Сабақ: 10 санын қалай алуға болады? | Мектеп: №3Хамза атындағы жалпы орта мектеп |
Күні: | Мұғалімнің аты- жөні: Кошметова Нилуфар |
Сынып: 1 «А» сынып | Қатысқандар-24 | Қатыспағандар |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | 1.1.1.3** бір таңбалы сандардың құрамын анықтау1.4.3.1** 10-ға дейінгі сандар тізбегін құрастыру1.3.3.1 сан сәулесінде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасу қалпын анықтау |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады |
| 10 көлемінде тура және кері санайды. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады |
| Бір таңбалы сандардың құрамын анықтап,10-ға дейінгі сандар тізбегін құрастырады |
| Кейбір оқушылар орындай алады |
| Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды,ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін қолданады |
Тілдік мақсат | Оқушылар игереді: 10 санын қалай алуға болатынын біледі; ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін қолданадыПәндік лексика және терминология: Диалог/жазу үшін қажетті сөздерТалқылау:10 санын қалай алуға болады?Сандық сәуледе қай саннан кейін 10 саны орналасады? 10 саны бір таңбалы ма,әлде екі таңбалы ма? Неге? |
Алдыңғы оқу: | Оқушылар 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, цифр мен санды бір-бірінен ажырата алады. |
Күтілетін нәтиже: | 10 санын алу жолдарымен ,оның сандық сәуледегі орнымен танысады; Цифр мен санды бір-бірінен ажыратады; «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолданады |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 5-минут
Ортасы 20 минут
Соңы 10 минут
| Ширату:Оң қолымда бес саусақ,Сол қолымда бес саусақ.Беске бесті қосқандаБолып шықты он саусақ
«Үйшікті толтыр»Сандар қатарын пайдаланып, 10 санының құрамын анықтау. Сандарды орын – орнына орналастырып, үйшікті толтырады.Тапсырманы жұпта талқылай отырып орындайды.Жаңаны ашу.(Ж) «Дастарқан»-Суретте қандай ұлттық тағам түрлері бар?-Дастарқан неше қонаққа арналып жайылған? Оны қалай білдің?Жауабы: шақырылған қонақ саны-10, себебі қонаққа арналып дайындалған тағам саны-10Бауырсақ: 9+1=10Алма: 5+5=10Шелпек: 7+3=10Тәтті тоқаш: 8+2=10Шай мен шырын: 6+4=10Жаңаны қолдану. «Шығарып көр»Оқулықтағы сызбанұсқаны пайдаланып, қай санның түсіп қалғанын анықтайды.++
Оқушылар түсіп қалған сандарды анықтап, өрнектер құрастырады. Құрастырған өрнектерін тақтаға жазып, «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар отырған орындарында бағалайды.Ширату жаттығуы(Т) «Орындап көр»Екі түсті текшелерден құрастырылған кестедегі текшелер саны 10 болу үшін барлық бір таңбалы сандардың қосындысын қарастырту.Мысалдар құрастырту. 10 санын алудың барлық жолдарын айтқызу.Дәптермен жұмысРефлексия.-Балалар, бүгінгі сабақта сендерге не ұнады? -Не үйрендіңдер?Әр оқушыға өзінің өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын.Мен_________түсіндім.Мен енді_______ жасай аламын.Менің қолымнан_______ келеді.Менің .......................... білгім келеді |
Өлең шумағы
Цифрлар жазылған парақшалар
Оқулық
10 цифры
Оқулықтағы иллюстрация
Дәптер |
Қосымша мәліметтер: |
Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
| Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?10 санын алу жолдарымен танысты. Бір таңбалы сандардың құрамын анықтап,ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін қолданады | Пәнаралық байланыс:Жаратылыстану,сауат ашу Денсаулық және қауіпсіздік: АКТ мен байланыс:Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері): Бір – бірін сыйлау, пікірлерін тыңдау, құрметтеу. |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақ қалай өтті,Қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|