Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    10 сынып ЖМБ №28


    ДӘІЖО___________

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
    «» КММ
    (білім беру ұйымының атауы)
    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Гипофункция. Гиперфункция.§54. Гипофункция. Гиперфункция.

    (Сабақ тақырыбы)


    Бөлім:

    Бөліп шығару

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    12.12 11.12

    Сыныбы: 10 «ә,б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Гипофункция. Гиперфункция.

    §54. Гипофункция. Гиперфункция.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.5.2- су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты:

    су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіреді және гипофункция мен гиперфункцияны салыстырады;

    ЕБҚ: (қабылдауы баяу): сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды;

    Сабақтың барысы: Ганье теориясы бойынша 9 сабақ бөлімі

    Сабақ кезеңі

    Мұғалімнің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    1.Оқушылардың назарын аудару

    Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


    «Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауап беру.


    «Гипофункция» және «Гиперфункция» қандай мағына береді?

    Олардың салдары неге алып келеді?

    Олар қандай көріністен байқалады?



    Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.



    «Кіру сұрағы» әдісіндегі сұрақтарға жауап береді. Бір-бірімен пікір алмасады. Берілген сұрақтардың биологиялық маңызын сипаттайды.

    Кері байланыс:

    «Мадақтау» әдісі

    «Жарайсың!»

    «Тамаша жауап»

    т.б

    Интерактивті панель Презентация



    2.Сабақтың мақсатын таныстыру

    Сабақтың оқу мақсаты:

    10.1.5.2- су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіру;


    Сабақтың мақсаты:

    су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіреді және гипофункция мен гиперфункцияны салыстырады;

    Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады.

    Кері байланыс:

    «Өте жақсы!»

    «Жақсы!»

    «Талпын!»

    Интерактивті панель Презентация


    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


    3.Бұрынғы білімін еске түсіру

    «Айырмашылығы неде?»

    Оқушыларға үш түрлі сөз көрсету. Үшеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.


    «Су мөлшерін реттеу»

    «Нысана мүшелер»

    «Әсер ету эффектісі»

    Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

    өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

    Кері байланыс:

    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

    «Керемет!» және т.б

    Интерактивті панель Презентация


    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


    Сабақтың ортасы


    4.Жаңа тақырыпты таныстыру

    «Венн диаграммасы»

    Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу.


    1. Гипофункция.

    2. Гиперфункция.

    3. Вазопрессин гормоны

    4. Антидиуретикалық гормон (АДГ)

    Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазады. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізіп шығады. Салыстыруға арналған тапсырмаларды осы диаграммаға салып, оқушылар қызыға толтырады.

    Кері байланыс:

    «Мадақтау» әдісі

    «Жарайсың!»

    «Тамаша жауап»

    т.б

    Интерактивті панель Презентация


    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


    5.Оқушыларға бағыт бағдар беру

    «Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.



    Кілт сөздерді мазмұнымен ауызша атау арқылы сәйкестендіреді.

    Кері байланыс:

    «Өте жақсы!»

    «Жақсы!»

    «Талпын!»

    Интерактивті панель Презентация




    6.Практикалық тапсырмалар беру

    ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан

    Оқу мақсатына сай жасалған ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асырылады.

    «Өзара бағалау және Өзін-өзі бағалау» әдісі


    ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

    Интерактивті панель Презентация


    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


    Сабақтың соңы


    7.Кері байланыс беру

    Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Мұғалім оқушыларды

    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!



    Интерактивті панель Презентация


    1.Мен түсіндім, себебі ...

    2.Мен түсінбедім, себебі ...

    3.Мен қолдана аламын, себебі ...

    4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс……..


    8.Бағалау

    Жеке тапсырма:

    ЕБҚ тапсырма:

    «Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады.

    Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады:

    Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

    Дескриптор:

    - сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды – 7 балл;



    Интерактивті панель Презентация


    Жұмыс дәптері






    9.Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

    Шығармашылық жұмыс

    Модельдеу «§55. Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту. §56.Диализдің әсер ету принципі. §57. Перитонеальдық Диализ. Гемодиализ.»

    Оқушылар берілген тақырыпша бойынша тірек сызба жасайды, берілген тапсырманы орындайды.

    Кері байланыс:

    «Өте жақсы!»

    «Жақсы!»

    «Талпын!»

    Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж




    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


    1.Оқушылардың назарын аудару.

    «Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауа беру.


    «Гипофункция» және «Гиперфункция» қандай мағына береді?

    Олардың салдары неге алып келеді?

    Олар қандай көріністен байқалады?


    2.Сабақтың мақсатын таныстыру.

    Сабақтың оқу мақсаты:

    10.1.5.2- су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіру;


    Сабақтың мақсаты:

    су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіреді және гипофункция мен гиперфункцияны салыстырады;


    3.Бұрынғы білімін еске түсіру.

    «Айырмашылығы неде?»

    Оқушыларға үш түрлі сөз көрсету. Үшеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.

    Shape1


    4.Жаңа тақырыпты таныстыру.

    «Венн диаграммасы»

    Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу.


    1. Гипофункция.

    2. Гиперфункция.

    3. Вазопрессин гормоны

    4. Антидиуретикалық гормон (АДГ)


    5.Оқушыларға бағыт бағдар беру.

    «Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.

    1. Гипофункция

    2. Гиперфункция

    3. Қантсыз диабет

    4. Қантты диабет

    5. Пархон синдромы

    1. Антидиуретикалық гормонның сәйкессіз бөліну синдромы, вазопрессиннің жеткіліксіз өндірілу синдромы.

    2. Бұл қанда қант мөлшерінің көбейіп кетуінен пайда болатын дерт.

    3. Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Тезекбаева Карлыгаш Толешовна
      10 Желтоқсан 2023
      938
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      10 сынып ЖМБ, ҚМЖ, §54. Гипофункция. Гиперфункция.

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      10 сынып ЖМБ, ҚМЖ, §54. Гипофункция. Гиперфункция.

      Материал туралы қысқаша түсінік
      10 сынып ЖМБ, ҚМЖ, §54. Гипофункция. Гиперфункция.
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      10 сынып ЖМБ №28


      ДӘІЖО___________

      Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
      «» КММ
      (білім беру ұйымының атауы)
      Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

      Гипофункция. Гиперфункция.§54. Гипофункция. Гиперфункция.

      (Сабақ тақырыбы)


      Бөлім:

      Бөліп шығару

      Педагогтің аты-жөні:


      Күні:

      12.12 11.12

      Сыныбы: 10 «ә,б»

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы:

      Гипофункция. Гиперфункция.

      §54. Гипофункция. Гиперфункция.

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

      10.1.5.2- су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіру;

      Сабақтың мақсаты:

      су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіреді және гипофункция мен гиперфункцияны салыстырады;

      ЕБҚ: (қабылдауы баяу): сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды;

      Сабақтың барысы: Ганье теориясы бойынша 9 сабақ бөлімі

      Сабақ кезеңі

      Мұғалімнің әрекеті


      Оқушының әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың басы


      1.Оқушылардың назарын аудару

      Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


      «Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауап беру.


      «Гипофункция» және «Гиперфункция» қандай мағына береді?

      Олардың салдары неге алып келеді?

      Олар қандай көріністен байқалады?



      Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.



      «Кіру сұрағы» әдісіндегі сұрақтарға жауап береді. Бір-бірімен пікір алмасады. Берілген сұрақтардың биологиялық маңызын сипаттайды.

      Кері байланыс:

      «Мадақтау» әдісі

      «Жарайсың!»

      «Тамаша жауап»

      т.б

      Интерактивті панель Презентация



      2.Сабақтың мақсатын таныстыру

      Сабақтың оқу мақсаты:

      10.1.5.2- су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіру;


      Сабақтың мақсаты:

      су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіреді және гипофункция мен гиперфункцияны салыстырады;

      Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады.

      Кері байланыс:

      «Өте жақсы!»

      «Жақсы!»

      «Талпын!»

      Интерактивті панель Презентация


      Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


      3.Бұрынғы білімін еске түсіру

      «Айырмашылығы неде?»

      Оқушыларға үш түрлі сөз көрсету. Үшеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.


      «Су мөлшерін реттеу»

      «Нысана мүшелер»

      «Әсер ету эффектісі»

      Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

      өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

      Кері байланыс:

      «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

      «Керемет!» және т.б

      Интерактивті панель Презентация


      Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


      Сабақтың ортасы


      4.Жаңа тақырыпты таныстыру

      «Венн диаграммасы»

      Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу.


      1. Гипофункция.

      2. Гиперфункция.

      3. Вазопрессин гормоны

      4. Антидиуретикалық гормон (АДГ)

      Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазады. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізіп шығады. Салыстыруға арналған тапсырмаларды осы диаграммаға салып, оқушылар қызыға толтырады.

      Кері байланыс:

      «Мадақтау» әдісі

      «Жарайсың!»

      «Тамаша жауап»

      т.б

      Интерактивті панель Презентация


      Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


      5.Оқушыларға бағыт бағдар беру

      «Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.



      Кілт сөздерді мазмұнымен ауызша атау арқылы сәйкестендіреді.

      Кері байланыс:

      «Өте жақсы!»

      «Жақсы!»

      «Талпын!»

      Интерактивті панель Презентация




      6.Практикалық тапсырмалар беру

      ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан

      Оқу мақсатына сай жасалған ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асырылады.

      «Өзара бағалау және Өзін-өзі бағалау» әдісі


      ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

      Интерактивті панель Презентация


      Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


      Сабақтың соңы


      7.Кері байланыс беру

      Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


      Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

      Мұғалім оқушыларды

      «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

      Жақсы!

      Талпын!



      Интерактивті панель Презентация


      1.Мен түсіндім, себебі ...

      2.Мен түсінбедім, себебі ...

      3.Мен қолдана аламын, себебі ...

      4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс……..


      8.Бағалау

      Жеке тапсырма:

      ЕБҚ тапсырма:

      «Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады.

      Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады:

      Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

      Дескриптор:

      - сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды – 7 балл;



      Интерактивті панель Презентация


      Жұмыс дәптері






      9.Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

      Шығармашылық жұмыс

      Модельдеу «§55. Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту. §56.Диализдің әсер ету принципі. §57. Перитонеальдық Диализ. Гемодиализ.»

      Оқушылар берілген тақырыпша бойынша тірек сызба жасайды, берілген тапсырманы орындайды.

      Кері байланыс:

      «Өте жақсы!»

      «Жақсы!»

      «Талпын!»

      Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж




      ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


      1.Оқушылардың назарын аудару.

      «Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауа беру.


      «Гипофункция» және «Гиперфункция» қандай мағына береді?

      Олардың салдары неге алып келеді?

      Олар қандай көріністен байқалады?


      2.Сабақтың мақсатын таныстыру.

      Сабақтың оқу мақсаты:

      10.1.5.2- су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіру;


      Сабақтың мақсаты:

      су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіреді және гипофункция мен гиперфункцияны салыстырады;


      3.Бұрынғы білімін еске түсіру.

      «Айырмашылығы неде?»

      Оқушыларға үш түрлі сөз көрсету. Үшеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.

      Shape1


      4.Жаңа тақырыпты таныстыру.

      «Венн диаграммасы»

      Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу.


      1. Гипофункция.

      2. Гиперфункция.

      3. Вазопрессин гормоны

      4. Антидиуретикалық гормон (АДГ)


      5.Оқушыларға бағыт бағдар беру.

      «Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.

      1. Гипофункция

      2. Гиперфункция

      3. Қантсыз диабет

      4. Қантты диабет

      5. Пархон синдромы

      1. Антидиуретикалық гормонның сәйкессіз бөліну синдромы, вазопрессиннің жеткіліксіз өндірілу синдромы.

      2. Бұл қанда қант мөлшерінің көбейіп кетуінен пайда болатын дерт.

      3. Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Биология Сабақ жоспары 10 сынып
        10.12.2023
        938
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Тезекбаева Карлыгаш Толешовна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации