«Аягөз ауданы
әкімдігінің аумақтық әлеуметтік көмек көрсету орталығы» КММ-нің
мүгедек балаларға және психоневрологиялық аурулары бар 18 жастан
асқан мүгедектерге үйде әлеуметтік көмек көрсету
бөлімшесі
Ашық
сабақ
«10 санының
құрамы»
Әлеуметтік қызметкер:
М.Жангельдина
Умертаев
Мухаммедилияс 4.02.2007ж.
Легкая умственная
отсталость с нарушением эмоции и поведения
2018ж
Тақырып: «10 санының
құрамы»
Мақсаты:
Білімділік: 10 санының құрамын білуді
қалыптастыру.
Түзетушілік: 10 санының көлеміндегі
сандарды қосу, азайту амалдарын орындату,көрнекі-бейнелік
ойлау,логикалық ойлау,зейін,есте сақтау қабілетін,қиялын
дамыту.Байланыстырып сөйлеуді дамыту.Ұсақ моториканы
нығайту.Баланың психоэмоционалдық фонын жақсарту.
Тәрбиелік:
Адамгершілікке,жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:ертегі
кейіпкерлері,таяқшалар,карточка,музыкалық аспап.
Сабақ
барысы:
1.Ұйымдастыру.
«Үйректер
биі»
II.Өткен сабақты
бекіту.
III. Жаңа
сабақ.
-
Жақсы,біз бүгін «Мақта
қыз бен мысық» ертегісіне саяхатқа шығамыз. Ертегіні еске
түсірейік,қалай басталушы еді?
-
Иә, Мақта қыз мысықтың
құйрығын кесіп алды. Енді мысық бізден көмек сұрап тұр.Мысыққа
құйрығын қайта алуға көмектесеміз бе? (Бала
жауабы).
-
Ол үшін біз тапсырмалар
орындаймыз. Ертегіде Мысық ең бірінші нені жолықтырды?
(Сиырды)
-
Сиырдың
тапсырмасы:Сандар туралы санамақ
айт.
-
Ағаштың
тапсырмасы: 10-ға дейін тура және 10-нан
0-ге дейін кері сана.
-
Ары қарай не болды,Мысық
кімдерді жолықтырды? (Қыздарды)
-
Қыздардың
тапсырмасы: Жұмбақ шеш: тікен,тікен тік
пісте,қысы-жазы бір түсте, ол не? (Шырша)Мына 10 таяқшадан шырша
құрастырып бер.
-
Содан кейін Мысық кімге
жолықты? (Дүкеншіге)
-
Дүкеншінің
тапсырмасы: Төрт алма берді
анасы
«Аз» деп тұр
баласы
Алтауын тағы беріп
еді
Нешеу болды ойланшы?
(4+6=10)
2+8=
5+5=
Илияс, қане сергіп
алайық
Бойыңды сергек тік
ұста
Емін еркін
тыныста
Деміңді ішке тез ал
да.
Сол қолыңды соз
алға
Қол ұшына қара
да
Бір санын сыз
ауада
Оң қолың бос
тұрмасын.
Нөлді сызсын
зырласын.
3+7*10-5
10-8*9+1
V.Қорытынды.
-Жақсы,Илияс, сен Мысыққа
көмектестің. Мақта қыз мысықтың құйрығын қайтарып берді. Мысық
саған рахмет айтады (мысықтың дауысы).
- Илияс, сенің үйінде мысық
ертегісінде қай кейіпкер саған ұнады, несімен ұнады? (Бала
жауабы)
-Сенің жасың нешеде? Сегізге
нешені қоссақ 10 болады? (Бала жауабы)
- Рахмет, бүгін сен сабаққа
жақсы қатыстың.
Ойын
барысы: Мансұр ертегі әлемінің
тұрғындары сен оларға үй салуға көмектесуіңді сұрайды.Қане көмек
тесемізбе?
Мысалы:»Бауырсақ» ертегісіндегі
бауырсақ дөңгелек пішінді үйді, аю сопақ пішінді үйді,атамыз төрт
бұрышты үйді салып беруін сұрайды.Баланың қолына қалыптарды
беріп,бірігіп отырып құмнан үйлер тұрғызуға бірге әрекет
жасаймын.