1.Ұйымдастыру
|
Сәлемдесу,
түгендеу
Өткен сабақты пысықтау:
«Біреуін аласың - біреуін бересің»
әдісі
-
Белгілі бір факт немесе
статистикалық деректері бар қағаз парағы
әрбір оқушыға таратылады. Мүмкіндігінше әрбір оқушы үшін әртүрлі тұжырым
болғаны жақсы.
«Миға
шабуыл» әдісі
-
Деректерді кесте түрінде өңдеудің қандай
артықшылықтары бар?
ТЖ.
Тіс
дәрігерінің қабылдауында болған емделушілер жайлы жазбалар журналын
деректер базасына айналдыр. Жолдың типтерін көрсетіп, «Өріс
қасиетін» (Свойства поля)
таңдаңдар.
ЖЖ. Практикалық тапсырма.
«Тұтынушы» ДБ құру.
ӨЖ.
1-тапсырма.
-
«Пән» кестесінде
бастапқы кілт қайсы?
-
«Оқушы» кестесінде
бастапқы кілт қайсы?
-
Айдос Зиятбек қандай
сабақтар оқыды?
-
Физикадан қай оқушы
бес алды?
2-тапсырма.
-
Оқушы және пән
кестелерінің қатынасы
қандай?
-
Айдос Зиятбектің
орташа бағасы қандай?
-
Қай оқушы әлі баға
алған жоқ?
-
Оқушылардың
математикадан орташа бағалары
қандай?
Тест
тапсырмасы (электронды тест)
Өздерін
бағалайды
Рефлексия: «Табыс сатысы»
әдісі
|
Оқушылар сынып ішінде жүріп,
өздерінің тұжырымдарын басқа оқушылармен бөліседі. Оның мақсаты –
өзінің фактісін барынша көп адамға түсіндіру.
Оқушылар мысал келтіре отырып,
өз түсініктемелерін толықтыра алады. Егер қисыны
келсе,
олар өз тұжырымдарын басқа оқушылардың тұжырымдарымен
байланыстыруы тиіс.
Барлық сауалдар бойынша басты
тұжырымдарды тақтаға немесе оқу плакатына жазып
қоюға болады.
Жауа береді. Сабақ тақырыбы
мен мақсаттарын жазады.
Кесте өрісін
құрады.
Компьютерде
орындайды
Кестеде деректерді байланыстыру үшін, әрбір
жазбаның өзіндік жеке мәнін бере алатын негізгі кілт рөлін
«Тұтынушының коды»
атқарады
Оқушылар «Мен
білемін», «Мен үйрендім», «Мен жасай аламын» сатысында пікірлерін
жазады.
|
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Бірін-бірі
бағалайды
Дискриптор:
Дискриптор:
-
Өрістерді енгізеді;
1 балл
-
Өрістер типін
енгізеді; 1 балл
-
Деректерді енгізеді;
1 балл
Дискриптор:
-
«Пән» кестесінде бастапқы
кілтті табады;
Дискриптор: 4
балл
|
|