10-сынып
10-БӨЛІМ. «Әлеуметтік
теңсіздік: адам құқықтары және көмек» бөлімі бойынша жинақтық
бағалау
Оқу
мақсаты
10.1.2.1
мәтінді
тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу
(конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын
түсіндіру
10.4.2.1
қажетті
клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе
бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі,
дискуссивті эссе, аргументативті
эссе)
Бағалау
критерийі Білім
алушы
-
Мәтінді тыңдай отырып, негізгі
идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу),
жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын
түсіндіреді
-
Көтерілген мәселе бойынша
қажетті тілдік құрылымдарды қолданып, эссе жазады («келісу,
келіспеу» эссесі, дискуссивті эссе, аргументативті
эссе)
Ойлау дағдыларының
деңгейі Жоғары деңгей
дағдылары
Орындау
уақыты 25
минут
Тыңдалым.
2-аудио Аудиомәтінді екі рет тыңдап,
төмендегі тапсырмаларды
орындаңыз.
1-тапсырма.
Мәтіндегі
негізгі ойды және оны ашатын деректі ақпараттар бойынша кластерді
толтырыңыз.
(2
балл)
2-тапсырма.
Сұраққа жауап
беріңіз.
1. Баланы интернатқа не үшін
бермек болды?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________3-тапсырма.
Әкесінің жасаған ісіне не айтар едіңіз? Өмірде
осындай жағдай кездесе ме? (шағын эссе көлемі 100-120
сөз)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
15
|
Білім
алушы
|
-
Мәтінді тыңдай отырып, негізгі
идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу),
жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын
түсіндіреді.
-
Көтерілген мәселе бойынша
қажетті тілдік құрылымдарды қолданып, эссе жазады («келісу,
келіспеу» эссесі, дискуссивті эссе, аргументативті
эссе)
|
1
|
-негізгі ойды табады,
-кластерді
толтырады,
|
1
1
|
2
|
-сұраққа толық , әрі сауатты жауап
береді,
|
1
|
3
|
-Әкесінің жасаған ісіне не айтар
едіңіз?
- Өмірде осындай жағдай кездесе
ме?
-
орфография және
пунктуацияны
сайтайды,
|
2
2
1
|
-эссе құрылымын сақтады («келісу, келіспеу» эссесі,
дискуссивті эссе, аргументативті
эссе),
-орфография және
пунктуацияны
сайтайды,
|
2
2
|
-эссе көлемін
сақтады,
|
1
|
-ой жүйелігін
сақтады.
|
2
|
Жалпы балл –
15
Бағалау:
0-5 балл –
«2»
6-9 балл –
«3»
10-12 балл
–«4»
13-15 балл –
«5»