Материалдар / 10 сынып. Информатика ЖМБ. Деректер базасын құру.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10 сынып. Информатика ЖМБ. Деректер базасын құру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Соңғы бұйрықпен жазылған информатикадан ЖМБ арналған ҚМЖ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2024
51
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Ақпараттық жүйелер

Педагогтың аты-жөні


Күні

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сынып


Сабақтың тақырыбы

§ 5.5 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

        1. «Реляциялық деректер базасы» ұғымын түсіндіру

Жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру

Сабақтың мақсаты

Жол, жазба, индекс, кортеж, бастапқы кілт терминдерінің анықтамасын құрастырады, деректерді кесте түрінде ұсынады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әректі

Бағалау

Ресурстар

1.Ұйымдастыру



Сәлемдесу, түгендеу

Өткен сабақты пысықтау: «Біреуін аласың - біреуін бересің» әдісі

  1. Белгілі бір факт немесе статистикалық деректері бар қағаз парағы әрбір оқушыға таратылады. Мүмкіндігінше әрбір оқушы үшін әртүрлі тұжырым болғаны жақсы.











«Миға шабуыл» әдісі

- Деректерді кесте түрінде өңдеудің қандай артықшылықтары бар?

ТЖ.

Тіс дәрігерінің қабылдауында болған емделушілер жайлы жазбалар журналын деректер базасына айналдыр. Жолдың типтерін көрсетіп, «Өріс қасиетін» (Свойства поля) таңдаңдар.

ЖЖ. Практикалық тапсырма. «Тұтынушы» ДБ құру.


ӨЖ. 1-тапсырма.

  1. «Пән» кестесінде бастапқы кілт қайсы?

  2. «Оқушы» кестесінде бастапқы кілт қайсы?

  3. Айдос Зиятбек қандай сабақтар оқыды?

  4. Физикадан қай оқушы бес алды?

2-тапсырма.

  1. Оқушы және пән кестелерінің қатынасы қандай?

  2. Айдос Зиятбектің орташа бағасы қандай?

  3. Қай оқушы әлі баға алған жоқ?

  4. Оқушылардың математикадан орташа бағалары қандай?

Тест тапсырмасы (электронды тест)

Өздерін бағалайды

Рефлексия: «Табыс сатысы» әдісі

Оқушылар сынып ішінде жүріп, өздерінің тұжырымдарын басқа оқушылармен бөліседі. Оның мақсаты – өзінің фактісін барынша көп адамға түсіндіру.

Оқушылар мысал келтіре отырып, өз түсініктемелерін толықтыра алады. Егер қисыны келсе, олар өз тұжырымдарын басқа оқушылардың тұжырымдарымен байланыстыруы тиіс.

Барлық сауалдар бойынша басты тұжырымдарды тақтаға немесе оқу плакатына жазып қоюға болады.


Жауа береді. Сабақ тақырыбы мен мақсаттарын жазады.


Кесте өрісін құрады.






Компьютерде орындайды

Кестеде деректерді байланыстыру үшін, әрбір жазбаның өзіндік жеке мәнін бере алатын негізгі кілт рөлін «Тұтынушының коды» атқарады














Оқушылар «Мен білемін», «Мен үйрендім», «Мен жасай аламын» сатысында пікірлерін жазады.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету

Бірін-бірі бағалайды



















Дискриптор:

  • Деректерді жіктейді

  • Өрістер құра алады

  • Өрістер типін таңдай алады



Дискриптор:

  • Өрістерді енгізеді; 1 балл

  • Өрістер типін енгізеді; 1 балл

  • Деректерді енгізеді; 1 балл

Дискриптор:

- «Пән» кестесінде бастапқы кілтті табады;

  • «Оқушы» кестесінде бастапқы кілтті табады; 1 балл

  • Екі кестедегі байланыстарды табады; 2 балл

Дискриптор: 4 балл

  • Әр дұрыс жауапқа 1 балл





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!