|
МАД |
Тәрбиеші: |
Уақыты: |
Кабинет: |
||
|
Тақырыбы |
10 саны |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жаңа білімді түсіндіру, алған білімін өмірде қолдана алуға бейімдеу. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
«Мен кішкентай баламын, Мен мектепке барамын. Оқу оқып, білім ап, Кілең бестік аламын». Сәлемдесіп достармен Қуанып мен қаламын. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
Дәптермен жұмыс |
Жаңа білімді түсіндіру
|
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||
|
Сергіту сәті |
Айырмашылықыты тап
|
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
«Көршісін тап» ойыны 1) Жұмбақ есеп. Қалау қауын ұрлады, Қасым қарап қалмады. Қалау салды үшеуін Қасым салды жетеуін Көріп бағбан тыстағы «Ұрыларды »ұстады Бағбан ашып қапты, Қанша қауын тапты (10 қауын) |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Алған білімдерін естерінде сақтайды. |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Жаңа білімді түсінеді |
||||
|
Үйрену |
Математикалық тапсырмаларды орындай алады. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10 саны және цифры
10 саны және цифры
|
МАД |
Тәрбиеші: |
Уақыты: |
Кабинет: |
||
|
Тақырыбы |
10 саны |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жаңа білімді түсіндіру, алған білімін өмірде қолдана алуға бейімдеу. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
«Мен кішкентай баламын, Мен мектепке барамын. Оқу оқып, білім ап, Кілең бестік аламын». Сәлемдесіп достармен Қуанып мен қаламын. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
Дәптермен жұмыс |
Жаңа білімді түсіндіру
|
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||
|
Сергіту сәті |
Айырмашылықыты тап
|
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
«Көршісін тап» ойыны 1) Жұмбақ есеп. Қалау қауын ұрлады, Қасым қарап қалмады. Қалау салды үшеуін Қасым салды жетеуін Көріп бағбан тыстағы «Ұрыларды »ұстады Бағбан ашып қапты, Қанша қауын тапты (10 қауын) |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Алған білімдерін естерінде сақтайды. |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Жаңа білімді түсінеді |
||||
|
Үйрену |
Математикалық тапсырмаларды орындай алады. |
||||
шағым қалдыра аласыз
















