|
|
Пән:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
Дата:
|
Класс: 10
|
Оқушы саны:
|
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі
|
|
Сабақтың тақырыбы
|
Қолданбалы функциялар мен
процедуралар
|
Бастапқы білім
|
Оқушылар Java бағдарламалау тілінде
енгізу-шығаруды және айнымалыларды сипаттауды біледі
|
Оқыту мақсаттары
|
10.4.1.1 функция және процедура пайдаланып,
бағдарламалау тілінде код жазу
|
Сабақтың мақсаттары
|
Оқушыларды Java бағдарламалау тілінде әдістерді
сипаттауға, құруға және өзбетімен пайдануды үйрету
|
Жетістік критерийлері (10-12 сыныптар) /
бағалау критерийлері (7-9 сыныптар)
|
-функция/процедура параметрлерін
сипаттайды
-есеп шешуде функция/процедура
пайдаланады
-практикалық тапсырмаларды шешу кезінде өзіндік
фукнция/процедура пайдаланады
|
Тілдік мақсаттар
|
Терминдік сөздік: public, private,
static
Келесі сөзтіркестерді пайдаланады:
Функция — өзіндік аты бар... Әдіс — бұл функция класқа кіретің
мәліметтермен...
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Үштілділік Java тілінің синтаксисін меңгеруде
және жауапкершілік практикалық тапсырмаларды орындауда, өмір бойы
қып үйрену өз бетімен әдіс құру кезінде.
|
Пәнаралық байланыстар
|
Пән
|
Кезең
|
математика
|
Слайд 8
Тапсырма 1,2 – екі санның үкені және санның үшінші дәрежесін
анықтау
|
Дифференциация
|
-тапсырма
таңдауда;
-оқушыларға демеулік
көрсетуде;
|
АКТ
қолдану дағдылары
|
Пернелер комбинациясын пайдаланып, бағдарламаны
орындауға жіберу және мәтінді тез теру
дағдысы
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Қауіпсіздік ережесін жұмыс барысында
ұстану
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
1-3 мин
4-11
мин
|
Сабақ тақырыбын ашу;
Оқыту мақсаты мен бағалау критериін
айту
Оқылым:
Оқушылар
біртіндеп кезетесе 3-4 слайдта орналасқан мәтінді оқиды. Мәтін
мазмұның оқушылар тұүсінбеген жағдайда, мұғалім ашып
айтады
|
Слайд 1-2
Слайд
3-4
|
Сабақтың ортасы
12-18 мин
19-22 мин
23-33 мин
34-38
мин
|
Нұсқаулықа негізделеп оқушылар 1-ші Практикалық
жұмысты орындайды:
NetBeans IDE ортасында жаңа жоба құрады.
Мысалдағы екі санның кішісін табатың бағдарламалық кодті
тереді.
Мұғалім оқушыларға бейнежазбаны қосымша
ақпарат ретінде береді.
Практикалық жұмыс бойынша кодті
талдау
Өзіндік жұмыс:
1. Екі санның максимумын анықтайтын әдіс
құрыңыз
2. Санның үшінші дәрежесін есептейтің әдісті
құрыңыз
Жана
тақырыпты меңгеруін бағалау
|
Слайд 5
Қосымша 1
https://www.youtube.com/watch?v=eBodvWUy2NQ
Слайд 6-7
Слайд 8
Слайд 9
Қосымша
2
|
Сабақтың соңы
39-40
мин
|
Үй жұмысы
Рефлексия
бүгін мен білдім...
қиын болды…
мен келесіні түсіндіс…
мен үйрендім…
мен орындай алдым…
қызықты болды…
мені тан қалдырды…
мен
қаладым…
|
Слайд 10
Слайд
11
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған
ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Дифференциация дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды
ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар
болды,
неліктен?
|
Бұл
бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз
сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Бұл
сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе
оқушылар жайында нені білдім?
|