Материалдар / 10 саны мен цифры
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10 саны мен цифры

Материал туралы қысқаша түсінік
смарт мақсатта жазылған ашық сабақ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепалды сынып/топ МАД

Педагогтың аты-жөні:Құдабаева Әсел Әмірбекқызы

Білім беру саласы:

«Таным»

Ұйымдастырылған оқу- қызметі

Қарапайым математика негіздері.

Тақырыбы:

10 көлемінде тура және кері санау

Оқу қызметінің мақсаты:

10 көлеміндегі санды тура кері санайды. 10 көлеміндегісанды танып атай білуге үйрету.



Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, «жағымды көңіл-күй әдісі, «бағдаршам» әдісі, «Өзіңнің таңдауың» әдісі.

Ресурстар, дамытушы орта

суреттер, көрнекіліктер,кеспе цифрлар,түрлі-түсті мозайкалар,сандары бар боямақ,ермексаз, смайликтер, карточкалар

Жоспар

ҰОҚ кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Сабақтың басталуы























Сабақтың негізгі бөлігі

«Ақ тілек. Әсем күлкі.»
-Көңіл- күйлеріңіз қалай?

-Сабаққа дайындықтарын қалай?

-Ынталараңыз қалай?
-Ендеше сабағымызды бастайық!

Осы смайликтер арқылы «Өзіңніңтаңдауың» әдісі бойынша балаларды үш топқа бөлемін.(Бала үні)



Миға шабуыл әдісі арқылы бүгініг сабақты ашып сыни тұрғысынан ойлауын дамыту

Сандар болмаса не болар еді?



Командалық жұмыс. Әр топқа әртүрлі ресурс қолдана отырып,әр түрлі тапсырма бердім.(Ол тапсырма арқылы Саралау)


1 топ. «Көршісін тап» ойыны

2 топ. «Ойлан тап»

3 топ. «Дұрыс сәйкестендір»

Сергіту сәті:

Саусақ жаттығуы

Бір саусағым тіпті де,

Ұстай алмас жіпті де.

Екі саусақ бірікті,

Ине қолға ілікті.

Үш саусағым орайды,

Жүгіртеді қаламды.

Өнерлі екен он саусақ,

Қала салсақ, жол салсақ.



10 санын құрасытыру

(жеке жұмыс)креативтілігін дамыту.Қызығушылықтарына қарай тапсырма орындайды.

(ермексаз,түрлі-түсті мозайкалар, боямақ) үстел үстінде ермексаз, түрлі-түсті мозайкалар,боямақтар жатады. Алдымызда жатқан асықтарды санап, неше асық болды сол санды ермексаздан мүсіндеу, түрлі-түсті мозайкалардан10 санын құрастырады немесе боямақтардан 10 цифырларды тауып бояйды.






Дәптермен жұмыс

Өзіндік жұмыс. Әр пойызға 1 вагоннан жапсыр. Неше вагон болды?Ата



-Керемет! (қолдарын жоғары көтереді)
-Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
-Ғажап! (қолдарын көтереді)
-О,о,о (бас бармағын көтереді)



Балалар ойынға белсене қатысты



Балалар сұраққа жауап берді.










Командамен жұмыс орындайды.






Саусақ жаттығуын жасайды







Өздерінің қалаған затымен 10санын құрастырады.

Ермексазбен ,түрлі-түсті мозайкаларымен ,боямақпен жұмыс жасайды.










Балалар тапсырманы орындайды.















ҰОҚ-нің қортындысы.
Рефлексия
.

«Бағдаршам» ойыны арқылы бағалау.
Балаларды мақтап, мадақтау.

Бағдаршамның түстері арқылы көрсетеді.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!