10-сынып жаратылыстану-математикалық бағыттағы «Биология» пәнінен жаңартылған мазмұндағы күнтізбелік-тақырыптық жоспары
10 -сынып. Аптасына 2 сағат, барлығы 68.
|
Сағ сан |
Тоқ бша |
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырып/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны |
Оқу мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті. |
С с |
Уақыты |
Түзету |
Ескертпе |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1-тоқсан- 16 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
1 |
Молекулалық биология және биохимия |
Жердегі тіршілік үшін судың маңызы |
10.4.1.1 - Жердегі тіршілік үшін судың іргелі маңызын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
2 |
Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер. Көмірсулардың қасиеті және қызметтері |
10.4.1.2 - көмірсуларды құрылымы, құрамы және қызметтері бойынша жіктеу |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
3 |
Липидтердің құрылымдық компоненттері. |
10.4.1.3 - майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
4 |
Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
5 |
Нәруыздарды құрамы (жай, күрделі) және қызметі бойынша жіктеу. |
|
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
6 |
Нәруыздардың құрылымдық деңгейлері мен құрылысы. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
7 |
Нәруыз денатурациясы мен ренатурациясы. №1 ЗЖ «Нәруыздардың құрылымына әр түрлі жағдай-лардың әсері (температура, pH)» |
10.4.1.5- түрлі жағдайлардың нәруыздар құрылымына әсерін зерттеу |
1 |
|
|
№1 ЗЖ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
8 |
Биологиялық нысандарда нәруыздың болуы. №2 ЗЖ «Биологиялық нысандарда нәруыздың болуын анықтау». |
10.4.1.6 - биологиялық нысандарда нәруыздың болуын анықтау |
1 |
|
|
№2 ЗЖ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
9 |
Дезоксирибонуклеин қышқылы құрылысы мен құрылымы (бірінші және екінші реттік). |
10.4.1.7 - дезоксирибонуклеин қышқылы құрылымы мен қызметі арасындағы байланысты орнату |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
10 |
Дезоксирибонуклеин қышқылы молекуласының қызметі |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
11 |
Рибонуклеин қышқылы молекуласының құрылысы мен қызметтері. Матрицалық рибонуклеин қышқылы |
10.4.1.8 -рибонуклеин қышқылы типтерінің құрылысы мен қызметтерін ажырату |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
12 |
Рибосомалық рибонуклеин қышқылы. Транспорттық рибонуклеин қышқылы №1 БЖБ |
1 |
|
|
№1 БЖБ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
13 |
Жасушалық биология |
Жасуша органоидтерінің құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктері. |
10.4.2.1 - электронды микроскоп арқылы көрінетін жасуша органоидтерінің құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктерін түсіндіру |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
14 |
Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
15 |
Жасуша мембранасының құрылымы, қасиеттері және қызметтері арасындағы байланыс. №2 БЖБ |
10.4.2.2 - жасуша мембранасының құрылымы, қасиеттері және қызметтері арасындағы байланысты түсіндіру |
1 |
|
|
№2 БЖБ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
16 |
Қоректену |
Ферменттер белсенділігіне әсер ететін факторлар мен жағдайлар. |
10.1.2.1 – ферменттер белсенділігіне әр түрлі жағдайлардың әсерін түсіндіру |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
17 |
|
1 – тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
№1ТЖБ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18 |
1 |
Заттардың тасымал-дануы |
Адам гемоглобині мен миоглобинінің құрылысы мен қызметі. |
10.1.3.1 - эмбрион мен ересек ағзаның гемоглобині мен миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының қисық сызығын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 |
2 |
Адам гемоглобині мен миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының қисық сызығы |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 |
3 |
Пассивті тасымалдау механизмі №3 БЖБ |
10.1.3.2 - пассивті тасымалдау механизмін түсіндіру |
1 |
|
|
№3 БЖБ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
21 |
4 |
Тыныс алу |
Аденозинүшфосфаттың құрылысы мен қызметі |
10.1.4.1 - аденозинүшфосфаттың құрылысы мен қызметтерін сипаттау |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22 |
5 |
Аденозинүшфосфаттың синтезі: глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдері |
10.1.4.2 - анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы аденозинүшфосфаттың синтезін салыстыру |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
23 |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10-сынып жаратылыстану-математикалық
бағыттағы «Биология» пәнінен жаңартылған
мазмұндағы күнтізбелік-тақырыптық
жоспары
10 -сынып. Аптасына 2
сағат, барлығы 68. Сағ
сан Тоқ
бша Ұзақ мерзімді жоспардың
бөлімдері Тақырып/Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімінің мазмұны Оқу мақсаттары. Білім
алушылар білуге тиісті. С
с Уақыты Түзету Ескертпе
1-тоқсан-
16
1 1
Молекулалық биология
және биохимия Жердегі
тіршілік үшін судың маңызы
10.4.1.1 -
Жердегі тіршілік үшін
судың іргелі маңызын түсіндіру 1 2 2 Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер. Көмірсулардың қасиеті және
қызметтері
10.4.1.2 -
көмірсуларды құрылымы, құрамы және қызметтері бойынша жіктеу 1
3 3 Липидтердің құрылымдық компоненттері.
10.4.1.3 -
майлардың химиялық
құрылысы мен қызметтерін сипаттау 1 4 4 Майлардың
химиялық құрылысы мен қызметтері 1 5 5 Нәруыздарды құрамы (жай, күрделі) және қызметі бойынша жіктеу.
-
нәруыздарды олардың
құрылымы, құрамы,
атқаратын қызметтері бойынша жіктеу
1 6 6 Нәруыздардың құрылымдық деңгейлері мен құрылысы. 1 7 7 Нәруыз
денатурациясы мен ренатурациясы. №1 ЗЖ «Нәруыздардың құрылымына әр түрлі жағдай-лардың әсері (температура, pH)»
10.4.1.5-
түрлі жағдайлардың
нәруыздар құрылымына әсерін зерттеу 1 №1
ЗЖ 8 8
Биологиялық нысандарда нәруыздың болуы.
№2 ЗЖ
«Биологиялық нысандарда нәруыздың болуын анықтау».
10.4.1.6 -
биологиялық нысандарда нәруыздың болуын анықтау 1 №2
ЗЖ 9 9 Дезоксирибонуклеин
қышқылы құрылысы мен
құрылымы (бірінші
және екінші реттік).
10.4.1.7 - дезоксирибонуклеин қышқылы құрылымы мен қызметі арасындағы байланысты орнату 1 10 10 Дезоксирибонуклеин қышқылы молекуласының қызметі 1 11 11 Рибонуклеин қышқылы молекуласының құрылысы мен қызметтері. Матрицалық рибонуклеин
қышқылы
10.4.1.8
-рибонуклеин қышқылы
типтерінің құрылысы мен қызметтерін ажырату 1 12 12 Рибосомалық рибонуклеин қышқылы. Транспорттық
рибонуклеин қышқылы №1 БЖБ 1 №1
БЖБ 13 13
Жасушалық
биология Жасуша
органоидтерінің құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктері.
10.4.2.1 -
электронды микроскоп
арқылы көрінетін жасуша органоидтерінің құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктерін түсіндіру 1 14 14 Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушаның негізгі
компоненттерінің
қызметтері 1 15 15 Жасуша
мембранасының құрылымы, қасиеттері және қызметтері арасындағы байланыс. №2 БЖБ
10.4.2.2 - жасуша мембранасының құрылымы, қасиеттері және қызметтері арасындағы байланысты түсіндіру 1 №2
БЖБ 16 16 Қоректену Ферменттер
белсенділігіне әсер
ететін факторлар мен жағдайлар. 10.1.2.1 –
ферменттер белсенділігіне әр түрлі жағдайлардың әсерін түсіндіру 1 17 17 1 – тоқсандық жиынтық
бағалау 1 №1ТЖБ
18 1 Заттардың
тасымал-дануы Адам
гемоглобині мен миоглобинінің құрылысы мен қызметі.
10.1.3.1 -
эмбрион мен ересек
ағзаның гемоглобині мен миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының қисық сызығын түсіндіру 1 19 2 Адам гемоглобині мен миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының
қисық сызығы 1 20 3 Пассивті
тасымалдау механизмі №3 БЖБ
10.1.3.2 -
пассивті тасымалдау механизмін түсіндіру 1 №3
БЖБ 21 4
Тыныс
алу Аденозинүшфосфаттың құрылысы мен қызметі 10.1.4.1 - аденозинүшфосфаттың құрылысы мен қызметтерін сипаттау 1 22 5 Аденозинүшфосфаттың синтезі: глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдері
10.1.4.2 -
анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы аденозинүшфосфаттың синтезін салыстыру 1 23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













