Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, «жағымды
көңіл-күй әдісі, «бағдаршам» әдісі, «Өзіңнің таңдауың»
әдісі.
|
Ресурстар, дамытушы
орта
|
суреттер, көрнекіліктер,кеспе
цифрлар,түрлі-түсті мозайкалар,сандары бар боямақ,ермексаз,
смайликтер, карточкалар
|
Сабақтың
басталуы
Сабақтың негізгі
бөлігі
|
«Ақ тілек. Әсем
күлкі.» -Көңіл- күйлеріңіз қалай?
-Сабаққа дайындықтарын қалай?
-Ынталараңыз қалай?
-Ендеше сабағымызды бастайық!
Осы смайликтер
арқылы «Өзіңніңтаңдауың»
әдісі бойынша балаларды үш топқа
бөлемін.(Бала
үні)
Миға шабуыл әдісі
арқылы бүгініг сабақты ашып сыни тұрғысынан ойлауын
дамыту
Сандар болмаса не
болар еді?
Командалық жұмыс.
Әр топқа әртүрлі ресурс қолдана отырып,әр түрлі тапсырма бердім.(Ол
тапсырма арқылы Саралау)
1 топ. «Көршісін
тап» ойыны
2 топ. «Ойлан
тап»
3 топ. «Дұрыс
сәйкестендір»
Сергіту
сәті:
Саусақ
жаттығуы
Бір саусағым тіпті
де,
Ұстай алмас жіпті
де.
Екі саусақ
бірікті,
Ине қолға
ілікті.
Үш саусағым
орайды,
Жүгіртеді
қаламды.
Өнерлі екен он
саусақ,
Қала салсақ, жол
салсақ.
10 санын
құрасытыру
(жеке
жұмыс)креативтілігін дамыту.Қызығушылықтарына қарай тапсырма
орындайды.
(ермексаз,түрлі-түсті
мозайкалар, боямақ) үстел үстінде ермексаз, түрлі-түсті
мозайкалар,боямақтар жатады. Алдымызда жатқан асықтарды санап, неше
асық болды сол санды ермексаздан мүсіндеу, түрлі-түсті
мозайкалардан10 санын құрастырады немесе боямақтардан 10 цифырларды
тауып бояйды.
Дәптермен
жұмыс
Өзіндік жұмыс. Әр
пойызға 1 вагоннан жапсыр. Неше вагон
болды?Ата
|
-Керемет! (қолдарын
жоғары көтереді)
-Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
-Ғажап! (қолдарын көтереді)
-О,о,о (бас бармағын
көтереді)
Балалар ойынға
белсене қатысты
Балалар сұраққа
жауап берді.
Командамен жұмыс
орындайды.
Саусақ жаттығуын
жасайды
Өздерінің қалаған
затымен 10санын құрастырады.
Ермексазбен
,түрлі-түсті мозайкаларымен ,боямақпен жұмыс
жасайды.
Балалар тапсырманы
орындайды.
|
ҰОҚ-нің қортындысы.
Рефлексия.
|
«Бағдаршам» ойыны арқылы бағалау.
Балаларды мақтап,
мадақтау.
|
Бағдаршамның түстері
арқылы көрсетеді.
|