Сабақтың тақырыбы: Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
Сабақтың мақсаты:
1.Білім берушілік: Оқушылардың функцияны зерттеу және графигін салу тақырыбын меңгергенін тексеру; функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмін мегерту.
2.Дамытушылық: Алгоритмді қолдану арқылы функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу және есеп шығару дағдыларын дамыту.
3.Тәрбиелік: Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру, жауапкершілікке, еңбек етуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу ә) Оқушылар сабаққа қатысымын тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
Өзіндік жұмыс
Функцияны туынды көмегімен зертте:
І нұсқа.
ІІ
нұсқа. 
ІІІ Жаңа сабақ
Кез келген f(x) функциясының туындысының көмегімен ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмі:
-
f(x) функциясының туындысын табу
-
теңдеуін шешіп,
сындық нүктелерін
анықтау -
кесіндінің шеткі нүктелеріндегі және осы аралыққа тиісті сындық нүктелеріндегі мәнін есептеу
-
функцияның табылған мәндерін салыстырып, ең үлкен және ең кіші мәндерін анықтау.
ІV Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
-
Үздіксіз
функциясының
кесіндісіндегі ең үлкен
және ең кіші мәндерін табыңдар.
Шешуі.
D
.
ә)
, сындық нүктелерді
табамыз. Сонда

кесіндісіне х=5
нүктесі тиісті.
Функцияның
нүктелеріндегі мәнін
есептейміз.

ең үлкен мәні 225;
ең кіші мәні 50.
№301(а) , № 303(а), №
305
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үйге тапсырма:§ 22, №300, №301(ә), №303(ә)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10 класс функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
10 класс функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
Сабақтың тақырыбы: Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
Сабақтың мақсаты:
1.Білім берушілік: Оқушылардың функцияны зерттеу және графигін салу тақырыбын меңгергенін тексеру; функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмін мегерту.
2.Дамытушылық: Алгоритмді қолдану арқылы функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу және есеп шығару дағдыларын дамыту.
3.Тәрбиелік: Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру, жауапкершілікке, еңбек етуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу ә) Оқушылар сабаққа қатысымын тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
Өзіндік жұмыс
Функцияны туынды көмегімен зертте:
І нұсқа.
ІІ
нұсқа. 
ІІІ Жаңа сабақ
Кез келген f(x) функциясының туындысының көмегімен ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмі:
-
f(x) функциясының туындысын табу
-
теңдеуін шешіп,
сындық нүктелерін
анықтау -
кесіндінің шеткі нүктелеріндегі және осы аралыққа тиісті сындық нүктелеріндегі мәнін есептеу
-
функцияның табылған мәндерін салыстырып, ең үлкен және ең кіші мәндерін анықтау.
ІV Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
-
Үздіксіз
функциясының
кесіндісіндегі ең үлкен
және ең кіші мәндерін табыңдар.
Шешуі.
D
.
ә)
, сындық нүктелерді
табамыз. Сонда

кесіндісіне х=5
нүктесі тиісті.
Функцияның
нүктелеріндегі мәнін
есептейміз.

ең үлкен мәні 225;
ең кіші мәні 50.
№301(а) , № 303(а), №
305
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үйге тапсырма:§ 22, №300, №301(ә), №303(ә)
шағым қалдыра аласыз














