№10 графикалық жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№10 графикалық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ оқушы деңгейіне сай.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Рисунок 6


ЖББ Көгеріс негізгі мектебі

Сапарова Рима Абылаевна

Сызу және бейнелеу өнері пәнінің мұғалімі




Сызу 9 – сынып

Сабақтың тақырыбы: «№ 10 Графикалық жұмыс»

Сабақтың мақсаты:

а) білімділік: Графикалық жұмыс арқылы өткен сабақтарды пысықтау, жаттығулар орындату , сұрақтар қою арқылы білімдерін кеңейту.

б) тәрбиелік: Оқушыларды тапсырмалар орындау барысында ұқыптылыққа, әсемдікке, эстетикалық талғамға тәрбиелеу. Ұжыммен бірлесе жұмыс жасай білуге баулу.

в) дамытушылық: ойлау қабілеттерін шыңдау, байқағыштық қабілеттерін дамыту

Сабақтың әдісі: түсіндіру

Пәнаралық байланыс: математика

Сабаққа қажетті құрал – жабдықтар: сызғыш, қарындаш, А4 форматы.

Сабақтың барысы:


І. Ұйымдастыру бөлімі:

- Оқушылармен амандасу.

- Оқушыларды түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

- Оқушыларды топқа бөлу


ІІ. Өткен сабақты қайталау

Балалар, біздер өткен сабақта қима мен тілік арасындағы айырмашылық туралы өттік. Ендеше осы тақырыпты қайталау, пысықтау бағытында мен сіздерге тест тапсырмаларын беремін.


Тест тапсырмалары


1. Егер қиюшы жазықтықтар бір-біріне параллель болса, тілік қалай аталады?

А) сатылы тілік; В) сынық тілік; С) бойлық тілік; D) көлбеу тілік.


2. А-А қимасына қандай сурет сәйкес келеді?


А) В) С) D)




3. Мемлекеттік стандарт ережелеріне сай емес орындалған қима:

А) В) С) D)



4. Мемлекеттік стандартқа толығымен сәйкес орындалып, рәсімделген қима:

А) В) С) D)



5.Қиюшы жазықтық жалғыз болғанда тілік қалай аталады?

А) қарапайым; В) сатылы; С) сынық; D) негізгі.


6. Егер қиюшы жазықтықтар қиылысатын болса, тілік қалай аталады?

А) қарапайым; В) сатылы; С) сынық; D) негізгі.



7. Қандай сызбада радиустың өлшемі дұрыс белгіленбеген?



А) В) С) D)


8. R белгісі нені көрсету үшін қолданылады?


А) фасканың өлшемін; В) шеңбер диаметрінің өлшемін;

С) шеңбер радиусының өлшемін; D) еңісті.


9. Сызбада көрсетілген тетікбөлшекке қандай қиманы қолданған дұрыс болады?



А) қарапайым; В) сатылы; С) сынық; D) горизонталь.


10. Қай сызбада қарапайым тілік көрсетілген?


А) B) C)


0 – 1, қате «5»

2 – 3, қате «4»

4 – 5, қате «3»


ІІІ. Жаңа сабақ.

Бүгінгі жаңа сабағымыз №10 Графикалық жұмыс, яғни біздер бүгін қима мен тіліктерге арналған жаттығуларды орындаймыз. (кітаппен жұмыс)

1 – тапсырма. Басты көрініс пен алты қима берілген (4. 50 - сурет). Қимаға жазу жазылмаған. Қимаға қандай әріптік белгілер қою керек екенін дәптерге мына түрде жазыңдар:

Жазу үлгісі:


Қима

1

2

3

4

5

6

Әріптік белгіленуі

Д-Д

Г-Г

Б-Б

В-В

Е-Е

А-А


2 – тапсырма. Тетікбөлшектің басты көрінісі, сол жақ көрінісі және екеуі ғана берілген бөлшекке қатысты, бес қима берілген. Қималар тетікбөлшектің қай жеріне жататынын көрсететін әріптер қойылмаған. А-А және Б-Б қима сызықтарымен белгіленген орындары тетікбөлшектің көлденең пішінін анықтаушы қима нөмірлерін жазыңдар. (4. 51 сурет)


Жазу үлгісі:


Қима сызығын белгілеу

А-А

Б-Б

Қима

3

4


ІҮ. Практикалық жұмыс.

Әрбір топқа өткен тақырыптар бойынша тапсырмалар беріледі. Мысалы: қима және тіліктер тақырыбында тапсырмалар беріледі. Сол тапсырмаларды оқушылар А4 форматына орындайды. Оқушыларды қадағалау, бағыт – бағдар беру.


Ү. Қорытындылау, бағалау.

Оқушылардың тапсырмаларын тексеру.

Сабақты қорытындылау бағытында сұрақтар қою. Сонымен балалар бүгін біздер қима және тілік тақырыптары бойынша жұмыстандық. Ендеше мына сұрақтарға жауап берелік

  1. Күрделі тілік қарапайым тіліктен несімен ерекшеленеді?

  2. Тілік пен қима арасында қандай айырмашылық бар?

  3. Бір затқа тиесілі бірдей бірнеше қиманы қалай белгілейді?

  4. Сатылы тілік дегеніміз не?

  5. Сынық тілік дегеніміз не?

  6. Оңашаланған қима дегеніміз не?

  7. Қабаттасқан қима дегеніміз не? т.с.с сұрақтар қойылады.

Оқушылар тапсырмаларды орындауына қарай, бірін – бірі бағалайды, яғни әрбір тапсырмадан алған бағаларын қосып, қорытынды бағаны жариялайды

Сабақ аяқталды.

Сау болыңыздар!


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
1117
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі