Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА
МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Бөлім:
Ақпараттық жүйелер
(информатика, 10-сынып ЖМБ)
Педагогтің
аты-жөні
Аманжол Қарақат
Аманжолқызы
Күні:
Сынып:
10
А,Ә
Сабақтың
тақырыбы
BigData
Оқу
мақсаты:
10.3.1.4 Bigdata-ны
пайдалануда оң және теріс әсерлерін
бағалау
Сабақтың
мақсаты:
BigData пайдаланудың оң және
теріс жақтарын бағалау
Сабақтың
кезеңі
Мұғалім
іс-әрекеті
Оқушы
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
5
минут
Тақырып:
BigData
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
BigData пайдаланудың оң және
теріс жақтарын бағалау
Суреттер сөйлесін. Әр оқушы
суретке қарап сөйлеуі тиіс.
Өз ойыңызбен
бөлісіңіз
Bigdata ұғымы қандай мағынаны
білдіреді?
Адам үшін ақпараттың шамадан
тыс көп болуының пайдасы мен зияны
қандай?
Жаңа сабақты
түсіндіру
Біздің ортамыздаBigDataтермині немесе «үлкен деректер»
деген түсінік белгілі. «Үлкен деректер» термині — ағылшын тілді
терминнен алынған сөздің
көшірмесі.
Үлкен деректер — үш
операция орындауға арналған технологиялар
жиынтығы.
Біріншіден, ауқымды деректердің «қалыпты»
сценариймен салыстырғанда үлкен деректерді
өңдеу.
Екіншіден, өте үлкен ауқымда түсетін
ақпараттармен өте тез жұмыс істеу.Себебі деректер үнемі өсіп
отырады.
Үшіншіден,олар
әртүрлі аспектіде құрылымдық және әлсіз құрылымдық ақпаратпен
параллель жұмыс істей алу қажет.
Сабақта меңгеретін мақсаттарды
білу
Презентация (1-3
слайдтар)
Жаңа
сабақ
5
минут
Үлкен
деректердің артықшылықтары мен
кемшіліктері
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Презентация (4-7
слайдтар)
Сабақ
ортасы
10
минут
10
минут
Практикум
10
минут
1
тапсырма
Интернетті пайдалана отырып
төмендегі көрсетілген деректерді
толықтыр:
үлкен ақпараттардың негізгі
көздеріне;
бизнестің дамуына Bigdata-ның
тигізетін ықпалына;
біздің еліміздегі Bigdata-ның
дамуына талдау жасаңдар.
2
тапсырма
Жұптық
жұмыс
Bigdata-ны пайдаланудың оң
және теріс әсерлеріне екі мысал ұсыныңдар. Оған түсініктеме
беріңдер.
Практикалық
тапсырма
146 бет компьютерде орындайық
тапсырмасы
1 тапсырма
дескриптор
-Power
pointбағдарламасын
ашады
-интернеткөзі ретінде
браузерлерді қолданады
-интернетте ізделінген
ақпаратпен дерек көздерін
толықтырады
2
тапсырма
Дескриптор:
-интернет дерек көздерін
қолданады
-Bigdata-ны пайдаланудың оң және теріс әсерлеріне екі
мысал
- түсініктеме
береді
Бағалау критерийлерін
ұсыну
1
тапсырма
4
балл
2
тапсырма
2
балл
Презентация (8-
слайд)
Бекіту
5
минут
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Бекіту
сұрақтары
BigDataдегеніміз
не?
BigDataтехнологиясының пайда болу себебін
түсіндіріңдер.
Үлкен деректерге қандай
деректерді жатқызуға болады?
Үлкен деректерді сипаттайтын
белгілерді атаңдар.
Үйге
тапсырма:
Bigdata-ны
пайдаланудың;
адам үшін ақпараттың шамадан тыс көп
болуының;
қоғам үшін ақпараттың шамадан тыс көп болуының
пайдасы мен зиянына баға бер.
Жаңа тақырыпты қаншалықты
меңгергенін анықтау
Бағалау критерийлерін
ұсыну
Презентация (9-10
слайдтар)
Қорытынды
Сабақты қорытындылау,
рефлексия
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз