бөлінгіш,бөлгіш.

Сабақтың барысы:




Ұйымдастыру кезеңі:



Сыныпты түгендеу ,назарларын сабаққа аударту





Сабақтың жоспарланған кезеңдері.Сыни тұрғыдан ойлау және әдіс тәсілдері.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Ресурстар

Оқушының іс-әрекеті


1.Сабақтың басы

Ертеңгілік шеңбер

«Жүректен-жүрекке"әдісі арқылы сабақты бастау.


Ертеңгілік шеңберді орындайды.


1-минут


Т.Б жақсы тілектер тілеу.

Шаттық шеңбері

«Жүректің суреті"



Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою:

2минут

Үй тапсырмасын сұрау.

Өткен тақырыпты бір қайталау.

Кім жыллам?!

Үй тапсырмасын оқиды.


Миға шабуыл

10минут

Есептеулерді қара.


«Есіңде сақта»

Санды 10-ға (100-ге,1000-ға,10.000ға,1.0000000ға)бөлуді есіңе түсір.

«Ойлан,зертте,қолдан"әдісі








«Есіңде сақта»

Есептерді шығарады.


5-минут

1-есеп

Орында және тексер.

1410:10=

4658:1000=

60412:10000=

21520:10=



Қалай шығарылуын түсіндіреді.


Шығармашылық жұмыс

7минут

Сергіту сәті:

«Менің есімім"


2-тапсырма

Жұптық жұмыс




Мұғалім сергіту сәтін орындау ережелерін түсіндіреді.Оқушылар орындайды.


1-минут



Мәтіндіі есепті түсінеді.Шығарады



Әуе рейсіне 2 отбасы тіркелді.Бір отбасында 5 адам,Ал екінші де 4 адам бар.Олардың әрқайсысы жүк бөліміне 2 шабадан тапсырды.Егер бір шабадан 12 кг тартатын болса,барлық дүк канша кг болды?

Ә-сын шығару


Мәтіндік есепті шығарады.




5-6 тапсырма

Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте



8-тапсырма

Үш ағайынды жаңғақтарды қалай бөлуге болатынын ойластыруда.Арман былай дед:Егер әрқайсысымыз 8-жаңғақтан алатын болсақ еуі артық қалады.Ал 9 жаңғақтан алатын болсақ 1-еуі жетпей қалады. Үстелде неше жаңғақ бар?


6-тапсырманы өткен тақырыптар бойынша түсіндіреді.Жұмыстар жүргізеді.





Мәтіндік есептің шығару жолын көрсетеді


1 минут

РЕФЛЕКСИЯ

«Білдім Білмедім Білгім келеді»әдісі


Стикерлер

Стикерлер таратады.








4 «Б»сынып

Тақта





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!