10-СЫНЫП ГОРНЕР СХЕМАСЫ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

10-СЫНЫП ГОРНЕР СХЕМАСЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпмүшенің түбірлерін табу үшін Горнер схемасынқолданады Көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану;
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

орынбасары

........................А.Наушабекова

«.....»............................ 2021ж.



Сабақ: №70

Күні:15.10.21ж

Топ:ТМ-1-21, ЭГД-1-21

8 Мойынқұм колледжі

Мұғалімнің аты-жөні: Дәнен Толғанай Маратқызы

Сабақтың тақырыбы

Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүше түбірлерін табу. Безу теоремасы. Горнер схемасы.

Қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

Көпмүшенің түбірлерін табу үшін Горнер схемасынқолданады Көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану;

Ойлау дағды деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың типі

Аралас

Сабақтың түрі

Дәстүрлі

Алдыңғы білім

Бір айнымалысы бар көпмүшенің жалпы түрі. Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөлу.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған тапсырмалар

Деректер, ресурстары

Сабақтың басы

І.Ұйымдастыру

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы айтылған кейін, оқушылармен біріге отырып, сабақтың мақсатын анықтау.


10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары»

Сабақтың ортасы

Жаңа материалды меңгертуге студенттерді дайындау



Жаңа материалды хабарлау







































Алған білімді бекіту












Жұппен орындауға тапсырма.

10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары» оқулығынан №799 (1;3), №800(1,3) тапсырма.

Өзара бағалау: оқушылар басқа жұп құрайды, тапсырманы тексеру барысында бір-біріне ұсыныс жасайды. Мұғалім бақылайды.

Жеке тапсырма

10.2.1.10 Горнер схемасын қолданып көпмүшенің түбірлерін табу оқу мақсатына жету деңгейін тексеру мақсатында (1-3) – міндетті деңгей, ал (4-5) тапсырмалар–үлгерімі жоғары оқушыларға.

Формативті бағалау тапсырмалары:

  1. Show that is a factor of

  2. Factorise fully

  3. Factorise fully

10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары»
















































Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы беріледі

Оқушылар бағаланады

10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары»

Рефлекция

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2021
1052
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі