Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Артығын алып
таста»
Оқушыларға сөздер
немесе суреттер жинағын (сабақ
тақырыбымен
байланысты)
көрсетіңіз. Олар қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес
екенін анықтауы керек.
Синапс
Пресинаптикалық
Постсинаптылық
Нейромедиатор
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
Оқушылар сөздің немесе
суреттің қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды. Артығын алып
тастайды. Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
-кілт сөздердің артығын
анықтайды -1 балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Құндылық» Талап
(Салауатты өмір салтын
ұстану)
«Менен сұрақ-сенен
жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Рецепторлар
дегеніміз не?
Терінің сезімтал
қызметі туралы не
білесіңдер?
Оны терінің қандай құрылымы
жүзеге асырады және олар қайда
орналасқан?
|
Менен сұрақ-сенен жауап
әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
- бір құндылық айтты
– 1 балл;
- оқу мақсатына сай қойылған
сұрақтарға жауап береді -2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
10.1.7.5 –
механорецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне жауап беруін
сипаттау;
Сабақтың
мақсаты:
механорецепторлардың
тітіркендіргіштің өзгерісіне жауап беруін
сипаттайды;
|
Жаңа сабақтың
тақырыбын мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Инсерт» кесте
әдісі.
Берілген мәтінді «Түртіп алу»
әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз
ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды
әдіс.
|
Оқушылар мәтінді
оқиды.
Берілген мәтінді «Түртіп алу»
әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады. Бір-бірімен
пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/8623?lang=2
|
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша
термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Механорецепторлар
Барорецепторлар
Проприорецепторлар
Бірінші реттік
сезімтал рецепторлар
Екінші реттік
сезімтал рецепторлар
Мейснер
денешігі
Пачини
денешігі
|
Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің мазмұнын
сипаттайды – 2 балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Практикалық
тапсырмалар беру
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/8623?lang=2
Жұмыс
дәптерлері
Үлестірме
парақтар
|
Бағалау
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/8623?lang=2
Жұмыс
дәптерлері
Үлестірме
парақтар
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері
байланыс.
«Борт журналы» -
тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі
әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым
түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң
қолданылады.
|
Оқушылар келесі
сұрақтарға жауап жазады:
Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не
білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы
білдім?
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Үйге тапсырма: §46.
Көлденең жолақты бұлшық ет ұлпаларының құрылымы. Миофибриллалардың
құрылымы. Бұлшық ет талшықтарының жиырылу
механизмдері.
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой
қозғау жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|