10 санын қалай алуға болады?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

10 санын қалай алуға болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
10 көлемінде тура жəне кері санайды.Бір таңбалі сандардің құрамін анықтайды,ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу жəне азайту тəсілдерін қолданады,бір таңбалы сандардың құрамын анықтап сандар тізбегін құрастырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақ: 10 санын қалай алуға болады?

Мектеп: №3Хамза атындағы жалпы орта мектеп


Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Кошметова Нилуфар


Сынып: 1 «А» сынып

Қатысқандар-24

Қатыспағандар


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

1.1.1.3** бір таңбалы сандардың құрамын анықтау

1.4.3.1** 10-ға дейінгі сандар тізбегін құрастыру

1.3.3.1 сан сәулесінде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасу қалпын анықтау



Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады


10 көлемінде тура және кері санайды.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады


Бір таңбалы сандардың құрамын анықтап,10-ға дейінгі сандар тізбегін құрастырады


Кейбір оқушылар орындай алады


Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды,

ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін қолданады


Тілдік мақсат

Оқушылар игереді:

10 санын қалай алуға болатынын біледі; ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін қолданады

Пәндік лексика және терминология:

Диалог/жазу үшін қажетті сөздер

Талқылау:

  • 10 санын қалай алуға болады?

  • Сандық сәуледе қай саннан кейін 10 саны орналасады?

  • 10 саны бір таңбалы ма,әлде екі таңбалы ма? Неге?


Алдыңғы оқу:

Оқушылар 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, цифр мен санды бір-бірінен ажырата алады.


Күтілетін нәтиже:

10 санын алу жолдарымен ,оның сандық сәуледегі орнымен танысады;

Цифр мен санды бір-бірінен ажыратады;

«+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолданады


Жоспар


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Басы

5-минут











Ортасы

20 минут







































Соңы

10 минут


Ширату:

Оң қолымда бес саусақ,

Сол қолымда бес саусақ.

Беске бесті қосқанда

Болып шықты он саусақ



«Үйшікті толтыр»

Сандар қатарын пайдаланып, 10 санының құрамын анықтау. Сандарды орын – орнына орналастырып, үйшікті толтырады.Тапсырманы жұпта талқылай отырып орындайды.

Жаңаны ашу.

(Ж) «Дастарқан»

-Суретте қандай ұлттық тағам түрлері бар?

-Дастарқан неше қонаққа арналып жайылған? Оны қалай білдің?

Жауабы: шақырылған қонақ саны-10, себебі қонаққа арналып дайындалған тағам саны-10

Бауырсақ: 9+1=10

Алма: 5+5=10

Шелпек: 7+3=10

Тәтті тоқаш: 8+2=10

Шай мен шырын: 6+4=10

Жаңаны қолдану. «Шығарып көр»

Оқулықтағы сызбанұсқаны пайдаланып, қай санның түсіп қалғанын анықтайды.

Овал 2

6


Овал 5

4


Овал 11

?


Овал 12

3



+ +

Овал 1

?


Овал 10

10



Прямая соединительная линия 1



Оқушылар түсіп қалған сандарды анықтап, өрнектер құрастырады. Құрастырған өрнектерін тақтаға жазып, «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар отырған орындарында бағалайды.

Ширату жаттығуы

(Т) «Орындап көр»

Екі түсті текшелерден құрастырылған кестедегі текшелер саны 10 болу үшін барлық бір таңбалы сандардың қосындысын қарастырту.Мысалдар құрастырту. 10 санын алудың барлық жолдарын айтқызу.

Дәптермен жұмыс

Рефлексия.

-Балалар, бүгінгі сабақта сендерге не ұнады?

-Не үйрендіңдер?

Әр оқушыға өзінің өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын.

Мен_________түсіндім.

Мен енді_______ жасай аламын.

Менің қолымнан_______ келеді.

Менің .......................... білгім келеді



Өлең шумағы











Цифрлар жазылған парақшалар



Оқулық



10 цифры


















Оқулықта

ғы иллюстра

ция










Дәптер


Қосымша мәліметтер:


Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?


Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

10 санын алу жолдарымен танысты.

Бір таңбалы сандардың құрамын анықтап,ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін қолданады

Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану,сауат ашу

Денсаулық және қауіпсіздік:

АКТ мен байланыс:

Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері):

Бір – бірін сыйлау, пікірлерін тыңдау, құрметтеу.


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақ қалай өтті,

Қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
928
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі