Материалдар / 10-ға ,100-ге көбейтужәне бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10-ға ,100-ге көбейтужәне бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
көбейту және бөлу амалдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
467
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырып: Ғимараттарды неден құрастырады?

66-сабақ. 10-ға, 100 санына көбейту және бөлу

Мектеп: 12

Күні: 11.12.2018жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Койлыбаева Б.И.

Сынып: 3 «Г»

Қатысқандар саны: 22

Қатыспағандар саны:0

Оқу мақсаттары

3.1.2.9 100 бен 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындаудақосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану

3.1.2.12 нөлдермен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тәсілін қолдану

Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар үшін:

10 мен 100 санына көбейту мен бөлу

Бірқатар оқушылар үшін:

10 мен 100 санына көбейту мен бөлудің тәсілдерін түсіндіру

Кейбір оқушылар үшін:

100 бен 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану

Тілдік мақсаттар






Оқушылар:

10 мен 100 санына көбейту мен бөлудің тәсілдерін түсіндіру

Пәндік лексика және терминология:

Көбейту мен бөлу тәсілдері.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау:

10, 100 сандарын қалай санға көбейтуге (бөлуге) болады.

Жазу:

Өрнектер.

Тірек білім, білік, дағдылар

Көбейту мен бөлу кестесі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


0–3



Ынталандыру.

Көңіл күйлер қалай?

Мұғалім көне заманда адамдар әртүрлі құрылыс материалдарын қолданғанын айтады. Және олар ғимараттарды неден салғанын біліп алуды ұсынады.

Топқа бөліну

Геометриялық фигуралар арқылы



4–6


Өзектендіру.

Бұрынғы кезде және қазіргі заманда ғимараттардың неден салынғанын білесің бе?

1 есептерді шығар және ғимараттың құрылыс материалын анықта.

Тақтада сан жазылған. Оларды оқыңыздар:

30, 27, 42, 36, 33, 39, 24

Сандық қатарды кему тәртібі бойынша орналастырыңыз:

(42, 39, 36, 33, 30, 27, 24)

Сіз нені байқадыңыз? (Сандар 3-ке азаяды)

Оларды қандай топтарға бөлуге болады? (Жұп және тақ)

3 пен 9 санына бір мезгілде еселенетін санды табыңыз.

(27)

27 санына мінездеме. (26– алдыңғы, 28– кейінгісі, екі саннан құралған – 2 мен 7). 20 мен 7 саны разрядтық қосылғыштар қосындысы болатын санды болжауға болады. Бұл санда: 2 ондық және 7 бірлік немесе 27 бірлік.

27 санын әртүрлі өлшем бірлікте көрсетіңіз. (27 см, 2 дм 7 см. )

Сандық қатарда қандай сан артық болады және не үшін? (30 – толық ондық немесе дөңгелек сан)

Толық ондық (дөңгелек) сөзін түсіндір. (0-ге аяқталатын сандар)

Толық ондықтан тұратын ең кішкентай санды атаңыз (дөңгелек екітаңбалы сан), үш таңбалы сан (10, 100).

1 –тапсырма Білу

Есептеулерді орындап ,ғимараттардың неден тұрғызғанын анықтау

Тас,кірпіш,ағаш ,саздан тұрғызылғанын білетін боламыз






7–11


Мақсат қою (мәселелі жағдаят).

Көбейту, бөлу амалдарын қалай тексереміз?

Қандай қорытынды шығаруға болады? (Бөлу көбейтуг екері амал.)

Біз кестелік жағдайдағыкөбейту мен бөлу амалдарын білеміз. Ал енді тапсырма орындап көрейік.

Тақта.

12–29


Жаңаны ашу.

Мұғалім сыныпты топтарға бөліп, мына тапсырманы береді.

Қиындықтардың себебін анықтау.

Кімде жауап жоқ? Кімде жауап бар? Қандай жауап? Тақтаға жауаптар жазылады. Егер дұрыс жауап бар болса, олардың арасында дұрыс жауаптың бар екендігін айтады. Дұрыс шығарғандар қандай үлгіні қолданғандарыңды айта аласыңдар ма? Түсіндіріңдер.

Кез келген топ орындалған тапсырмаға дұрыс түсініктеме бере алмауы мүмкін. Мұғалім бұл тәсілді әлі оқымағандықтарын сезінуге жетелейді. 10-ға, 100-ге көбейткенде сандардың қалай өзгергендігін бақылауды сұрайды. Көбейту мен бөлудің өзара байланысы туралы білімдерін пайдалана отырып, 10-ға, 100-ге бөлуге берілген сәйкес теңдіктерді құрастырады.

Ережені құрастырады. 4 · 10=10+10+10+10=40

Көбейту кезінде нәтижені қалай алдыңыздар? (Көбейтуді бөлумен алмастырдық).

Бұл өрнектен не байқадыңдар? (10-ға көбейту кезінде оған оң жағынан бір нөл түседі).

  • Ал егер санды 100-ге көбейтсек ше? (200, 400, 500, 700 шығады)

  • Сабақтың тақырыбын құрастырыңдар (10-ға, 100-ге көбейту және бөлу).

2-тапсырма Түсіну Жеке жұмыс

Санды 10-ға , 100-ге көбейткенде ,бөлгенде қандай өзгерістер болады?

Алғашқы бекіту.

Оқушылар ережені айтады:

Санды 10-ға көбейткенде оның оң жағына бір нөл қосылады.

100-ге көбейткенде, оның оң жағына екі нөл жазылады. Ал 10-ға бөлу кезінде одан бір нөл алынады, 100-ге бөлгенде, екі нөл алынады.

4,5 - тапсырма Қолдану Жұптық жұмыс

Өзіндік жұмыс.




30-36

7 - тапсырма

Талдау Топтық жұмыс

Дәптерден немесе оқулықтан осыған ұқсас тапсырмаларды – есептерді құрастыру және шығаруды ұсынады.

Бағалау критерийлері бар дәптерден өзін-өзі тексеру жұмысын жүргізуді ұсынады.

Мен: 10-ға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды;

  • 100-ға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды білемін.


8- тапсырма Жинақтау Топтық жұмыс

9- тапсырма Зертте

Оқулық

38–40


Рефлексия.

Бүгінгі сабақта мен түсіндім, мен білдім, анық-қанығына жеттім.

«Мен өзімді мақтан етемін»;

«Әсіресе маған ұнағаны …»;

«Бүгін менің қолымнан келді»

Жетістік сызғышы

Ғимаратты

безеу



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!