Материалдар / 10 санының құрамы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10 санының құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2018
950
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика күні:

   Сабақтың  тақырыбы: 10 санының  құрамы. 

Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: 10 санын  екі  санның  қосындысы  түрінде  жазу,  кез -келген   10-нан  кем санды  10-ға дейін толтыру.

2.Дамытушылық:  Танымдылығын  дамыту, сабаққа  қызығушылығын, ойлау  қабілетін  дамыту.

3.Тәрбиелік:   Есептеу дағдыларын күнделікті тұрмыста  қолдана  білуге  тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: ойын сабақ

Сабақтың  әдісі:   сұрақ -жауап, ойын, салыстыру , түсіндіру әдістері

Сабақтың  көрнекіліктері:  сандар ,  сандар құрамы  , суреттер, интерактивті тақта

Сабақтың  барысы:  І . Ұйымдастыру кезеңі

Шапалақпен ой жинақтау.

1+1; 2+1;3+1; 4+1;5+1.

ІІ.Психологиялық  дайындық .

Ғылымдардың патшасын

Оқу керек әркімге.

Санау білу ақшасын

Артық болмас ешкімге.

Санау білген ақылды,

Өлшеу білген өнерпаз,

Есте сақта нақылды!

Сандар сабы –асыл тас!

ІІІ. Тірек  білімдерін жетілдіру.

-Балалар осы біз тұратын ауылымыз қалай аталады, Сұрыптау бекеті . Онда көбіне кімдер көп жұмыс істейді? Теміржолшылар.Кімнің ата-анасы теміржолда жұмыс істейді?

-Ендеше бүгінгі сабағымызды «Поезд» ойынымен бастайық.

Тыңдаңыздар!Тыңдаңыздар!Көңілді пойыз Сұрыптау бекетінен Астана қаласына жүреді.Жолаушылардың кешікпеуін сұраймыз. Жолаушылардың өз орнына барып отыруларына көмектес.

1)Ойын:   «Пойыз» ( вагондарды рет -ретімен  орналастыр)

. сандарды өсу ретімен  орналастыру.

      2) Сандар құрамын қайталау.  Ойын :  «Кім  жылдам?»

 9 санының  құрамын қайталау.

 

Shape2 Shape1

9

8

1

6

3

5

4

4

5

8,3,5,5 сандарын жасырып қою, балалардың жауабынан кейін ашып отыру.
 

IV. Жаңа  материалмен  таныстыру .-Балалар қазір қандай жыл мезгілі?-Қыс

Қыс айлары:желтоқсан, қаңтар, ақпан. Ендеше желтоқсан айындағы мемлекеттік мерекелерді атайықшы 1 желтоқсан қандай мереке? 16 желтоқсан ше ? Ал сендердің сүйікті мерекелерің болатын? Жаңа жыл.

Ендеше аяз атамыз келгенше шыршамызды 10 санының құрамын жазып безендіріп қойсақ .

Оқулықпен жұмыс:

 2. №1 100 бет 10 санының құрамын анықтау аялдамасы

 

 10          10                 10            10           10

Кестемен жұмыс толтыру аялдамасына келдік :



Кестені толтыру : тақтаға орындату,

мәнін жазғызу, бес пен бестің қосындысы он т.б

-Енді сергіп, билеп алсақ та болады.

V.Сергіту сәті.

Электрондық нұсқада « » билету  

-Келесі аялдамада не істейді екенбіз қарайық? –Өлшеп, салыстыру .Өлшейік. Көк кесіндінің ұзындығы – 6 см; Қызыл кесіндінің ұзындығы -3 см .Көк кесіндінің қызыл кесіндіден неше сантиметр ұзын,ал қызыл кесінді көктен неше сантиметр қысқа екенін қалай білеміз? 6 см-3 см ==3 см

Тақтаға жазу:6 см-3 см ==3 см

-Үлкен саннан кіші санды азайтамыз

4 тапсырманы ауызша табу-Төрт бұрыштардың белгілерін ата.(4 нүктесі,4 бұрышы,4 қабырғасы,4кесіндісіні көрсетуге болады)



Келесі аялдама дәптермен жұмыс:

VI.Дәптермен жұмыс( арнайы дәптердегі тапсырма) 28 бет

1.

10

2


5



3


6

2Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 . Өрнектер құр және мәндерін тап: 9+1=

Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 8+2=

Shape20 Shape19 Shape18 Shape17 Shape16 Shape15 Shape14 Shape13 Shape12 7+ =

Shape28 Shape27 Shape26 Shape25 Shape24 Shape23 Shape22 Shape21 6+ =

Shape30 Shape29 + =

Сұрақтарға жауап беру аялдамасы:

  -Міне Аяз атамыз бен Ақшақар да қонаққа келіп қалыпты,көрдіңдер ме оларды сыйлық тар жасап дайындық жасауда, сұрақтарына жауап берейік. (музыка Жаңа жыл)

-Ол үшін не істейміз?-Нешеуі артық екенін қандай амал арқылы табамыз? Азайту

10-8= 2

Мысалдарды шығару аялдамасы:

VIІ.Ойын « » тақтаға орындату кезекпен шығып отырып орындайды.

 



VIІІ. Логикалық  тапсырма .

 

 







Х.Сабақтың  қорытындысы.

-Бүгін  қандай  тақырыппен  таныстық?

-Сабақта  не істедік?

-Қандай  тапсырма қиын  болды?

   ХІ.  Жақсы жұмыс  істеген  оқушыларды   мадақтау.

   Үйге тапсырма:

Бағалау: мақтау , мадақтау















Тексерілді:























































Бір  дегенің -бесігіңді түзеуң

 Екі  дегенің -Егеменді  елдігің

Үш дегенің - ана тілің  асылың

Төртіншіңіз  -төрелікке  сайлаған.

Нұсултандай атамыз  бар сыйлаған

Бес дегенің  берекелі болғаның

Балдырғандай  өніп, өсіп толғаның.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!