Математика
күні:
Сабақтың
тақырыбы: 10 санының
құрамы.
Сабақтың
мақсаты: 1.Білімділік: 10 санын
екі санның қосындысы түрінде жазу,
кез -келген 10-нан кем санды 10-ға дейін
толтыру.
2.Дамытушылық:
Танымдылығын дамыту, сабаққа қызығушылығын, ойлау
қабілетін дамыту.
3.Тәрбиелік:
Есептеу дағдыларын күнделікті тұрмыста қолдана
білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын
сабақ
Сабақтың
әдісі: сұрақ -жауап, ойын, салыстыру
, түсіндіру әдістері
Сабақтың
көрнекіліктері: сандар , сандар
құрамы , суреттер, интерактивті
тақта
Сабақтың
барысы:
І . Ұйымдастыру
кезеңі
Шапалақпен ой
жинақтау.
1+1; 2+1;3+1;
4+1;5+1.
ІІ.Психологиялық
дайындық .
Ғылымдардың
патшасын
Оқу керек
әркімге.
Санау білу
ақшасын
Артық болмас
ешкімге.
Санау білген
ақылды,
Өлшеу білген
өнерпаз,
Есте сақта
нақылды!
Сандар сабы –асыл
тас!
ІІІ. Тірек білімдерін
жетілдіру.
-Балалар осы біз тұратын
ауылымыз қалай аталады, Сұрыптау бекеті . Онда көбіне кімдер көп
жұмыс істейді? Теміржолшылар.Кімнің ата-анасы теміржолда жұмыс
істейді?
-Ендеше бүгінгі сабағымызды
«Поезд» ойынымен бастайық.
Тыңдаңыздар!Тыңдаңыздар!Көңілді пойыз Сұрыптау бекетінен
Астана қаласына жүреді.Жолаушылардың кешікпеуін сұраймыз.
Жолаушылардың өз орнына барып отыруларына
көмектес.
1)Ойын: «Пойыз»
( вагондарды рет -ретімен
орналастыр)
. сандарды өсу ретімен
орналастыру.
2) Сандар құрамын
қайталау. Ойын : «Кім
жылдам?»
9 санының құрамын
қайталау.
9
8,3,5,5 сандарын жасырып қою, балалардың жауабынан кейін
ашып отыру.
IV. Жаңа
материалмен таныстыру .-Балалар қазір қандай жыл
мезгілі?-Қыс
Қыс айлары:желтоқсан,
қаңтар, ақпан. Ендеше желтоқсан айындағы мемлекеттік мерекелерді
атайықшы 1 желтоқсан қандай мереке? 16 желтоқсан ше ? Ал сендердің
сүйікті мерекелерің болатын? Жаңа жыл.
Ендеше аяз атамыз келгенше
шыршамызды 10 санының құрамын жазып безендіріп қойсақ
.
Оқулықпен
жұмыс:
2. №1 100 бет 10 санының
құрамын анықтау аялдамасы
10
10
10
10
10
Кестемен жұмыс толтыру
аялдамасына келдік :
Кестені толтыру : тақтаға
орындату,
мәнін жазғызу, бес пен
бестің қосындысы он т.б
-Енді сергіп, билеп алсақ
та болады.
V.Сергіту
сәті.
Электрондық нұсқада « » билету
-Келесі аялдамада не істейді
екенбіз қарайық? –Өлшеп, салыстыру .Өлшейік. Көк кесіндінің
ұзындығы – 6 см; Қызыл кесіндінің ұзындығы -3 см .Көк кесіндінің
қызыл кесіндіден неше сантиметр ұзын,ал қызыл кесінді көктен неше
сантиметр қысқа екенін қалай білеміз?
6 см-3 см ==3
см
Тақтаға жазу:6 см-3 см ==3
см
-Үлкен саннан кіші санды
азайтамыз
4 тапсырманы ауызша
табу-Төрт бұрыштардың белгілерін ата.(4 нүктесі,4 бұрышы,4
қабырғасы,4кесіндісіні көрсетуге
болады)
Келесі аялдама дәптермен
жұмыс:
VI.Дәптермен жұмыс( арнайы
дәптердегі тапсырма) 28 бет
1.
2 . Өрнектер құр
және мәндерін тап: 9+1=
8+2=
7+
=
6+
=
+
=
Сұрақтарға жауап беру
аялдамасы:
-Міне Аяз атамыз бен
Ақшақар да қонаққа келіп қалыпты,көрдіңдер ме оларды сыйлық тар
жасап дайындық жасауда, сұрақтарына жауап берейік. (музыка Жаңа
жыл)
-Ол үшін не
істейміз?-Нешеуі артық екенін қандай амал арқылы табамыз?
Азайту
10-8=
2
Мысалдарды шығару
аялдамасы:
VIІ.Ойын « » тақтаға
орындату кезекпен шығып отырып
орындайды.
VIІІ. Логикалық
тапсырма .
Х.Сабақтың
қорытындысы.
-Бүгін қандай
тақырыппен таныстық?
-Сабақта не
істедік?
-Қандай тапсырма
қиын болды?
ХІ. Жақсы жұмыс
істеген оқушыларды
мадақтау.
Үйге
тапсырма:
Бағалау: мақтау ,
мадақтау
Тексерілді:
Бір дегенің -бесігіңді
түзеуң
Екі дегенің
-Егеменді елдігің
Үш дегенің - ана тілің
асылың
Төртіншіңіз
-төрелікке сайлаған.
Нұсултандай атамыз бар
сыйлаған
Бес дегенің берекелі
болғаның
Балдырғандай өніп, өсіп
толғаның.