Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    10 сынып ЖМБ №29


    ДӘІЖО___________

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
    «» КММ
    (білім беру ұйымының атауы)
    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту.

    §55. Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту. §56.Диализдің әсер ету принципі. §57. Перитонеальдық Диализ. Гемодиализ.

    (Сабақ тақырыбы)


    Бөлім:

    Бөліп шығару

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    15.12 14.12

    Сыныбы: 10 «ә,б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту.

    §55. Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту. §56.Диализдің әсер ету принципі. §57. Перитонеальдық Диализ. Гемодиализ.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.5.3 - диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты:

    диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіреді;

    ЕБҚ: (қабылдауы баяу): сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды;

    Сабақтың барысы: Ганье теориясы бойынша 9 сабақ бөлімі

    Сабақ кезеңі

    Мұғалімнің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    1.Оқушылардың назарын аудару

    Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.

    «Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауап беру.


    1.Диализ дегеніміз не және оның түрлері қандай?

    2.Гемодиализ дегеніміз не?

    3.Перитонеалды диализ дегеніміз не ?

    4.Перитонеалды диализ (ПД) қалай жүргізіледі?

    5.Тұрақты амбулаториялық және автоматтандырылған перитонеалды диализ дегеніміз не?

    Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.


    «Кіру билеті» әдісіндегі сұрақтарға жауап береді. Бір-бірімен пікір алмасады. Берілген сұрақтардың биологиялық маңызын сипаттайды.

    Кері байланыс:

    «Мадақтау» әдісі

    «Жарайсың!»

    «Тамаша жауап»

    т.б

    Интерактивті панель Презентация



    2.Сабақтың мақсатын таныстыру

    Сабақтың оқу мақсаты:

    10.1.5.3 - диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіру;


    Сабақтың мақсаты:

    Диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіреді;

    Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады.

    Кері байланыс:

    «Өте жақсы!»

    «Жақсы!»

    «Талпын!»

    Интерактивті панель Презентация


    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


    3.Бұрынғы білімін еске түсіру

    «Венн диаграммасы»

    Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу.


    1. Гипофункция.

    2. Гиперфункция.

    3. Вазопрессин гормоны

    4. Антидиуретикалық гормон (АДГ)

    Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазады. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізіп шығады. Салыстыруға арналған тапсырмаларды осы диаграммаға салып, оқушылар қызыға толтырады.

    Кері байланыс:

    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

    «Керемет!» және т.б

    Интерактивті панель Презентация


    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


    Сабақтың ортасы


    4.Жаңа тақырыпты таныстыру

    «Айырмашылығы неде?»

    Оқушыларға үш түрлі сөз көрсету. Үшеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.


    1. «Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту»

    2. «Диализдің әсер ету принципі.»

    3. «Перитонеальдық Диализ. Гемодиализ.»


    Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

    өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

    Кері байланыс:

    «Мадақтау» әдісі

    «Жарайсың!»

    «Тамаша жауап»

    т.б

    Интерактивті панель Презентация


    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


    5.Оқушыларға бағыт бағдар беру

    «Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.



    Кілт сөздерді мазмұнымен ауызша атау арқылы сәйкестендіреді.

    Кері байланыс:

    «Өте жақсы!»

    «Жақсы!»

    «Талпын!»

    Интерактивті панель Презентация


    6.Практикалық тапсырмалар беру

    ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан

    Оқу мақсатына сай жасалған ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асырылады.

    «Өзара бағалау және Өзін-өзі бағалау» әдісі


    ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

    Интерактивті панель Презентация




    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж

    Сабақтың соңы


    7.Кері байланыс беру

    «Биологиялық кері байланыс» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.



    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша түсінгені, түсінбегені, қиындық туғызған жері туралы айтады.


    Презентация


    Бүгінгі тақырып бойынша түсінгенім......................

    Бүгінгі тақырып бойынша маған ең қиын болған тұсы..............

    Бүгінгі биология сабағы мен үшін.......................болды.

    Келесі биология сабағында мен ............................ болып келемін.

    8.Бағалау

    Жеке тапсырма:

    ЕБҚ тапсырма:

    «Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады.

    Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады:

    Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

    Дескриптор:

    - сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды – 7 балл;



    Интерактивті панель Презентация


    Жұмыс дәптері






    9.Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

    Шығармашылық жұмыс

    Модельдеу «§58. Созылмалы бүйрек жетіспеушілігі. §59.Бүйрек трансплантациясы және диализ.»

    Оқушылар берілген тақырыпша бойынша тірек сызба жасайды, берілген тапсырманы орындайды.

    Кері байланыс:

    «Өте жақсы!»

    «Жақсы!»

    «Талпын!»

    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж




    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


    1.Оқушылардың назарын аудару.

    «Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауап беру.


    1.Диализ дегеніміз не және оның түрлері қандай?

    2.Гемодиализ дегеніміз не?

    3.Перитонеалды диализ дегеніміз не ?

    4.Перитонеалды диализ (ПД) қалай жүргізіледі?

    5.Тұрақты амбулаториялық және автоматтандырылған перитонеалды диализ дегеніміз не?


    2.Сабақтың мақсатын таныстыру.

    Сабақтың оқу мақсаты:

    10.1.5.3 - диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіру;


    Сабақтың мақсаты:

    Диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіреді;


    3.Бұрынғы білімін еске түсіру.

    «Венн диаграммасы»

    Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу.


    1. Гипофункция.

    2. Гиперфункция.

    3. Вазопрессин гормоны

    4. Антидиуретикалық гормон (АДГ)



    4.Жаңа тақырыпты таныстыру.

    «Айырмашылығы неде?»

    Оқушыларға үш түрлі сөз көрсету. Үшеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.


    Shape1


    5.Оқушыларға бағыт бағдар беру.

    «Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.


    1. Гемофильтрация

    2. Плазмаферез

    3. Гемодиализ

    4. Гемосорбция

    5. Гемодилюция

    6. Перитонеалдық диализ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тезекбаева Карлыгаш Толешовна
    10 Желтоқсан 2023
    359
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    10 сынып ЖМБ, ҚМЖ, 10.1.5.3 - диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіру;

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    10 сынып ЖМБ, ҚМЖ, 10.1.5.3 - диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіру;

    Материал туралы қысқаша түсінік
    10 сынып ЖМБ, ҚМЖ, 10.1.5.3 - диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіру;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    10 сынып ЖМБ №29


    ДӘІЖО___________

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
    «» КММ
    (білім беру ұйымының атауы)
    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту.

    §55. Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту. §56.Диализдің әсер ету принципі. §57. Перитонеальдық Диализ. Гемодиализ.

    (Сабақ тақырыбы)


    Бөлім:

    Бөліп шығару

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    15.12 14.12

    Сыныбы: 10 «ә,б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту.

    §55. Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту. §56.Диализдің әсер ету принципі. §57. Перитонеальдық Диализ. Гемодиализ.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.5.3 - диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты:

    диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіреді;

    ЕБҚ: (қабылдауы баяу): сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды;

    Сабақтың барысы: Ганье теориясы бойынша 9 сабақ бөлімі

    Сабақ кезеңі

    Мұғалімнің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    1.Оқушылардың назарын аудару

    Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.

    «Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауап беру.


    1.Диализ дегеніміз не және оның түрлері қандай?

    2.Гемодиализ дегеніміз не?

    3.Перитонеалды диализ дегеніміз не ?

    4.Перитонеалды диализ (ПД) қалай жүргізіледі?

    5.Тұрақты амбулаториялық және автоматтандырылған перитонеалды диализ дегеніміз не?

    Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.


    «Кіру билеті» әдісіндегі сұрақтарға жауап береді. Бір-бірімен пікір алмасады. Берілген сұрақтардың биологиялық маңызын сипаттайды.

    Кері байланыс:

    «Мадақтау» әдісі

    «Жарайсың!»

    «Тамаша жауап»

    т.б

    Интерактивті панель Презентация



    2.Сабақтың мақсатын таныстыру

    Сабақтың оқу мақсаты:

    10.1.5.3 - диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіру;


    Сабақтың мақсаты:

    Диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіреді;

    Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады.

    Кері байланыс:

    «Өте жақсы!»

    «Жақсы!»

    «Талпын!»

    Интерактивті панель Презентация


    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


    3.Бұрынғы білімін еске түсіру

    «Венн диаграммасы»

    Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу.


    1. Гипофункция.

    2. Гиперфункция.

    3. Вазопрессин гормоны

    4. Антидиуретикалық гормон (АДГ)

    Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазады. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізіп шығады. Салыстыруға арналған тапсырмаларды осы диаграммаға салып, оқушылар қызыға толтырады.

    Кері байланыс:

    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

    «Керемет!» және т.б

    Интерактивті панель Презентация


    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


    Сабақтың ортасы


    4.Жаңа тақырыпты таныстыру

    «Айырмашылығы неде?»

    Оқушыларға үш түрлі сөз көрсету. Үшеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.


    1. «Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту»

    2. «Диализдің әсер ету принципі.»

    3. «Перитонеальдық Диализ. Гемодиализ.»


    Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

    өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

    Кері байланыс:

    «Мадақтау» әдісі

    «Жарайсың!»

    «Тамаша жауап»

    т.б

    Интерактивті панель Презентация


    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


    5.Оқушыларға бағыт бағдар беру

    «Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.



    Кілт сөздерді мазмұнымен ауызша атау арқылы сәйкестендіреді.

    Кері байланыс:

    «Өте жақсы!»

    «Жақсы!»

    «Талпын!»

    Интерактивті панель Презентация


    6.Практикалық тапсырмалар беру

    ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан

    Оқу мақсатына сай жасалған ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асырылады.

    «Өзара бағалау және Өзін-өзі бағалау» әдісі


    ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

    Интерактивті панель Презентация




    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж

    Сабақтың соңы


    7.Кері байланыс беру

    «Биологиялық кері байланыс» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.



    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша түсінгені, түсінбегені, қиындық туғызған жері туралы айтады.


    Презентация


    Бүгінгі тақырып бойынша түсінгенім......................

    Бүгінгі тақырып бойынша маған ең қиын болған тұсы..............

    Бүгінгі биология сабағы мен үшін.......................болды.

    Келесі биология сабағында мен ............................ болып келемін.

    8.Бағалау

    Жеке тапсырма:

    ЕБҚ тапсырма:

    «Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады.

    Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады:

    Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

    Дескриптор:

    - сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды – 7 балл;



    Интерактивті панель Презентация


    Жұмыс дәптері






    9.Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

    Шығармашылық жұмыс

    Модельдеу «§58. Созылмалы бүйрек жетіспеушілігі. §59.Бүйрек трансплантациясы және диализ.»

    Оқушылар берілген тақырыпша бойынша тірек сызба жасайды, берілген тапсырманы орындайды.

    Кері байланыс:

    «Өте жақсы!»

    «Жақсы!»

    «Талпын!»

    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж




    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


    1.Оқушылардың назарын аудару.

    «Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауап беру.


    1.Диализ дегеніміз не және оның түрлері қандай?

    2.Гемодиализ дегеніміз не?

    3.Перитонеалды диализ дегеніміз не ?

    4.Перитонеалды диализ (ПД) қалай жүргізіледі?

    5.Тұрақты амбулаториялық және автоматтандырылған перитонеалды диализ дегеніміз не?


    2.Сабақтың мақсатын таныстыру.

    Сабақтың оқу мақсаты:

    10.1.5.3 - диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіру;


    Сабақтың мақсаты:

    Диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіреді;


    3.Бұрынғы білімін еске түсіру.

    «Венн диаграммасы»

    Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу.


    1. Гипофункция.

    2. Гиперфункция.

    3. Вазопрессин гормоны

    4. Антидиуретикалық гормон (АДГ)



    4.Жаңа тақырыпты таныстыру.

    «Айырмашылығы неде?»

    Оқушыларға үш түрлі сөз көрсету. Үшеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.


    Shape1


    5.Оқушыларға бағыт бағдар беру.

    «Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.


    1. Гемофильтрация

    2. Плазмаферез

    3. Гемодиализ

    4. Гемосорбция

    5. Гемодилюция

    6. Перитонеалдық диализ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 10 сынып
    10.12.2023
    359
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тезекбаева Карлыгаш Толешовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации