«Тексерілді»
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары
........................А.Наушабекова
«.....»............................ 2021ж.
|
Сабақ: №70 Күні:15.10.21ж Топ:ТМ-1-21, ЭГД-1-21 |
№8 Мойынқұм колледжі Мұғалімнің аты-жөні: Дәнен Толғанай Маратқызы |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүше түбірлерін табу. Безу теоремасы. Горнер схемасы. |
||
|
Қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
Көпмүшенің түбірлерін табу үшін Горнер схемасынқолданады Көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану; |
||
|
Ойлау дағды деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
||
|
Сабақтың типі |
Аралас |
||
|
Сабақтың түрі |
Дәстүрлі |
||
|
Алдыңғы білім |
Бір айнымалысы бар көпмүшенің жалпы түрі. Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөлу. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған тапсырмалар |
Деректер, ресурстары |
|
|
Сабақтың басы І.Ұйымдастыру ІІ. Үй тапсырмасын сұрау |
|
10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары» |
|
|
Сабақтың ортасы Жаңа материалды меңгертуге студенттерді дайындау
Жаңа материалды хабарлау
Алған білімді бекіту
|
Жұппен орындауға тапсырма. 10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары» оқулығынан №799 (1;3), №800(1,3) тапсырма. Өзара бағалау: оқушылар басқа жұп құрайды, тапсырманы тексеру барысында бір-біріне ұсыныс жасайды. Мұғалім бақылайды. Жеке тапсырма 10.2.1.10 Горнер схемасын қолданып көпмүшенің түбірлерін табу оқу мақсатына жету деңгейін тексеру мақсатында (1-3) – міндетті деңгей, ал (4-5) тапсырмалар–үлгерімі жоғары оқушыларға. Формативті бағалау тапсырмалары:
|
10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары»
|
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы беріледі Оқушылар бағаланады |
10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары» |
|
|
Рефлекция |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10-СЫНЫП ГОРНЕР СХЕМАСЫ
10-СЫНЫП ГОРНЕР СХЕМАСЫ
«Тексерілді»
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары
........................А.Наушабекова
«.....»............................ 2021ж.
|
Сабақ: №70 Күні:15.10.21ж Топ:ТМ-1-21, ЭГД-1-21 |
№8 Мойынқұм колледжі Мұғалімнің аты-жөні: Дәнен Толғанай Маратқызы |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүше түбірлерін табу. Безу теоремасы. Горнер схемасы. |
||
|
Қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
Көпмүшенің түбірлерін табу үшін Горнер схемасынқолданады Көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану; |
||
|
Ойлау дағды деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
||
|
Сабақтың типі |
Аралас |
||
|
Сабақтың түрі |
Дәстүрлі |
||
|
Алдыңғы білім |
Бір айнымалысы бар көпмүшенің жалпы түрі. Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөлу. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған тапсырмалар |
Деректер, ресурстары |
|
|
Сабақтың басы І.Ұйымдастыру ІІ. Үй тапсырмасын сұрау |
|
10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары» |
|
|
Сабақтың ортасы Жаңа материалды меңгертуге студенттерді дайындау
Жаңа материалды хабарлау
Алған білімді бекіту
|
Жұппен орындауға тапсырма. 10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары» оқулығынан №799 (1;3), №800(1,3) тапсырма. Өзара бағалау: оқушылар басқа жұп құрайды, тапсырманы тексеру барысында бір-біріне ұсыныс жасайды. Мұғалім бақылайды. Жеке тапсырма 10.2.1.10 Горнер схемасын қолданып көпмүшенің түбірлерін табу оқу мақсатына жету деңгейін тексеру мақсатында (1-3) – міндетті деңгей, ал (4-5) тапсырмалар–үлгерімі жоғары оқушыларға. Формативті бағалау тапсырмалары:
|
10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары»
|
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы беріледі Оқушылар бағаланады |
10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары» |
|
|
Рефлекция |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
|
|
шағым қалдыра аласыз





















