Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / 10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту
Мұғалім оқушыларға бейнеролик тыңдатады. Бұл көрсетілген бейнеролик бойынша «Сиқырлы глобустың» құпиясын ашатынымызды түсіндіреді.
туралы түсінік беріп өтеді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Оралхан Бөкей атындағы № 44
лицейі» КММ
Ашық сабақ
тақырыбы:
«10 көлеміндегі сандарды
қосу және азайту»
Мұғалімі:Даутбекова
Н.А
Сыныбы:1«Г»
«Оралхан Бөкей атындағы
№44 лицейі» КММ
Бөлімі:
1А. Сандар мен
цифрлар
Педагогтің
аты-жөні:
Даутбекова
Н.А
Күні:
07.10.2021ж
Сыныбы:
Қатысушылар саны:
24
Қатыспағандар саны:
3
Сабақтың
тақырыбы:
10 көлеміндегі
сандарды қосу мен азайту
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
1.1.2.5** ондықтан
аттамай біртаңбалы сандарды ауызша қосу мен азайтуды
орындау.
Сабақтың
мақсаты:
Қосу және азайтуды
орындайсың.
(білім беру ұйымының
атауы)
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Қызығушылықты
ояту
0-3
Ынталандыру.
Амандасу.
Мұғалім оқушыларға бейнеролик
тыңдатады. Бұл көрсетілген бейнеролик бойынша «Сиқырлы глобустың»
құпиясын ашатынымызды
түсіндіреді.
туралы түсінік беріп
өтеді.
Бейнероликті көріп сұрақтарға
жауап алады.
бейнеролик
4-7
Өзектендіру.Глобустың алғашқы тапсырмасы бар
екен.
Тапсырманы орындау арқылы
біз қай елмен танысатынымызды анықтап аламыз. Ол ел өзімізге өте
таныс дейді.
Ауызша
санау.«Кім шапшаң»
ойыны.
Мұғалім ауызша санауға ойын
ұйымдастырады.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10-санына дейін тура және кері
санап шығу керек екенін түсіндіреді (3
тілде)
Тамаша,
жарайсыңдар!
Үш тілде сандарды өсу және
кему реті бойынша ауызша
санайды.
Тақтаға шығып жұмыс
жасаған баланың бағалануы кестемен
жүргізіледі
Оқушылар тапсырманы
орындау деңгейіне байланысты 2 дөңгелектен беремін, тапсырма толық
орындалмаса 1 дөңгелек
Қызыл дөңгелек егер мүлдем
орындай алмаса
Қазақстан картасын
,
жасыл
дөңгелектер
үш би, жеті қазына, жеті ата,
жалғыз Отанымыз
8-15
Мақсат қою (мәселелік
жағдаят).
Балалар, Қазақстанда қазір
қандай мезгіл?
Күз мезгілінің ерекшелігі
қандай?
Бұл суретте не
байқадыңдар?
Тағы не жасырынып
тұр?
Сиқырлы глобус
бізге бұл сандарды тектен тек алмаған
екен.
Біз 10 көлеміндегі сандарды
қосу мен азайтуды меңгере алғанымызды дәлелдейік. Ол үшін
оқулықтағы№1
тапсырма.Сырым мен
Әлияғасурет бойынша мысалдар құруға
көмектес.
Тамаша ,жарайсыңдар
балалар.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
Өзара байланысты
мысалдар төрттігін құрастырады. Тақтаға екі оқушы
шығады.
Мысалдар
құрастырады.
3,5,8
3 + 5 =
8
5 + 3 =
8
8 – 3 =
5
8 – 5 =
3
6, 2,
8
6+2=8
2+6=8
8-2=6
8-6=2
Тақтаға шығып жұмыс
жасаған баланың бағалануы кестемен
жүргізіледі
Оқушылар тапсырманы
орындау деңгейіне байланысты 2 дөңгелектен беремін, тапсырма толық
орындалмаса 1 дөңгелек
Балалар глобус жайлы
қызықты мәліметті тыңдап көрейікші. Глобустың сұлбасы балалар
бірнеше рет жасалған екен. Ежелде глобусты«Жер
алмасы»деп атаған
екен.
Ендеше , Қазақстан қаласына
қатысты алма сөзі қай қаланы еске
түсіреді.
Өзіндік
жұмыс.
Оқулықтан 3-тапсырманы
орындауды ұсынады. Сандардың құрамын есіне түсіруге берілген
тапсырманы ауызша орындайды. Берілген
сандардың біреуіне дәптеріне өзара байланысты 4 мысал
жазады.
8 4
6
5
Алма бойынша
Қазақстан қаласын айтады (Алматы
қаласы)
Тапсырманы өз
бетімен орындайды және әркім өзінің мысалын
жазады.
Оқушылар тапсырманы
орындау деңгейіне байланысты 2 дөңгелектен беремін, тапсырма толық
орындалмаса 1 дөңгелек
Қызыл дөңгелек егер мүлдем
орындай алмаса
Алматы қаласының әсем
суреті
28-35
Осыған дейін
өтілген материалмен жұмыс.
– Қателіктерді түзету алгоритмін
қолданамыз.
Қателікті түзету үшін
оқулықтан
4-тапсырманы орындауды ұсынуға
болады.
Есепте.
Кестені толтырып, қосындының
мәнін табады.
Қосылғыш
1
2
3
4
Қосылғыш
3
4
5
6
Қосындының
мәні
4
6
8
10
Кестені толтырып, қосындының
мәнін табады.
Кестені
толықтыру
жұмыс
Жасыл,
қызыл
дөңгелекшелер
Рефлексия
35-45
Қиындықтарды
түзету.
Мұғалім тапсырмалардың
орындалуының дұрыстығын
тексереді.
Ал, балалар глобустың
тапсырмаларын қандай деңгейде орындап отырмыз тексеріп
шығайықшы.
– Кімде қиындықтар
туындады?
– Сендер қай жерде қателік
жібердіңдер?
– Жіберілген қателіктің себебі
неде?
– Өз жұмыстарында қателік
болмағандар, өздеріңнің іс-әрекеттеріңнің мақсатын
тұжырымдаңдар.
– Қателік байқағандардың
жұмысындағы ары қарайғы мақсаты
қандай?
(Қателіктерді
түзету.)
Әр оқушы өз
қателігін саралайды
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз