Бекітемін:
|
Бөлім: |
10.3С Туынды |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Функция дифференциалы ұғымы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.4.1.20 - функция дифференциалын табу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Жасампаздық және жаңашылдық -Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану. -Сыни тұрғыдан ойлау, сенімді ғылыми ақпаратты анықтау және ғылымға қарсы түсініктерді сыни көзқарастың болуы |
|||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
5 минут |
Ұйымдас тыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Функция дифференциалы ұғымы тақырыбын қарастырамыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - функция дифференциалын табу Ұйымдастыру. Үй жұмысын тексеру. |
Амандасады. Үй тапсырмасын айтады. Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады. |
|
Оқулық |
|
|
10 мин |
Негізгі бөлім |
Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру. y f (x)xax, мұндағы f (x)x - өсімшесінің негізгі сызықтық бөлігі. Бұл бөлік функцияның х нүктесіндегі дифференциалы деп аталады және dy f (x)x белгіленеді. Анықтама. y f (x)xax өсімшесінің f (x)x негізгі сызықтық бөлігі функцияның х нүктесіндегі dy дифференциалы деп аталады. dy f (x)x - дифференциалдың формуласы f (xx) f (x)f (x)x - функцияның жуық мәнін есептеу формуласы |
Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді Сұрақтарға жауап береді. |
«Екі жұлдыз бір ұсыныс» |
Оқулық |
|
|
25 мин |
Бекіту тапсырма лары |
Тапсырмалар. Топтық жұмыс. №1.а) ә) №2.
а) б) |
Есептер шығарады Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды. Өз бетімен жұмыс. Оқулықтан №41.4, №41.7. Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар. |
Дескриптор: - функция дифференциалы анықтамасын және дифференциалдың геометриялық мағынасын біледі. ҚБ «Екi жұлдыз бiр тiлек» әдiсi .Бiрiн-бiрi бағалау |
Интернет ресурстары Жалпы білім беретін мектептің 10–сыныбына арналған оқулық. |
|
|
|
Жеке жұмыс |
|
Оқушылар жеке параққа жұмысты орындайды, нәтижесі жетістік критерийі бойынша бағаланады.
|
Парақша лар |
||
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта: - функция дифференциалын таба біледі. Кері байланыс: Оқушылар тақтада берілген рефлексивті сөздердің бастамасын таңдай отырып, шеңбер бойымен өздерінің ойын бір сөйлеммен жеткізеді. Бүгін мен ................ білдім Маған ........ қызықты болды Маған ..................... қиын болды Мен ......... тапсырманы орындадым Мен .................................... түсіндім Енді мен .......................................... |
Тақырыпты меңгергенін анықтау Үйге тапсырма. №41.8. |
Кері байланыс |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10 сынып алгебра 3 тоқсан 27 сабақ Функция дифференциалы ұғымы
10 сынып алгебра 3 тоқсан 27 сабақ Функция дифференциалы ұғымы
Бекітемін:
|
Бөлім: |
10.3С Туынды |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Функция дифференциалы ұғымы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.4.1.20 - функция дифференциалын табу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Жасампаздық және жаңашылдық -Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану. -Сыни тұрғыдан ойлау, сенімді ғылыми ақпаратты анықтау және ғылымға қарсы түсініктерді сыни көзқарастың болуы |
|||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
5 минут |
Ұйымдас тыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Функция дифференциалы ұғымы тақырыбын қарастырамыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - функция дифференциалын табу Ұйымдастыру. Үй жұмысын тексеру. |
Амандасады. Үй тапсырмасын айтады. Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады. |
|
Оқулық |
|
|
10 мин |
Негізгі бөлім |
Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру. y f (x)xax, мұндағы f (x)x - өсімшесінің негізгі сызықтық бөлігі. Бұл бөлік функцияның х нүктесіндегі дифференциалы деп аталады және dy f (x)x белгіленеді. Анықтама. y f (x)xax өсімшесінің f (x)x негізгі сызықтық бөлігі функцияның х нүктесіндегі dy дифференциалы деп аталады. dy f (x)x - дифференциалдың формуласы f (xx) f (x)f (x)x - функцияның жуық мәнін есептеу формуласы |
Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді Сұрақтарға жауап береді. |
«Екі жұлдыз бір ұсыныс» |
Оқулық |
|
|
25 мин |
Бекіту тапсырма лары |
Тапсырмалар. Топтық жұмыс. №1.а) ә) №2.
а) б) |
Есептер шығарады Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды. Өз бетімен жұмыс. Оқулықтан №41.4, №41.7. Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар. |
Дескриптор: - функция дифференциалы анықтамасын және дифференциалдың геометриялық мағынасын біледі. ҚБ «Екi жұлдыз бiр тiлек» әдiсi .Бiрiн-бiрi бағалау |
Интернет ресурстары Жалпы білім беретін мектептің 10–сыныбына арналған оқулық. |
|
|
|
Жеке жұмыс |
|
Оқушылар жеке параққа жұмысты орындайды, нәтижесі жетістік критерийі бойынша бағаланады.
|
Парақша лар |
||
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта: - функция дифференциалын таба біледі. Кері байланыс: Оқушылар тақтада берілген рефлексивті сөздердің бастамасын таңдай отырып, шеңбер бойымен өздерінің ойын бір сөйлеммен жеткізеді. Бүгін мен ................ білдім Маған ........ қызықты болды Маған ..................... қиын болды Мен ......... тапсырманы орындадым Мен .................................... түсіндім Енді мен .......................................... |
Тақырыпты меңгергенін анықтау Үйге тапсырма. №41.8. |
Кері байланыс |
|
|
шағым қалдыра аласыз
















