Ширату:
Оң қолымда бес
саусақ,
Сол қолымда бес
саусақ.
Беске бесті
қосқанда
Болып шықты он
саусақ
«Үйшікті
толтыр»

Сандар қатарын
пайдаланып, 10 санының құрамын анықтау. Сандарды орын – орнына
орналастырып, үйшікті толтырады.Тапсырманы жұпта талқылай отырып
орындайды.
Жаңаны
ашу.
(Ж)
«Дастарқан»
-Суретте қандай
ұлттық тағам түрлері бар?
-Дастарқан неше
қонаққа арналып жайылған? Оны қалай
білдің?
Жауабы: шақырылған қонақ саны-10,
себебі қонаққа арналып дайындалған тағам
саны-10
Бауырсақ:
9+1=10
Алма:
5+5=10
Шелпек:
7+3=10
Тәтті тоқаш:
8+2=10
Шай мен шырын:
6+4=10
Жаңаны қолдану.
«Шығарып көр»
Оқулықтағы
сызбанұсқаны пайдаланып, қай санның түсіп қалғанын
анықтайды.
6
4
?
3
+
+
?
10

Оқушылар түсіп
қалған сандарды анықтап, өрнектер құрастырады. Құрастырған
өрнектерін тақтаға жазып, «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар
отырған орындарында
бағалайды.
Ширату
жаттығуы
(Т) «Орындап
көр»
Екі түсті
текшелерден құрастырылған кестедегі текшелер саны 10 болу үшін
барлық бір таңбалы сандардың қосындысын қарастырту.Мысалдар
құрастырту. 10 санын алудың барлық жолдарын
айтқызу.
Дәптермен
жұмыс
Рефлексия.
-Балалар, бүгінгі
сабақта сендерге не ұнады?
-Не
үйрендіңдер?
Әр оқушыға өзінің өзіндік
жұмысын бағалауды ұсынамын.
Мен_________түсіндім.
Мен енді_______ жасай
аламын.
Менің қолымнан_______
келеді.
Менің
.......................... білгім
келеді
|