Материалдар / 10 сынып бойынша БЖБ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10 сынып бойынша БЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп баспасынан шыққан Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша жасалған БЖБ. БЖБ 15 ұпаймен бағаланады. БЖБ-да берілген тапсырмаларға дескриптер ұсынылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2022
1143
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10-сынып

10-БӨЛІМ. «Әлеуметтік теңсіздік: адам құқықтары және көмек» бөлімі бойынша жинақтық бағалау

Оқу мақсаты

10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру

10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі, дискуссивті эссе, аргументативті эссе)

Бағалау критерийі Білім алушы

  • Мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіреді

  • Көтерілген мәселе бойынша қажетті тілдік құрылымдарды қолданып, эссе жазады («келісу, келіспеу» эссесі, дискуссивті эссе, аргументативті эссе)

Ойлау дағдыларының деңгейі Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 25 минут

Тыңдалым. 2-аудио Аудиомәтінді екі рет тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.

1-тапсырма. Мәтіндегі негізгі ойды және оны ашатын деректі ақпараттар бойынша кластерді толтырыңыз.


(2 балл)


2-тапсырма. Сұраққа жауап беріңіз.

1. Баланы интернатқа не үшін бермек болды?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________3-тапсырма. Әкесінің жасаған ісіне не айтар едіңіз? Өмірде осындай жағдай кездесе ме? (шағын эссе көлемі 100-120 сөз)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Бағалау критерийі


Тапсырма №

Дескриптор

Балл

15

Білім алушы

  • Мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіреді.

  • Көтерілген мәселе бойынша қажетті тілдік құрылымдарды қолданып, эссе жазады («келісу, келіспеу» эссесі, дискуссивті эссе, аргументативті эссе)


1

-негізгі ойды табады,

-кластерді толтырады,

1

1

2

-сұраққа толық , әрі сауатты жауап береді,


1

3

-Әкесінің жасаған ісіне не айтар едіңіз?

- Өмірде осындай жағдай кездесе ме?

- орфография және пунктуацияны сайтайды,

2

2

1


-эссе құрылымын сақтады («келісу, келіспеу» эссесі, дискуссивті эссе, аргументативті эссе),

рфография және пунктуацияны сайтайды,

2



2

-эссе көлемін сақтады,

1

-ой жүйелігін сақтады.

2

Жалпы балл – 15

Бағалау:

0-5 балл – «2»

6-9 балл – «3»

10-12 балл –«4»

13-15 балл – «5»



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!