10 сынып ЖМБ №28
ДӘІЖО___________
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
«»
КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Гипофункция. Гиперфункция.§54. Гипофункция. Гиперфункция.
(Сабақ тақырыбы)
|
Бөлім: |
Бөліп шығару |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
12.12 11.12 |
|
Сыныбы: 10 «ә,б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Гипофункция. Гиперфункция. §54. Гипофункция. Гиперфункция. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.5.2- су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіру; |
|
Сабақтың мақсаты: |
су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіреді және гипофункция мен гиперфункцияны салыстырады; ЕБҚ: (қабылдауы баяу): сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды; |
Сабақтың барысы: Ганье теориясы бойынша 9 сабақ бөлімі
|
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 1.Оқушылардың назарын аудару |
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау. «Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауап беру. «Гипофункция» және «Гиперфункция» қандай мағына береді? Олардың салдары неге алып келеді? Олар қандай көріністен байқалады?
|
Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды. «Кіру сұрағы» әдісіндегі сұрақтарға жауап береді. Бір-бірімен пікір алмасады. Берілген сұрақтардың биологиялық маңызын сипаттайды. |
Кері байланыс: «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша жауап» т.б |
Интерактивті панель Презентация |
|
2.Сабақтың мақсатын таныстыру |
Сабақтың оқу мақсаты: 10.1.5.2- су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіру; Сабақтың мақсаты: су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіреді және гипофункция мен гиперфункцияны салыстырады; |
Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады. |
Кері байланыс: «Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Интерактивті панель Презентация Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж |
|
3.Бұрынғы білімін еске түсіру |
«Айырмашылығы неде?» Оқушыларға үш түрлі сөз көрсету. Үшеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру. «Су мөлшерін реттеу» «Нысана мүшелер» «Әсер ету эффектісі» |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель Презентация Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж |
|
Сабақтың ортасы 4.Жаңа тақырыпты таныстыру |
«Венн диаграммасы» Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу. 1. Гипофункция. 2. Гиперфункция. 3. Вазопрессин гормоны 4. Антидиуретикалық гормон (АДГ) |
Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазады. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізіп шығады. Салыстыруға арналған тапсырмаларды осы диаграммаға салып, оқушылар қызыға толтырады. |
Кері байланыс: «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша жауап» т.б |
Интерактивті панель Презентация Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж |
|
5.Оқушыларға бағыт бағдар беру |
«Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.
|
Кілт сөздерді мазмұнымен ауызша атау арқылы сәйкестендіреді. |
Кері байланыс: «Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Интерактивті панель Презентация
|
|
6.Практикалық тапсырмалар беру |
ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан |
Оқу мақсатына сай жасалған ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асырылады. |
«Өзара бағалау және Өзін-өзі бағалау» әдісі ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан |
Интерактивті панель Презентация Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж |
|
Сабақтың соңы 7.Кері байланыс беру |
Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
Интерактивті панель Презентация
1.Мен түсіндім, себебі ... 2.Мен түсінбедім, себебі ... 3.Мен қолдана аламын, себебі ... 4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс…….. |
|
8.Бағалау |
Жеке тапсырма: ЕБҚ тапсырма: «Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады. |
Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады: Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім? |
Дескриптор: - сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды – 7 балл;
|
Интерактивті панель Презентация Жұмыс дәптері |
|
9.Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру |
Шығармашылық жұмыс Модельдеу «§55. Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту. §56.Диализдің әсер ету принципі. §57. Перитонеальдық Диализ. Гемодиализ.» |
Оқушылар берілген тақырыпша бойынша тірек сызба жасайды, берілген тапсырманы орындайды. |
Кері байланыс: «Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША
1.Оқушылардың назарын аудару.
«Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауа беру.
«Гипофункция» және «Гиперфункция» қандай мағына береді?
Олардың салдары неге алып келеді?
Олар қандай көріністен байқалады?
2.Сабақтың мақсатын таныстыру.
Сабақтың оқу мақсаты:
10.1.5.2- су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіру;
Сабақтың мақсаты:
су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіреді және гипофункция мен гиперфункцияны салыстырады;
3.Бұрынғы білімін еске түсіру.
«Айырмашылығы неде?»
Оқушыларға үш түрлі сөз көрсету. Үшеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.

4.Жаңа тақырыпты таныстыру.
«Венн диаграммасы»
Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу.
1. Гипофункция.
2. Гиперфункция.
3. Вазопрессин гормоны
4. Антидиуретикалық гормон (АДГ)

5.Оқушыларға бағыт бағдар беру.
«Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.
|
|













