Материалдар / 10-сын.Агроөнеркәсіп және көлік кешендері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10-сын.Агроөнеркәсіп және көлік кешендері

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сын.Агроөнеркәсіп және көлік кешендері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
589
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Мерзімі:10.10.17.ж.

Пән: География.

Сынып:11 -сыныптары

Сабақтың тақырыбыАгроонеркәсіп және колік кешендері.

Мақсаты, Ресейдің Агроөнеркәсібін колік кешенімен танысып біледі.

Күтілетін нәтиже Тақырыптың негізін ашып ойын тиянақты жеткізуге дамиды

Ресурстар: карта,кескін картасы,атлас.

Сабақ кезеңдері

Тәсілдер/Оқушы іс-әрекеттері

Мұғалімнің

іс-әрекеттері

ІІ. Проблема шешу

(Операционалдық кезең: материалмен танысу, оны игеру, сол бойынша жұмыс жасау, мағынаны ашу)


1.Оқушылар джигсо әдісімен мәтінді оқып,өз беттерінше сипаттама береді.

2.Оқушылар жеке жұп болып берілген тапсырманы орындайды, мысалы Үйге берілген тапсырманы сұрақ жауап арқылы орындайды.

1.Жаңа тақырыппен танысуға тапсырма беремін.

Тапсырманы таныстырып болған соң, оқушылар алғашқы тәуелсіз мемлекеттердің құрылымын анықтайды.Әдістерді меңгереді және оз пікірлерін ортаға саладыі

ІІІ. Проблема шешімін қорытындылау (білгенін ортаға салу, қандай ой, пікір, әсер туындағанын талқылау, талдау, қорытындылау)


1.Оқушылар өтілген сабақ бойынша, бір-бірлеріне сұрақ беру арқылы, сабақты қорытындылайды Джигсо әдісімен тақырыпты боліп жаңа сабақты әр топ тапсырманы орындайды.

Тест сұрақтары карточкалар Балық қаңқасы кір жайғыш әдісі Топтық жұптық жұмыстары жасалады.

ІV.Бағалау. Рефлексиялық-бағалау кезеңі:

1.Оқушылар критерий бойынша бірін-бірі бағалайды.Бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады

Әр топқа бағалау парағын тарату. Стикерлер тарату

V.Кері байланыс.

Оқушылар ыстық орындық әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну. Сенім ағашына ілу

VI.Үйге тапсырма.

Интернетті пайдаланып қосымша материал дайындау.

Кескін картасымен үйде жұмыс жасау.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!