Материалдар / 10 КГБ, 10.1.7.3 - жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін оқып білу;
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10 КГБ, 10.1.7.3 - жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін оқып білу;

Материал туралы қысқаша түсінік
10.1.7.3 - жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін оқып білу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2024
55
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10 сынып ҚГБ №53

ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері.

§43.Адамның орталық жүйке жүйесі құрлысы мен қызметі.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Координация және реттеу»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

3.04

Сыныбы: 10 «а»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері.

§43.Адамның орталық жүйке жүйесі құрлысы мен қызметі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.7.3 - жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін оқып білу;

Сабақтың мақсаты:

жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін оқып біледі;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Артығын алып таста»

Оқушыларға сөздер немесе суреттер жинағын (сабақ тақырыбымен

байланысты) көрсетіңіз. Олар қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы керек.


Кладограммалар

Филогенетикалық шежіре

Дивергенция

Монофилия

Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.




Оқушылар сөздің немесе суреттің қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды. Артығын алып тастайды. Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

-кілт сөздердің артығын анықтайды -1 балл;

Интерактивті панель

Презентация



Оқушылардың назарын аудару

«Құндылық» Талап (Салауатты өмір салтын ұстану)

«Менен сұрақ-сенен жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.


Адамның ОЖЖ қандай екі бөліктен тұрады?

Қандай бөлім өткізгіш және рефлекс қызметін атқарады?

Адам миының әр бөліктері қандай қызмет атқарады?

Менен сұрақ-сенен жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

- бір құндылық айтты – 1 балл;

- оқу мақсатына сай қойылған сұрақтарға жауап береді -2 балл;

Интерактивті панель Презентация


Биология 10-сынып, Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2019 ж

Сабақтың мақсатын таныстыру

Сабақтың оқу мақсаты:

10.1.7.3 - жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін оқып білу;


Сабақтың мақсаты:

жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін оқып біледі;

Жаңа сабақтың тақырыбын мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Интерактивті панель

Презентация


Биология 10-сынып, Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2019 ж

Сабақтың ортасы


Жаңа тақырыпты таныстыру

«Инсерт» кесте әдісі.

Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.

Оқушылар мәтінді оқиды.

Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация

https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/8622?lang=2



Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Атаулар мекені»

Тақырып бойынша термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін молайту.


ОЖЖ

ШЖЖ

Симпатикалық бөлім

Парасимпатикалық бөлім

Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін молайтады.

«Ашық журнал» әдісі


Дескриптор:

-кілт сөздердің мазмұнын сипаттайды – 2 балл;

Интерактивті панель

Презентация



Практикалық тапсырмалар беру

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация

https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/8622?lang=2


Жұмыс дәптерлері

Үлестірме парақтар

Бағалау

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация

https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/8622?lang=2


Жұмыс дәптерлері

Үлестірме парақтар

Сабақтың соңы


Кері байланыс беру

Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Интерактивті панель Презентация


1.Мен түсіндім, себебі ...

2.Мен түсінбедім, себебі ...

3.Мен қолдана аламын, себебі ...

4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс……..


Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Үйге тапсырма: §43.Адамның орталық жүйке жүйесі құрлысы мен қызметі.

Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Биология 10-сынып, Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2019 ж




ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


Құндылықтарды енгізу шарттары:

  • Құндылықтың атын айтпау;

  • Лекция ретінде болмауы;

  • Максималды ұзақтық-10 минут;

  • Материал алынған дереккөзге сілтеменің болуы;

  • Жас ерекшелігіне сай болуы;

  • Іс-шаралардың әртүрлі болуы;


«Тақырып» §43.Адамның орталық жүйке жүйесі құрлысы мен қызметі.

«Құндылық» Талап (Салауатты өмір салтын ұстану)

«Түрі» Ауру

«Атауы» Невроз

Не себепті бұл адамға келіп отыр?

Невроз ерлерде әйелдердегідей жиі кездеседі. Бұл жүйке жүйесінің функционалдық бұзылуы, ол тиісті емдеусіз ауыр асқынуларға әкелуі мүмкін. Айта кету керек, Батыс медициналық әдебиетінде «невроз» термині «невротикалық бұзылыс» терминімен ауыстырылды, бірақ біздің елде бұл ұғым өзекті болып қала береді. Кең мағынада бұл термин жедел немесе созылмалы стресстен туындаған жоғары жүйке қызметінің психогендік бұзылыстарына қатысты қолданылады.

Невроздың негізгі қоздырғыш факторы - қиын өмірлік жағдайлардың, шамадан тыс эмоциялардың және ұзаққа созылған стресстің әсерінен психиканың шаршауы. Ерлердегі невроздың себептерінің төрт тобын шамамен ажыратуға болады:

  • созылмалы қақтығыстар отбасында, кәсіби салада;

  • стресс– күшті травматикалық оқиға немесе ұзақ стресстік кезең;

  • интеллектуалдық сарқылу;

  • ішкі қақтығыстар, оны шешу үшін адам өз ресурстары мен дағдыларын таппайды және айналасындағы адамдардан тиісті көмек алмайды.

Невроздың даму қаупіне келесі мінез-құлық белгілері бар ер адамдар жатады:

  • эмоцияларыңызды жасыру және басу әдет

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!