10 көлеміндегісандардықосу және азайту / Күзгі кеппешөп

Тақырып бойынша 11 материал табылды

10 көлеміндегісандардықосу және азайту / Күзгі кеппешөп

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосу және азайтуды орындайсың.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі:

1А. Сандар мен цифрлар

Педагогтің аты-жөні:

Калиева Б. Т

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

10 көлеміндегісандардықосу және азайту / Күзгі кеппешөп

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.2.5** ондықтан аттамай біртаңбалы сандарды ауызшақосу мен азайтуды орындау.

Сабақтың мақсаты:

Қосу және азайтуды орындайсың.

Сабақтың барысы:

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту

0-3

Ынталандыру.

Мұғалім өмірде дұрыс және жылдам санауға үйренудіңмаңыздылығы туралы әңгіме жүргізеді.



Оқулық.



4-6

Өзектендіру.

Ауызша санау. «Кім жылдам» ойыны.

Мұғалім ауызша санауға ойын ұйымдастырады.

8 + 1 2 + 4 4 + 4

6 + 2 1 + 5 2 + 8

5 + 3 3 + 6 2+3


Ауызша санайды.


«Кім жылдам» ойыны.

7-13

Мақсат қою (мәселелік жағдаят).

Біз 10 көлеміндегі сандарды қосу мен азайтуды меңгере алғанымызды анықтайық.

Оқулықтағы №1 тапсырма. Сырым мен Әлияға сурет бойынша мысалдар құруға көмектес.

Қызыл жапырақ нешеу? (3)

Сары жапырақ нешеу? (5)

Барлығы неше жапырақ? (8)

Оны анықтау үшін қандай амал қолданамыз? (Қосу.)

Қосуға кері амалды ата? (Азайту.)

Енді өзара байланысты мысалдар жазуды ұсынады.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Өзара байланысты мысалдар төрттігін құрастырады.

3 + 5 = 8

5 + 3 = 8

8 – 3 = 5

8 – 5 = 3


Оқулық, дәптер.


Мағынаны тану

13-20

Өзіндік жұмыс.

Оқулықтан 3-тапсырманы орындауды ұсынады. Сандардың құрамын есіне түсіруге берілген тапсырманы ауызша орындайды. Берілген сандардың біреуіне дәптеріне өзара байланысты 4 мысал жазады.



Тапсырманы өзбетімен орындайды және әркім өзінің мысалын жазады.

1+7=8 3+4=7

4+5=9 3+3=6

6+4=10 2+3=5

Оқушылар тапсырманы орындау деңгейіне байланысты «Отшашу» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.

Оқулық, дәптер.


20-25

Қиындықтарды түзету.

Мұғалім тапсырмалардың орындалуының дұрыстығын тексереді.

Кімде қиындықтар туындады?

Сендер қай жерде қателік жібердіңдер?

Жіберілген қателіктің себебі неде?

Өз жұмыстарында қателік болмағандар, өздеріңнің іс-әрекеттеріңнің мақсатын тұжырымдаңдар.

(Қосымша тапсырмалар орындау.)

Қателік байқағандардың жұмысындағы ары қарайғы мақсаты қандай?

(Қателіктерді түзету.)

Қателіктерді түзету алгоритмін қолданамыз.

Қателікті түзету үшін оқулықтан 4-тапсырманы орындауды ұсынуға болады.

Досыңмен ойна. Текшені лақтырып, мысалдар
құрастыр.
Есепте.


Қателікпен жұмыс жасайды.









Кестені толтырып, қосындының мәнін табады.

Қосылғыш

1

2

3

4

Қосылғыш

3

3

3

3

Қосындының

мәні

4

5

6

7



Оқулық, дәптер.


25-32

Осығандейінөтілгенматериалменжұмыс.

Оқулықтағы №2 зерттеушілік тапсырманы ұсынуға болады.

Есепте.

Оқушылар тізбектегі амалдарды орындап, нәтижесін есептейді.

1+3+5-6+3+4=10

10-8+6-4-4+9=9

Оқушылардың жұмысы смайл беру арқылы бағаланады.

Оқулық, дәптер.


Рефлексия

32-35

Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтады.

Кері байланыста оқушылар өзінің бүгінгі сабақтағы жетістігі мен кемшілігі туралы айтады.


«Еркін микрофон» әдісі.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.05.2023
351
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі