Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 10 көлеміндегісандардықосу және азайту / Күзгі кеппешөп
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
10 көлеміндегісандардықосу және азайту / Күзгі кеппешөп
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлімі:
1А. Сандар мен
цифрлар
Педагогтің
аты-жөні:
Калиева Б.
Т
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
10
көлеміндегісандардықосу және азайту / Күзгі
кеппешөп
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
1.1.2.5** ондықтан
аттамай біртаңбалы сандарды ауызшақосу мен азайтуды
орындау.
Сабақтың
мақсаты:
Қосу және азайтуды
орындайсың.
Сабақтың
барысы:
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Қызығушылықты
ояту
0-3
Ынталандыру.
Мұғалім өмірде дұрыс
және жылдам санауға үйренудіңмаңыздылығы туралы әңгіме
жүргізеді.
Оқулық.
4-6
Өзектендіру.
Ауызша
санау.«Кім жылдам»
ойыны.
Мұғалім ауызша санауға ойын
ұйымдастырады.
8 + 1 2 + 4 4 +
4
6 + 2 1 + 5 2 +
8
5 + 3 3 + 6
2+3
Ауызша
санайды.
«Кім
жылдам»ойыны.
7-13
Мақсат қою (мәселелік
жағдаят).
Біз 10 көлеміндегі сандарды
қосу мен азайтуды меңгере алғанымызды
анықтайық.
Оқулықтағы №1 тапсырма. Сырым
мен Әлияғасурет бойынша мысалдар құруға
көмектес.
–Қызыл жапырақ нешеу?
(3)
–Сары жапырақ нешеу?
(5)
–Барлығы неше жапырақ?
(8)
–Оны анықтау үшін қандай амал
қолданамыз? (Қосу.)
–Қосуға кері амалды ата?
(Азайту.)
Енді өзара
байланысты мысалдар жазуды ұсынады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
Өзара байланысты
мысалдар төрттігін
құрастырады.
3 + 5 =
8
5 + 3 =
8
8 – 3 =
5
8 – 5 =
3
Оқулық,
дәптер.
Мағынаны
тану
13-20
Өзіндік
жұмыс.
Оқулықтан 3-тапсырманы
орындауды ұсынады. Сандардың құрамын есіне түсіруге берілген
тапсырманы ауызша орындайды. Берілген
сандардың біреуіне дәптеріне өзара байланысты 4 мысал
жазады.
Тапсырманы өзбетімен орындайды
және әркім өзінің мысалын жазады.
1+7=8
3+4=7
4+5=9
3+3=6
6+4=10
2+3=5
Оқушылар тапсырманы орындау
деңгейіне байланысты «Отшашу» әдісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқулық,
дәптер.
20-25
Қиындықтарды
түзету.
Мұғалім тапсырмалардың
орындалуының дұрыстығын тексереді.
– Кімде қиындықтар
туындады?
– Сендер қай жерде қателік
жібердіңдер?
– Жіберілген қателіктің
себебі неде?
– Өз жұмыстарында қателік
болмағандар, өздеріңнің іс-әрекеттеріңнің мақсатын
тұжырымдаңдар.
(Қосымша тапсырмалар
орындау.)
– Қателік байқағандардың
жұмысындағы ары қарайғы мақсаты
қандай?
(Қателіктерді
түзету.)
– Қателіктерді түзету
алгоритмін қолданамыз.
Қателікті түзету үшін
оқулықтан 4-тапсырманы орындауды ұсынуға
болады.
Оқушылар«Еркін
микрофон»әдісібойынша сабаққа кері
байланысты ауызша айтады.
Кері байланыста оқушылар
өзінің бүгінгі сабақтағы жетістігі мен кемшілігі туралы
айтады.
«Еркін
микрофон»әдісі.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз