Материалдар / 10-СЫНЫП ГОРНЕР СХЕМАСЫ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10-СЫНЫП ГОРНЕР СХЕМАСЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпмүшенің түбірлерін табу үшін Горнер схемасынқолданады Көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2021
821
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

орынбасары

........................А.Наушабекова

«.....»............................ 2021ж.



Сабақ: №70

Күні:15.10.21ж

Топ:ТМ-1-21, ЭГД-1-21

8 Мойынқұм колледжі

Мұғалімнің аты-жөні: Дәнен Толғанай Маратқызы

Сабақтың тақырыбы

Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүше түбірлерін табу. Безу теоремасы. Горнер схемасы.

Қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

Көпмүшенің түбірлерін табу үшін Горнер схемасынқолданады Көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану;

Ойлау дағды деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың типі

Аралас

Сабақтың түрі

Дәстүрлі

Алдыңғы білім

Бір айнымалысы бар көпмүшенің жалпы түрі. Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөлу.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған тапсырмалар

Деректер, ресурстары

Сабақтың басы

І.Ұйымдастыру

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы айтылған кейін, оқушылармен біріге отырып, сабақтың мақсатын анықтау.


10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары»

Сабақтың ортасы

Жаңа материалды меңгертуге студенттерді дайындау



Жаңа материалды хабарлау







































Алған білімді бекіту












Жұппен орындауға тапсырма.

10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары» оқулығынан №799 (1;3), №800(1,3) тапсырма.

Өзара бағалау: оқушылар басқа жұп құрайды, тапсырманы тексеру барысында бір-біріне ұсыныс жасайды. Мұғалім бақылайды.

Жеке тапсырма

10.2.1.10 Горнер схемасын қолданып көпмүшенің түбірлерін табу оқу мақсатына жету деңгейін тексеру мақсатында (1-3) – міндетті деңгей, ал (4-5) тапсырмалар–үлгерімі жоғары оқушыларға.

Формативті бағалау тапсырмалары:

  1. Show that is a factor of

  2. Factorise fully

  3. Factorise fully

10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары»
















































Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы беріледі

Оқушылар бағаланады

10 сынып Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ бастамалары»

Рефлекция

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!