Материалдар / 10 сынып ЖМБ, 100. Жүйке жасушаларының құрылысы. §101. Мембраналық потенциал.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10 сынып ЖМБ, 100. Жүйке жасушаларының құрылысы. §101. Мембраналық потенциал.

Материал туралы қысқаша түсінік
10.1.7.1- миеленденген нейрон аксонында әрекет потенциалының инициациясы мен трансмиссиясын сипаттау және түсіндіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
159
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10 сынып ЖМБ №54


ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Жүйке жасушаларының құрылысы. Мембраналық потенциал. Әрекет потенциалы.

§100. Жүйке жасушаларының құрылысы. §101. Мембраналық потенциал.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Координация және реттеу»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

2.04 1.04

Сыныбы: 10 «ә,б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жүйке жасушаларының құрылысы. Мембраналық потенциал. Әрекет потенциалы. §100. Жүйке жасушаларының құрылысы. §101. Мембраналық потенциал.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.7.1- миеленденген нейрон аксонында әрекет потенциалының инициациясы мен трансмиссиясын сипаттау және түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

миеленденген нейрон аксонында әрекет потенциалының инициациясы мен трансмиссиясын сипаттау және түсіндіреді;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Артығын алып таста»

Оқушыларға сөздер немесе суреттер жинағын (сабақ тақырыбымен

байланысты) көрсетіңіз. Олар қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы керек.


Протоантроптар

Архантроптар

Палеоантроптар

Homo Sapiens

Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.






Оқушылар сөздің немесе суреттің қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды. Артығын алып тастайды. Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

-кілт сөздердің артығын анықтайды -1 балл;

Интерактивті панель

Презентация



Оқушылардың назарын аудару

«Құндылық» Талап (Салауатты өмір салтын ұстану)


«Менен сұрақ-сенен жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.


Жүйке жүйесінің және функционалдық бірлігі не болып табылады?

Мидың сұр заты неден түзілген?

Мидың ақ заты неден тұрады?

Нейронның құрлысы қандай болады?

Әрекет потенциалы деген не?

Әрекет потенциалы өз көрсеткіштері бойынша қалай ажыратылады?

Әрекет потенциалы қандай құбылыс негізінде қалыптасады?

Менен сұрақ-сенен жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

- бір құндылық айтты – 1 балл;

- оқу мақсатына сай қойылған сұрақтарға жауап береді -2 балл;

Интерактивті панель Презентация




Сабақтың мақсатын таныстыру

Сабақтың оқу мақсаты:

10.1.7.1- миеленденген нейрон аксонында әрекет потенциалының инициациясы мен трансмиссиясын сипаттау және түсіндіру;


Сабақтың мақсаты:

миеленденген нейрон аксонында әрекет потенциалының инициациясы мен трансмиссиясын сипаттау және түсіндіреді;

Жаңа сабақтың тақырыбын мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация


Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019ж

Жаңа тақырыпты таныстыру

«Инсерт» кесте әдісі.

Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.

Оқушылар мәтінді оқиды.

Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация

https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/8620?lang=2



Сабақтың ортасы


Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Атаулар мекені»

Тақырып бойынша термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін молайту.


Нейромедиаторлар

Нейрон органоидтері

Нейротүтікшелер

Предспайк

Шың потенциалы

Теріс іздік потенциал

Тыныштық потенциалы

Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін молайтады.


«Ашық журнал» әдісі


Дескриптор:

-кілт сөздердің мазмұнын сипаттайды – 2 балл;

Интерактивті панель

Презентация



Практикалық тапсырмалар беру

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация


Жұмыс дәптерлері

Үлестірме парақтар

Бағалау

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация


Жұмыс дәптерлері

Үлестірме парақтар

Сабақтың соңы


Кері байланыс беру

«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Интерактивті панель Презентация


1.Мен түсіндім, себебі ...

2.Мен түсінбедім, себебі ...

3.Мен қолдана аламын, себебі ...

4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс……..

Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Үй тапсырма: §102. Әрекет потенциалының инициациясы мен трансмиссиясы.

Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019ж


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


Құндылықтарды енгізу шарттары:

  • Құндылықтың атын айтпау;

  • Лекция ретінде болмауы;

  • Максималды ұзақтық-10 минут;

  • Материал алынған дереккөзге сілтеменің болуы;

  • Жас ерекшелігіне сай болуы;

  • Іс-шаралардың әртүрлі болуы;


«Тақырып» §100. Жүйке жасушаларының құрылысы. §101. Мембраналық потенциал.

«Құндылық» Талап (Салауатты өмір салтын ұстану)

«Түрі» Ауру

«Атауы» Невроз


Невроз ерлерде әйелдердегідей жиі кездеседі. Бұл жүйке жүйесінің функционалдық бұзылуы, ол тиісті емдеусіз ауыр асқынуларға әкелуі мүмкін. Айта кету керек, Батыс медициналық әдебиетінде «невроз» термині «невротикалық бұзылыс» терминімен ауыстырылды, бірақ біздің елде бұл ұғым өзекті болып қала береді. Кең мағынада бұл термин жедел немесе созылмалы стресстен туындаған жоғары жүйке қызметінің психогендік бұзылыстарына қатысты қолданылады.

Невроздың негізгі қоздырғыш факторы - қиын өмірлік жағдайлардың, шамадан тыс эмоциялардың және ұзаққа созылған стресстің әсерінен психиканың шаршауы. Ерлердегі невроздың себептерінің төрт тобын шамамен ажыратуға болады:

  • созылмалы қақтығыстаротбасында, кәсіби салада;

  • стресс– күшті травматикалық оқиға немесе ұзақ стресстік кезең;

  • интеллектуалдық сарқылу;

  • ішкі қақтығыстар, оны шешу үшін адам өз ресурстары мен дағдыларын таппайды және айналасындағы адамдардан тиісті көмек алмайды.

Невроздың даму қаупіне келесі мінез-құлық белгілері бар ер адамдар жатады:

  • эмоцияларыңызды жасыру және басу әдеті;

  • әсерленушілік, күдіктілік;

  • басқа адамдардың пікірлеріне төзбеушілік;

  • өзін-өзі төмендете бағалауы;

  • мәселелерге көз жұмып қарау үрдісі;

  • өзіне жоғары талаптар;

  • консерватизм, қатаңдық, қатаңдық (мінез-құлықтың икемділігінің болмауы).

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!