Материалдар / 10 сынып ЖМБ ; Модельдеу «Жердегі тірі ағзалар қозғалысының биомеханикасын зерттеу».
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10 сынып ЖМБ ; Модельдеу «Жердегі тірі ағзалар қозғалысының биомеханикасын зерттеу».

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып ЖМБ ; Модельдеу «Жердегі тірі ағзалар қозғалысының биомеханикасын зерттеу».
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2024
235
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10 сынып ЖМБ №62


ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Модельдеу «Жердегі тірі ағзалар қозғалысының биомеханикасын зерттеу».

§117. Жердегі тірі ағзалар қозғалысының биомеханикасын зерттеу. БЖБ (20-мин)

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Биомедицина және биоинформатика»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

30.04 29.04

Сыныбы: 10 «ә,б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Модельдеу «Жердегі тірі ағзалар қозғалысының биомеханикасын зерттеу».

§117. Жердегі тірі ағзалар қозғалысының биомеханикасын зерттеу.

БЖБ (20-мин)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.4.1- биомеханиканы робототехникада қолдалынуын зерттеу;

Сабақтың мақсаты:

биомеханиканы робототехникада қолдалынуын зерттейді және бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Айырмашылығы неде?»

Оқушыларға екі түрлі сурет немесе сөз көрсету. Екеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.


Медициналық биомеханика

Медициналық эргономика

Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.




Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

Өз ойын, ой-пікірін білдіреді.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

-кілт сөздердің айырмашылығын сипаттайды -1 балл;

Интерактивті панель

Презентация



Оқушылардың назарын аудару

«Құндылық» Талап (Салауатты өмір салтын ұстану)


«Менен сұрақ-сенен жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.


Қозғалыс не үшін керек?

Жер бетіндегі тірі организмдер қозғалысындағы айырмашылықтар неде?

Менен сұрақ-сенен жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

- бір құндылық айтты – 1 балл;

- оқу мақсатына сай қойылған сұрақтарға жауап береді -2 балл;

Интерактивті панель Презентация




Сабақтың мақсатын таныстыру

Сабақтың оқу мақсаты:

10.4.4.1- биомеханиканы робототехникада қолдалынуын зерттеу;


Сабақтың мақсаты:

биомеханиканы робототехникада қолдалынуын зерттейді және бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды;

Жаңа сабақтың тақырыбын мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация


Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019ж

Жаңа тақырыпты таныстыру

«Инсерт» кесте әдісі.

Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.

Оқушылар мәтінді оқиды.

Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация



Сабақтың ортасы


Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Атаулар мекені»

Тақырып бойынша термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін молайту.


Жүру

Секіру

Жүзу

Жорғалау

Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін молайтады.


«Ашық журнал» әдісі


Дескриптор:

-кілт сөздердің мазмұнын сипаттайды – 2 балл;

Интерактивті панель

Презентация



Практикалық тапсырмалар беру

Жеке жұмыс БЖБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке БЖБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс БЖБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация


Жұмыс дәптерлері

Үлестірме парақтар

Бағалау

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация


Жұмыс дәптерлері

Үлестірме парақтар

Сабақтың соңы


Кері байланыс беру

«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Интерактивті панель Презентация




Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Үй тапсырма: §118. Жүректің өткізгіш жүйесі. Жүрек автоматиясының механизмі. Жүректегі қозудың өту жылдамдығы. Жүрек бұлшықеттерінің жиырылғыштығы. §119. Электрокардиография және оның диагностикалық маңызы. Модельдеу «Жүректе өтетін электрлік үрдісті зерттеу». §120. Жүректе өтетін электрлік үрдісті зерттеу.

Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019ж


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША

Құндылықтарды енгізу шарттары:

  • Құндылықтың атын айтпау;

  • Лекция ретінде болмауы;

  • Максималды ұзақтық-10 минут;

  • Жас ерекшелігіне сай болуы;

  • Іс-шаралардың әртүрлі болуы;

«Тақырып» §117. Жердегі тірі ағзалар қозғалысының биомеханикасын зерттеу.

«Құндылық» Талап (Салауатты өмір салтын ұстану)

«Түрі» Сұрақ

«Атауы» Адам қозғала алмаса не болады?



Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.


Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.


«V» - «Білемін»

«-» «мен үшін түсініксіз»

«+» - «мен үшін жаңа ақпарат»

«?» - «мені таңғалдырады»








Қозғалыс биомеханикасы адам мен жануарлардың қозғалысына қызығушылық танытатын компьютер ғалымы үшін тамаша праймер ұсынады. Қалыптасқан теорияларды сандық тәсілдермен үйлестіре отырып, кітап екі сала арасындағы синергияны көрсетеді.



Кинорежиссерлер мен биомеханистер «Аватар» фильміндегі осы суретте көрсетілгендей, ойындар мен фильмдер үшін компьютер арқылы жасалған кескіндерді (CGI) жасау үшін қозғалысты түсіру технологиясын пайдаланады . Бұл өлшеу және талдау әдістері 7-тарауда егжей-тегжейлі сипатталған. Деректер болмаса да, таңбаларды 9-тараудың фокусы болып табылатын оңтайландыру арқылы анимациялауға болады.


Жүгірушілер үшін олар киетін аяқ киім және олар жүгіретін беті жүгіру уақыты мен жарақат алу қаупіне әсер ететін маңызды элементтер болып табылады. Гарвард пен Мэдисон Сквер Гардендегі сияқты бапталған жабық жүгіру жолдары және Nike's Vaporfly сияқты жүгіру аяқ киімдері жүгіру өнімділігін жақсарту үшін конструкцияларына серпімді энергияны сақтаудың биомеханикалық тұжырымдамасын енгізді. 3-тарауда бұл мысалдар және жалпы алғанда, серпімділік энергиясы мен жүгірудегі жердегі реакция күштерінің рөлі талқыла

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!