10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту

Тақырып бойынша 31 материал табылды

10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
10 көлеміндегі сандарды қосу және азайтуды меңгерту, ойлау қабілетін дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі:

2А. 10 көлеміндегі сандарды қосу мен азайту

Педагогтің аты-жөні:

Жилкибаева З.Т.

Күні:

Математика

Сыныбы:

1

Қатысқандар саны: 30

Сабақтың тақырыбы:

10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.5.2.4 қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауларын атау, өрнектерді қосу мен азайтуды жазуда пайдалану

1.1 .2.5 онға дейінгі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау

Сабақтың мақсаты:

- қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауларын атау, өрнектерді қосу мен азайтуды жазуды пайдалана алу.

Сабақтың барысы:

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту


(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

Ынталандыру

Қол алысып, кәне біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Өзектендіру.

«Доп лақтыру» әдісі.

Мұғалім допты бір оқушыға лақтырады. Допты қағып алған сұраққа жауап береді:

1) 10-ға дейін тура сана

2) 10-ға дейін кері сана

3) Сен нешедесің? Қанекей сол санның құрамын айт

4) 5 санының құрамын айт

5) Қосудың ауыстырымдылық қасиетін айт

6) Кесте бойынша мысалдардың мәнін табу









Топқа бөліну

Тарау тақырыбына байланысты топқа бөлу:

Біз бүгін сабақта мектеп, мектептегі достар туралы айтуды жалғастырамыз.

Сендер сыныптан өз достарыңды таптыңдар ма? Достардың бойында әрқашан жақсылық, адалдық, татулық қасиеттері табыла білу керек.

«Жақсылық»

«Адалдық»

«Татулық»

Оқушылар мұғаліммен бірге жылулық шеңберін айтады.









Сұраққа жауап береді























«Жақсылық»

«Адалдық»

«Татулық»

Мақтау сөздер айту


























«Доп лақтыру» әдісі.













Cабақтың ортасы


Жаңа сабақ

«Дұрыс, бұрыс» ойыны

Picture 1 TextBox 2

1 + 2 = 3

5 – 4 = 4

4 + 2 = 7

9 – 3 = 6

8 – 7 = 1

5 + 5 = 10


Қосу амалын «+» - «қосу» таңбасын белгілейді.

Азайту амалын «­–» - «азайту» таңбасын белгілейді.

Сабақтың тақырыбы: «Қосу және азайту»

Мақсаты:- қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді қосу мен азайтуды жазуда пайдалана алу.

Оқушыларға қосу және азайтудың компоненттерін, олардың нәтижелерін хормен айтуды ұсынады.



























Оқушылар сандарды көрсетіп хормен айтады және жаңа терминдерді атайды: қосылғыш, қосылғыш, қосынды, қосындының мәні, азайғыш, азайтқыш, айырма, айырманың мәні.


Мадақтау

«Шапалақтау» әдісі бойынша бағаланады.














Тыңдайды










Қайталап айтады

Интербелсенді тақта


















1 тапсырма.

Топтық жұмыс


Мәні 10-ға тең қосылғыштарды бояу.

Рисунок 2

Оқушылар бірігіп жасайды




Мәні 10-ға тең қосылғыштарды бояйды


Дескриптор

- Мәні 10-ға тең қосылғыштар

ды бояй алады









Кестемен жұмыс

Мағынаны тану


2 тапсырма

Жеке жұмыс

Жасырылған мысалдың мәнін табу


Рисунок 3


Сергіту сәті:

«Қоянды қуанту»


«Топтас, ойлан, бөліс» әдісі.

3 тапсырма. Жұптық жұмыс.

Қосуға берілген мысалдарды орындау.


Рисунок 4


Picture 3

«Wordwall» ойыны арқылы бекіту




5-ке арттыру мен 5-ке кемітуге мысалдар жасырады.









Көрсетілген санға сәйкес қызыл, көк түсті дөңгелектер салады.


Сәбіздегі тапсырмаларды орындайды







Тапсырманы өз бетімен дәптеріне орындайды.

Дескриптор

Жасырылғани мысалдың мәнін табады


«Шапалақта» әдісі бойынша бағаланады










Дескриптор Қосуға берілген мысалдарды орындайды





«Бас бармақ» әдісі

Оқулық, дәптер.



Тапсырма конверті







«Сәбіз жинау» ойыны


Оқулық, дәптер.

Рефлексия


«Бағдаршам» әдісі.

Қызыл түс – сабақта көп нәрсені түсінбедім, сабақтағы мәліметтер саған керек емес, сабақта белсенді бола алмадым, жауап берген жоқпын.

Сары түс – сабақ қызықты болды, белсенді болдым, сабақта пайдалы мәліметтер алдым, орнымнан жауап бердім, бірнеше тапсырманы өзім орындадым, сабақта мен өзімді жақсы сезінемін.

Жасыл түс – сабақта белсенді болдым, сабақта көп пайдалы мәліметтер алдым, көп жұмыс жасадым, өзіме тиісті баға алдым, маған бәрі түсінікті болды.

Өз білімін бағалау үшін дәптердің жиегіндегі бағдаршамды бояйды.

«Бағдаршам» әдісі


Жұмыс дәптері




Қорытынды



Кері байланыс

«Доп лақтыру» әдісі бойынша бүгінгі сабақтарды қорытындылау.

- Бүгінгі сабақ не істедік?

- Қосу амалының компоненттерін ата

- Азайту амалының компоненттерін ата


«Мадақтау»


Қойылған сұрақтарға жауап береді.







«Тәтті сыйлық» әдісімен мадақтау



«Доп лақтыру» әдісі




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.05.2025
151
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі