Материалдар / 10 сынып ЖМБ 10.1.6.1- көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымын түсіндіру;
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10 сынып ЖМБ 10.1.6.1- көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымын түсіндіру;

Материал туралы қысқаша түсінік
10.1.6.1- көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымын түсіндіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2024
77
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10 сынып ЖМБ №58


ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы. Миофибрилла құрылымы.

§111.Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Қозғалыс»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

16.04 15.04

Сыныбы: 10 «ә,б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы. Миофибрилла құрылымы.

§111.Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.6.1- көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымын түсіндіреді;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Артығын алып таста»

Оқушыларға сөздер немесе суреттер жинағын (сабақ тақырыбымен

байланысты) көрсетіңіз. Олар қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы керек.


Пачини денешігі

Жанасу рецепторлары

Барорецепторлар

Вестибулорецепторлар

Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.


Оқушылар сөздің немесе суреттің қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды. Артығын алып тастайды. Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

-кілт сөздердің артығын анықтайды -1 балл;

Интерактивті панель

Презентация



Оқушылардың назарын аудару

«Құндылық» Талап (Салауатты өмір салтын ұстану)


«Менен сұрақ-сенен жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.


Көлденең жолақты бұлшықеттің құрлысы қандай?

Саркомер деген не?

Жиырылғыш нәруыздардің рөлі қандай?

Менен сұрақ-сенен жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

- бір құндылық айтты – 1 балл;

- оқу мақсатына сай қойылған сұрақтарға жауап береді -2 балл;

Интерактивті панель Презентация




Сабақтың мақсатын таныстыру

Сабақтың оқу мақсаты:

10.1.6.1- көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымын түсіндіру;


Сабақтың мақсаты:

көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымын түсіндіреді;

Жаңа сабақтың тақырыбын мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация


Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019ж

Жаңа тақырыпты таныстыру

«Инсерт» кесте әдісі.

Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.

Оқушылар мәтінді оқиды.

Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация



Сабақтың ортасы


Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Атаулар мекені»

Тақырып бойынша термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін молайту.


Миофирилла

Дискілер

Саркомер

Сарколемма

Т-жүйе

Актин

Миозин

Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін молайтады.


«Ашық журнал» әдісі


Дескриптор:

-кілт сөздердің мазмұнын сипаттайды – 2 балл;

Интерактивті панель

Презентация



Практикалық тапсырмалар беру

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация


Жұмыс дәптерлері

Үлестірме парақтар

Бағалау

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация


Жұмыс дәптерлері

Үлестірме парақтар

Сабақтың соңы


Кері байланыс беру

Кері байланыс

«Екі түрлі түсініктеме күнделігі»

Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан тік сызықпен бөлу сұралады.


Оқушылар мәтінді оқу барысында олар:

Бөліктің оң жағына

Бүгінгі тақырыптан / сабақтан/ қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

Бөліктің сол жағына

Сол әсер еткен үзінділер жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б


Интерактивті панель Презентация


Жұмыс дәптері






Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Үй тапсырма: §113. Жылдам және баяу жиырылатын бұлшықет ұлпаларының құрлысы, оқшаулануы және жалпы қасиеті.

Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019ж


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША

Құндылықтарды енгізу шарттары:

  • Құндылықтың атын айтпау;

  • Лекция ретінде болмауы;

  • Максималды ұзақтық-10 минут;

  • Материал алынған дереккөзге сілтеменің болуы;

  • Жас ерекшелігіне сай болуы;

  • Іс-шаралардың әртүрлі болуы;


«Тақырып» §111.Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы.

«Құндылық» Талап (Салауатты өмір салтын ұстану)

«Түрі» Ауру түрлері

«Атауы» Мойынның, иықтың, арқаның күнделікті ауырсыну себебі неде?


Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.


«V» - «Білемін»

«-» «мен үшін түсініксіз»

«+» - «мен үшін жаңа ақпарат»

«?» - «мені таңғалдырады»








Биологиялық қозғалыс процестерімен байланысты: жануарлар бұлшықеттерінің жиырылуы, жасушалардың өсіуі, жасушалардың бөлініуі кезіндегі ондаған хромосомалардың қозғалысы пайда болады. Бұл процестер химиялық процестермен қамтамасыз етіледі және АТФ энергетикалық түрінде пайда болады. 

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!