Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Күні |
27.01.25ж |
|
|
Сыныпжетекші: |
|
|
|
Сынып: |
11 сыныбы |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
«Арам мен адал,обал мен сауап-ұлтымыздың ұстанымы» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 19-САБАҚ 10- сыныптар:« Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекаларды қорғау» |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға немесе қатысушыларға интернетте жеке ақпараттың қауіпсіздігі мен құпиялығын сақтау әдістері туралы түсінік беру. Әлеуметтік желілерде жеке шекараларды қорғау үшін қолданылатын құқықтық нормаларды және заңдарды түсіндіру. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Әлеуметтік желілерде жеке деректерді қорғау үшін қажетті баптаулар мен қауіпсіздік шараларын практикалық тұрғыда көрсету. |
|
|
Дәйексөз |
"Біздің жеке өмірімізді қорғау – бұл біздің құқығымыз ғана емес, ол біздің қоғамдағы қауіпсіздігіміздің негізі." |
|
|
Құндылық |
Құрмет,қауіпсіздік,жауапкершілік |
|
|
Сабақтыңбарысы |
||
|
Сабақтыңкезеңі |
Мұғалім әрекеті |
Оқушыәрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастырукезеңі (3мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу және сабаққа қатысушыларды түгендеу. Гимн «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы оқушылардың көңіл-күйін көтеру: |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал |
Компьютер
|
|
Сабақбасы (10мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ Сұрақ: ««Арам мен адал, обал мен сауап — ұлттың ұстанымы» сөзін қалай түсінеміз? «Арам мен адал, обал мен сауап — ұлттың ұстанымы» дегеніміз қазақ халқының рухани құндылықтар мен моральдық принциптерін білдіретін терең философиялық ұғым. Бұл ұғымдар халықтың моральдық және этикалық дәстүрлері, адамгершілік нормалары, ұлттық санасы мен тәрбиесімен тығыз байланысты. Арам мен адал:
Арам — әділетсіздік, зұлымдық, жаман іс-әрекет, яғни қоғамның немесе жеке тұлғаның этикалық нормаларына қайшы келетін әрекеттер.
Адал — шыншылдық, әділдік, таза ниетпен әрекет ету, адамның немесе қоғамның моральдық ережелеріне сай әрекет ету.
Обал мен сауап:
Обал — адамға немесе қоғамға жасаған жаман ісінің, әділетсіздігінің кесірінен туындайтын моральдық жүк. Қазақ халқы обалдың ауыртпалығы мен жамандықты терең түсініп, оны болдырмауға тырысады. Сауап — дұрыс іс-әрекеттер, жақсы ниетпен жасалған жақсылықтар мен көмектер. Бұл ұғым қайырымдылық, ізгілік және қол ұшын беру сияқты құндылықтарды қамтиды.
Ұлттың ұстанымы деп осы құндылықтар мен моральдық нормалардың күнделікті өмірде қаншалықты орын алатыны, олардың қоғамда адамның өміріне, іс-әрекетіне әсері айтылады. Қазақ қоғамында бұл ұстанымдар адамның мәртебесін, абыройын және оның қоғам алдындағы жауапкершілігін көрсетеді.
Адалдықтың адам өміріндегі маңызы қандай? «Арам» ұғымы не білдіреді және ол қазақ қоғамында қалай түсініледі?
III. Практикалық бөлім (10-15 минут) Рөлдік ойын: "Адалдық пен арамдық" Оқушылар бірнеше топқа бөлініп, әр топқа бір жағдай беріледі. Мысалы, бір топқа — адалдық, екінші топқа — арамдық әрекеті туралы жағдай. Топтар рөлдерді ойнап, әр жағдайда адалдық пен арамдықтың салдарын көрсетеді. Ойынның мақсаты: Қатысушылар адалдық пен арамдықтың қоғамға, адамгершілікке және жеке тұлғаға әсерін түсінуге тырысады. Ойын барысында әр топ өз әрекеттерінің дұрыс не бұрыс екенін талқылайды.
|
Оқушылар өз ойларын айтып, түсініктерін ортаға салады.
. |
Пайдалы сілтеме:
|
|
Ортасы (25мин) |
Сұрақ: «» ұғымына қандай пікірлерінізді білдіресіздер? «Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекелерді қорғау» – қазіргі заманғы маңызды мәселелердің бірі. Әсіресе әлеуметтік желілер мен интернет кеңістігі күнделікті өмірімізге терең енген сайын, жеке ақпараттың қауіпсіздігі мен оны қорғау қажеттілігі артуда.
Сұрақтар: Интернетте жеке мәліметтерімізді қалай қауіпсіз сақтауға болады? Әлеуметтік желілерде жеке шекараларды қорғау үшін қандай баптауларды өзгерту керек? |
Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау – тек техникалық шаралар ғана емес, жеке адам ретінде өз құқықтарыңызды қорғау, ақпарат қауіпсіздігін сақтау және әлеуметтік ортада әдепті болу туралы да маңызды мәселе. Әркім өз жеке ақпаратын және құпиялығын қорғауға жауапты болуы тиіс. |
Мақалалар немесе қысқаша бейнемазмұн Блокнот немесе парақ, қалам
|
|
Соңы (7минут )
|
Сабақ барысында талқыланған маңызды аспектілер бойынша қысқаша қорытынды жасалады. |
Рефлексия жасайды."3-2-1" әдісі Сабақтың соңында оқушылардан үш нәрсені айту сұралады: Үш нәрсе: Сабақтан не үйренгендерін немесе қандай жаңа ақпарат алғандарын жазады. Екі нәрсе: Сабақтағы ең қызықты немесе пайдалы нәрселер. Бір нәрсе: Сабақта толық түсінбеген немесе үйренуге қызықтырған нәрсе. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10-сынып Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараны қорғау 27.01.25ж
10-сынып Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараны қорғау 27.01.25ж
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Күні |
27.01.25ж |
|
|
Сыныпжетекші: |
|
|
|
Сынып: |
11 сыныбы |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
«Арам мен адал,обал мен сауап-ұлтымыздың ұстанымы» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 19-САБАҚ 10- сыныптар:« Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекаларды қорғау» |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға немесе қатысушыларға интернетте жеке ақпараттың қауіпсіздігі мен құпиялығын сақтау әдістері туралы түсінік беру. Әлеуметтік желілерде жеке шекараларды қорғау үшін қолданылатын құқықтық нормаларды және заңдарды түсіндіру. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Әлеуметтік желілерде жеке деректерді қорғау үшін қажетті баптаулар мен қауіпсіздік шараларын практикалық тұрғыда көрсету. |
|
|
Дәйексөз |
"Біздің жеке өмірімізді қорғау – бұл біздің құқығымыз ғана емес, ол біздің қоғамдағы қауіпсіздігіміздің негізі." |
|
|
Құндылық |
Құрмет,қауіпсіздік,жауапкершілік |
|
|
Сабақтыңбарысы |
||
|
Сабақтыңкезеңі |
Мұғалім әрекеті |
Оқушыәрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастырукезеңі (3мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу және сабаққа қатысушыларды түгендеу. Гимн «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы оқушылардың көңіл-күйін көтеру: |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал |
Компьютер
|
|
Сабақбасы (10мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ Сұрақ: ««Арам мен адал, обал мен сауап — ұлттың ұстанымы» сөзін қалай түсінеміз? «Арам мен адал, обал мен сауап — ұлттың ұстанымы» дегеніміз қазақ халқының рухани құндылықтар мен моральдық принциптерін білдіретін терең философиялық ұғым. Бұл ұғымдар халықтың моральдық және этикалық дәстүрлері, адамгершілік нормалары, ұлттық санасы мен тәрбиесімен тығыз байланысты. Арам мен адал:
Арам — әділетсіздік, зұлымдық, жаман іс-әрекет, яғни қоғамның немесе жеке тұлғаның этикалық нормаларына қайшы келетін әрекеттер.
Адал — шыншылдық, әділдік, таза ниетпен әрекет ету, адамның немесе қоғамның моральдық ережелеріне сай әрекет ету.
Обал мен сауап:
Обал — адамға немесе қоғамға жасаған жаман ісінің, әділетсіздігінің кесірінен туындайтын моральдық жүк. Қазақ халқы обалдың ауыртпалығы мен жамандықты терең түсініп, оны болдырмауға тырысады. Сауап — дұрыс іс-әрекеттер, жақсы ниетпен жасалған жақсылықтар мен көмектер. Бұл ұғым қайырымдылық, ізгілік және қол ұшын беру сияқты құндылықтарды қамтиды.
Ұлттың ұстанымы деп осы құндылықтар мен моральдық нормалардың күнделікті өмірде қаншалықты орын алатыны, олардың қоғамда адамның өміріне, іс-әрекетіне әсері айтылады. Қазақ қоғамында бұл ұстанымдар адамның мәртебесін, абыройын және оның қоғам алдындағы жауапкершілігін көрсетеді.
Адалдықтың адам өміріндегі маңызы қандай? «Арам» ұғымы не білдіреді және ол қазақ қоғамында қалай түсініледі?
III. Практикалық бөлім (10-15 минут) Рөлдік ойын: "Адалдық пен арамдық" Оқушылар бірнеше топқа бөлініп, әр топқа бір жағдай беріледі. Мысалы, бір топқа — адалдық, екінші топқа — арамдық әрекеті туралы жағдай. Топтар рөлдерді ойнап, әр жағдайда адалдық пен арамдықтың салдарын көрсетеді. Ойынның мақсаты: Қатысушылар адалдық пен арамдықтың қоғамға, адамгершілікке және жеке тұлғаға әсерін түсінуге тырысады. Ойын барысында әр топ өз әрекеттерінің дұрыс не бұрыс екенін талқылайды.
|
Оқушылар өз ойларын айтып, түсініктерін ортаға салады.
. |
Пайдалы сілтеме:
|
|
Ортасы (25мин) |
Сұрақ: «» ұғымына қандай пікірлерінізді білдіресіздер? «Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекелерді қорғау» – қазіргі заманғы маңызды мәселелердің бірі. Әсіресе әлеуметтік желілер мен интернет кеңістігі күнделікті өмірімізге терең енген сайын, жеке ақпараттың қауіпсіздігі мен оны қорғау қажеттілігі артуда.
Сұрақтар: Интернетте жеке мәліметтерімізді қалай қауіпсіз сақтауға болады? Әлеуметтік желілерде жеке шекараларды қорғау үшін қандай баптауларды өзгерту керек? |
Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау – тек техникалық шаралар ғана емес, жеке адам ретінде өз құқықтарыңызды қорғау, ақпарат қауіпсіздігін сақтау және әлеуметтік ортада әдепті болу туралы да маңызды мәселе. Әркім өз жеке ақпаратын және құпиялығын қорғауға жауапты болуы тиіс. |
Мақалалар немесе қысқаша бейнемазмұн Блокнот немесе парақ, қалам
|
|
Соңы (7минут )
|
Сабақ барысында талқыланған маңызды аспектілер бойынша қысқаша қорытынды жасалады. |
Рефлексия жасайды."3-2-1" әдісі Сабақтың соңында оқушылардан үш нәрсені айту сұралады: Үш нәрсе: Сабақтан не үйренгендерін немесе қандай жаңа ақпарат алғандарын жазады. Екі нәрсе: Сабақтағы ең қызықты немесе пайдалы нәрселер. Бір нәрсе: Сабақта толық түсінбеген немесе үйренуге қызықтырған нәрсе. |
шағым қалдыра аласыз













